Alisa ja Janne
Joko täällä on keskusteltu aiheesta? Olisipa kyllä söpö pariskunta. Toivottavasti romanssi kukoistaa. Ja Janne: älä pyllyile, Suomen kanssa ei siitä tykkäisi!
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät olekaan vahvistaneet, joten pelkään, että tuo Janne vedättää kilttiä tyttöä.
Kivasti saa julkisuutta ja tähtipölyä samalla.
Ja kun pitkittää seurustelun julkistamista, saa monin verroin lisää julkisuutta.
Mitä julkisuutta? Hän on Syke-näyttelijä ja radiojuontaja. Tuttu jo monelle.
En minä ollut kuullutkaan ennen kuin hänet yhdistettiin Alisaan.
Minä kuulin nyt vasta Alisasta. Jannen olen tiennyt vuosia Sykkeestä.
Ilmeisesti täällä on paljon ihmisiä, jotka eivät lue iltapäivälehtiä. Alisa on yhtenä Suomen kovimmista juoksijoista ollut vakiokasvoja jo vuosia.
Sykkeestä muistan myös lukeneeni jotain lehdistä, mutta näyttelijöistä osaan nimetä vain Luusuaniemen. Muut on ilmeisesti jotain ei-niin-tunnettuja? En ole koskaan sarjaa katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät olekaan vahvistaneet, joten pelkään, että tuo Janne vedättää kilttiä tyttöä.
Ja kun pitkittää seurustelun julkistamista, saa monin verroin lisää julkisuutta.
Ilmeisesti täällä on paljon ihmisiä, jotka eivät lue iltapäivälehtiä. Alisa on yhtenä Suomen kovimmista juoksijoista ollut vakiokasvoja jo vuosia.
Sykkeestä muistan myös lukeneeni jotain lehdistä, mutta näyttelijöistä osaan nimetä vain Luusuaniemen. Muut on ilmeisesti jotain ei-niin-tunnettuja? En ole koskaan sarjaa katsonut.
En lue urheilujuttuja. Nyt tuli niin paljon otsikoita mitalista, että väkisinkin näki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille ei kuulu kummankaan yksityiselämä, hankkikaa oma elämä!!!
Kaikki mikä on mediassa, kuuluu myös meille.
Mediassa ei ole kerrottu heidän seurustelevan joten se asia ei kuulu sulle eikä mulle.
Näkyy kun kuvissa pussaillaan ja lukeakin voi, kun toinen somessa tästä kirjoittaakin.
Mutta joo. Parasta olisi, ettei media kiinnittäisi tähän "faniin" mitään huomiota. Jäisi Janne nuolemaan näppejään ja huomio keskittyisi Alisaan. Hän, jos kuka on, sen ansainnut.
Oli kyllä niin tyrkkyä tuolta tyypiltä taas. Pääsee kansainvälisiin kuviin ja saa kansainvälistä julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille ei kuulu kummankaan yksityiselämä, hankkikaa oma elämä!!!
Kaikki mikä on mediassa, kuuluu myös meille.
Mediassa ei ole kerrottu heidän seurustelevan joten se asia ei kuulu sulle eikä mulle.
He halailivat ja pussailivat mediassa. Alisa sanoi ettei halua vielä vahvistaa suhdetta, joten on minun asiani spekuloida sillä, milloin suhde vahvistetaan. Sinäkin voit spekuloida, kuten nyt teetkin puhumalla heidän suhteensa laadusta.
Jos haluaa pitää suhteen pois julkisuudesta, ei pidä mennä pussailemaan kameroiden edessä.
Tarviiko Alissa, kansainvälinen juoksutähti sitä, että joku tulee pussaamaan häntä maratonin jälkeen?
Ei tarvitse.
Alisa on upea urheilija, josta kaikki ovat kiinnostuneita hänen saavutuksiensa tähden.
Kenen idea oli tuo suudelma ja kuka siitä hyötyi? Tämä julkisuudenhakuinen "fani".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue urheilujuttuja. Nyt tuli niin paljon otsikoita mitalista, että väkisinkin näki.
Niitä etusivun on tullut jo pari vuotta. Keväällä Pariisin maratonilla Iltalehdellä oli live-seuranta Alisan takia. Ei niiltä ole voinut välttyä.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko Alissa, kansainvälinen juoksutähti sitä, että joku tulee pussaamaan häntä maratonin jälkeen?
Ei tarvitse.
Alisa on upea urheilija, josta kaikki ovat kiinnostuneita hänen saavutuksiensa tähden.
Kenen idea oli tuo suudelma ja kuka siitä hyötyi? Tämä julkisuudenhakuinen "fani".
Mitä moukka pähkäilet , se suudelma oli heidän kahden keskeistä.. ei mitään kenenkään hyötymistä. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse.
