Alisa ja Janne
Joko täällä on keskusteltu aiheesta? Olisipa kyllä söpö pariskunta. Toivottavasti romanssi kukoistaa. Ja Janne: älä pyllyile, Suomen kanssa ei siitä tykkäisi!
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että Alisalla olisi mitään tekemistä Jari Aarnion kanssa. Lähtikö hän mammoilla vähän laukalle?
Joku kirjoittelee tahallaan noita vääriä nimiä.
Johtuisko ihan siitä, että kukaan ei ole edes kuullut tästä Jari Saarisesta aiemmin?
Johtuu tämän 🐖 silkasta pirullisuudesta joka ketjussa. Eiköhä sitä Karma pelota?
Noora? Miten Noora Karma tähän kaikkeen liittyy? Nyt jotain rajaa näihin suhdekuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannessa on samaa energiaa kuin ensimmäisessä poikaystävässäni. Siltä pohjalta en ennusta hyvää tälle suhteelle. Kestää aikansa ja kumpikin päätyy johonkin toiseen.
Kero miksi näin ilkeästi maalailet. Onko oikeesti sinusta kivaa olla joka ketjussa inhottava ??
Jos sua loukkaa se, että puhun oman kokemuksen pohjalta ja kommentoin, niin hakeudu hoitoon. Mun kommentilla ei ole sinun kanssasi mitään tekemistä.
Oliko sulla siis hyvä hoitokokemus, vai miksi suosittelet sitä hänellekin?
-eri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät olekaan vahvistaneet, joten pelkään, että tuo Janne vedättää kilttiä tyttöä.
Kivasti saa julkisuutta ja tähtipölyä samalla.
Ja kun pitkittää seurustelun julkistamista, saa monin verroin lisää julkisuutta.
Mitä julkisuutta? Hän on Syke-näyttelijä ja radiojuontaja. Tuttu jo monelle.
Jaa mitäkö? Kivasti on ollut framilla supertähden siivellä. Miksipä ei siis ottaa siitä kaikki irti. Puhutaan kuitenkin vähän toisen tason julkisuudesta kun kyseessä on kansainvälinen huippu-urheilija.
Mulle Janne on tunnetumpi kuin Alisa. En tiennyt Alista mitään ennen näitä voitto-otsikoita. Ei tule seurattua juoksua. Jannen kelkkailusta tiesin.
Ali? Ja kukas se taas on?
Siinä luki myös Alisa. Oletko vähän hidas? Ei leikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että Alisalla olisi mitään tekemistä Jari Aarnion kanssa. Lähtikö hän mammoilla vähän laukalle?
Johtuisko ihan siitä, että kukaan ei ole edes kuullut tästä Jari Saarisesta aiemmin?
Ei ihme, koska hän on Janne Saario. Kannattaa ottaa selvää kenestä kirjoittelee.
Toki palomies ja aika kovapäinen soutaja, mutta minusta Alisan ei kannattaisi lähteä noin vanhan miehen matkaan. Kuitenkin hän vasta 28 v ja lapseton, kun toisella valmis perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu tämän 🐖 silkasta pirullisuudesta joka ketjussa. Eiköhä sitä Karma pelota?
Noora? Miten Noora Karma tähän kaikkeen liittyy? Nyt jotain rajaa näihin suhdekuvioihin.
Karma ja soutaja-Jari sopisi paremmin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät olekaan vahvistaneet, joten pelkään, että tuo Janne vedättää kilttiä tyttöä.
Ja kun pitkittää seurustelun julkistamista, saa monin verroin lisää julkisuutta.
Jaa mitäkö? Kivasti on ollut framilla supertähden siivellä. Miksipä ei siis ottaa siitä kaikki irti. Puhutaan kuitenkin vähän toisen tason julkisuudesta kun kyseessä on kansainvälinen huippu-urheilija.
Mulle Janne on tunnetumpi kuin Alisa. En tiennyt Alista mitään ennen näitä voitto-otsikoita. Ei tule seurattua juoksua. Jannen kelkkailusta tiesin.
Ali Jaghiriä varmaan tarkoitat, se koomikko?
En minä ketään tarkoittanut. Tuo edellinen kirjoittaja kertoi, että Jari Saario on tuttu, mutta Alista hän ei ole kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannessa on samaa energiaa kuin ensimmäisessä poikaystävässäni. Siltä pohjalta en ennusta hyvää tälle suhteelle. Kestää aikansa ja kumpikin päätyy johonkin toiseen.
Kero miksi näin ilkeästi maalailet. Onko oikeesti sinusta kivaa olla joka ketjussa inhottava ??
Jos sua loukkaa se, että puhun oman kokemuksen pohjalta ja kommentoin, niin hakeudu hoitoon. Mun kommentilla ei ole sinun kanssasi mitään tekemistä.
Oliko sulla siis hyvä hoitokokemus, vai miksi suosittelet sitä hänellekin?
-eri?
Sulla on varmaan jo nukkumaanmenoaika.
Vierailija kirjoitti:
Tämä minuakin huolestuttaa. Janne on pukki ja Alisa itse on sanonut että ei ole seurustellut koskaan koska on vaan urheillut.
Janne pyörii ei niin terveessä somemediamikälie kuplassa ja Alisa elää tervettä, huippu- urheilijan elämää.
Saariselle tiedoksi, jos on aikomustakaan vedättää Alisaa ja murskata hänen sydämensä niin siitä ei hyvä heilu.
Ei ollenkaan sopivia toisilleen.
Newsflash: Urheiljat on yleensä vittumaisia ja itsekkäitä. Alisa ei ole siis uhri. Janne voi silti olla huomionkipeä liero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä luki myös Alisa. Oletko vähän hidas? Ei leikkaa?
En ole. Kolmesta eri ihmisestä oli selkeästi kysymys. Heidät mainittiin jopa nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon ja luotan et toi juttu menee hyvin, kävi miten kävi 💗 Molemmat fiksuja nuoria ja sen oloisia etteivät perseile.
Ei kai tuo Janne mikään nuori ole, eikö tuo ole yli 4kymppinen?
Jos on kyse siitä soutajasta niin varmasti lähempänä viittäkymppiä.
Eikö hän ole myös perheellinen? Outo juttu.
Kuka tähän nyt Jari Saarion sotki? :D
Hävytöntä kun kaikki tietää että oikea nimi on Jari Aarnio.
Alisa fiksu kun sanonut ettei kommentoi vielä koska se ei kuulu tähän hetkeen. Ei olisi oikeen, että mahdollinen poikaystävä vie kaiken huomion tuosta upeasta saavutuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille ei kuulu kummankaan yksityiselämä, hankkikaa oma elämä!!!
Kaikki mikä on mediassa, kuuluu myös meille.
Varsinkin kun toinen näistä elää huomiosta. Enkä tarkoita Alisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ketään tarkoittanut. Tuo edellinen kirjoittaja kertoi, että Jari Saario on tuttu, mutta Alista hän ei ole kuullut.
No kukas sitten on tämä Sivonen ????
Mä olen niin onnellinen, kun Alisa teki hienon maratonin, johti alusta saakka, voitti. Eikä tullut kakka housuissa maaliin vaan siistinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon ja luotan et toi juttu menee hyvin, kävi miten kävi 💗 Molemmat fiksuja nuoria ja sen oloisia etteivät perseile.
Ei kai tuo Janne mikään nuori ole, eikö tuo ole yli 4kymppinen?
Jos on kyse siitä soutajasta niin varmasti lähempänä viittäkymppiä.
Eikö se soutaja ollut Aarnio, eikä Saarinen?
Aarne Saarinen?
Onko Alisakin kommunisti?🤔
Hienosti ainakin johdatti joukkoa ja perässä tultiin, vaikka paskat housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille ei kuulu kummankaan yksityiselämä, hankkikaa oma elämä!!!
Kaikki mikä on mediassa, kuuluu myös meille.
Varsinkin kun toinen näistä elää huomiosta. Enkä tarkoita Alisaa.
Hyi miten tyhmä olet. Osaatko koskaan keskustella normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhammad Ali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minuakin huolestuttaa. Janne on pukki ja Alisa itse on sanonut että ei ole seurustellut koskaan koska on vaan urheillut.
Janne pyörii ei niin terveessä somemediamikälie kuplassa ja Alisa elää tervettä, huippu- urheilijan elämää.
Saariselle tiedoksi, jos on aikomustakaan vedättää Alisaa ja murskata hänen sydämensä niin siitä ei hyvä heilu.
Ei ollenkaan sopivia toisilleen.
Mikä ihme sulla on Jannea vastaan? Törkyviestejä.