Mitä moukka pähkäilet , se suudelma oli heidän kahden keskeistä.. ei mitään kenenkään hyötymistä. Ymmärrätkö?
Mikään, mikä tapahtuu median kameroiden edessä, ei ole kahdenkeskistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse.
Olet seko.
Alisa on kaunis ja itsevarma nainen!
Eli erittäin seksikäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä etusivun on tullut jo pari vuotta. Keväällä Pariisin maratonilla Iltalehdellä oli live-seuranta Alisan takia. Ei niiltä ole voinut välttyä.
Kyllä olen välttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Alisa fiksu kun sanonut ettei kommentoi vielä koska se ei kuulu tähän hetkeen. Ei olisi oikeen, että mahdollinen poikaystävä vie kaiken huomion tuosta upeasta saavutuksesta!
Alisan Euroopanmestaruus jää Suomen urheiluhistoriaan niin on parempi ettei siinä ole mitään miestä kuvioissa ja viemässä huomiota. Jos ja kun suhde joskus päättyy niin kurja katsoa urheilu-uran kohokohtaa jos siellä ex joka kuvassa. Fiksu päätös Alisalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuneena nyt seuraan tätä romanssia. Janne, toimi, äläkä pidä Alisaa epätietoisuudessa. Alisan ansaitsee vain parasta.
Suosittelen hankkimaan elämän, oikeasti. Ei ole terveellistä tuolla tavalla parasosiaalisesti olla "huolestunut" sinulle vieraan ihmisen seurustelusta.
En ole lainkaan varma, että tämä julkkistyrkky Janne Saarinen lainkaan ansaitsee Alisan kaltaista kauden timanttia.
Sinulta ei kysytä mitään. Alisa itse päättää rakkautensa kohteen. 🥰🥰🥰😍😍🥰🥰😍😍😍😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon ja luotan et toi juttu menee hyvin, kävi miten kävi 💗 Molemmat fiksuja nuoria ja sen oloisia etteivät perseile.
Hyvä pari olisi, mutta eivät kyllä enää ole mitään nuoria vaan jo kolmekymppisiä aikuisia jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alisa fiksu kun sanonut ettei kommentoi vielä koska se ei kuulu tähän hetkeen. Ei olisi oikeen, että mahdollinen poikaystävä vie kaiken huomion tuosta upeasta saavutuksesta!
Alisan Euroopanmestaruus jää Suomen urheiluhistoriaan niin on parempi ettei siinä ole mitään miestä kuvioissa ja viemässä huomiota. Jos ja kun suhde joskus päättyy niin kurja katsoa urheilu-uran kohokohtaa jos siellä ex joka kuvassa. Fiksu päätös Alisalta.
Hullu sinä olet. Aisa ei ole joku näyttelyesine kuvissa suomalaisille. Hän vapaasti pussailee kun siltä tuntuu niinkuin memuutkin. 🥰🥰🥰🥰😍😍🤩🤩🥰🥰🥰
En muista tämmöistä strategiaa olleen aiemmin. Yleensä julkkikset pitää suhteet piilossa, kunnes ovat valmiita paljastukseen. Tai sitten toteavat, mikäli asia niin on, että kyseessä on kaveruus. Näin kai saa aikaiseksi vain kiinnostyksen ja huomion maksimoinnin, mikä nimenomaan yleensä pyritään välttämään. Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon ja luotan et toi juttu menee hyvin, kävi miten kävi 💗 Molemmat fiksuja nuoria ja sen oloisia etteivät perseile.
Hyvä pari olisi, mutta eivät kyllä enää ole mitään nuoria vaan jo kolmekymppisiä aikuisia jo.
Puhu sinä mitä sylki suuhun tuo. Rakkaus ei katso ikää, eikä muutakaan onnea heille 🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
En muista tämmöistä strategiaa olleen aiemmin. Yleensä julkkikset pitää suhteet piilossa, kunnes ovat valmiita paljastukseen. Tai sitten toteavat, mikäli asia niin on, että kyseessä on kaveruus. Näin kai saa aikaiseksi vain kiinnostyksen ja huomion maksimoinnin, mikä nimenomaan yleensä pyritään välttämään. Hämmentävää.
Olisiko tämä ihmisille haukuttavaksi kertoa jo ennen kisoja .,jaksoi kun ei ollut suhteesta tälläistä kun esim täällä ketjussa. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Pitihän se arvata, että ei hieman ujolle naapurintyttönaiselle kelpaa kiltimpi mies, vaan pitää olla jykeväleukainen filmitähti...
Älä minusta ole huolissasi.
Keskity itseesi. Mikä mättää?
Jos kaikki uppoaa ilman kritiikkiä ja medialukutaitoa, niin netti kiinni.