Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alisa ja Janne

Vierailija
19.08.2026 |

Joko täällä on keskusteltu aiheesta? Olisipa kyllä söpö pariskunta. Toivottavasti romanssi kukoistaa. Ja Janne: älä pyllyile, Suomen kanssa ei siitä tykkäisi!

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna Lappeenrannan torilla kansanjuhla klo 15. Alisa palkitaan ja kotiteollisuus yhtye esiintyy. Kannattaa tulla kauempaakin 👍

Alisa on upea urheilija. Toivottavasti on hänen oma pyyntönsä, että tuollainen bändi soittaa.

Kyllä sielläkin on taatusti tämä "fani", jotta saa jukkisuutta.

Vierailija
182/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista tämmöistä strategiaa olleen aiemmin. Yleensä julkkikset pitää suhteet piilossa, kunnes ovat valmiita paljastukseen. Tai sitten toteavat, mikäli asia niin on, että kyseessä on kaveruus. Näin kai saa aikaiseksi vain kiinnostyksen ja huomion maksimoinnin, mikä nimenomaan yleensä pyritään välttämään. Hämmentävää.

Strategia tuntuu olevan juuri julkisuuden ja huomion maksimointi. Hyvin epätyypillistä Alisalle.

Et tunne Alisaa etkä käytöstään lonkalta sanoa epätyypilliseksi. Hän itse tietää mitä tekee.....itse olet epätyypillinen kun päättelet ja tunget muiden elämään.  Jätä heidät rauhaan niinkuin normaalit ihmiset tekevät.  Ymmärrätkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna Lappeenrannan torilla kansanjuhla klo 15. Alisa palkitaan ja kotiteollisuus yhtye esiintyy. Kannattaa tulla kauempaakin 👍

Alisa on upea urheilija. Toivottavasti on hänen oma pyyntönsä, että tuollainen bändi soittaa.

Jep, samaa mietin bändistä. No, kaipa he tuolla suunnalla ikään kuin kuuluu kalustoon. Mutta toivottavasti tosiaan myös miellyttää juhlittavaa, eikä nouse lavalle vain siksi, että sattuivat löytymään pikavalintana kaupungin viestintäpäällikön luurista. 

Vierailija
184/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itke hölmö lisää. Tottakai  Alisa haluaa hänet juhlaansa.   Ihan normaalia. 😍😍😍🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Vierailija
185/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista tämmöistä strategiaa olleen aiemmin. Yleensä julkkikset pitää suhteet piilossa, kunnes ovat valmiita paljastukseen. Tai sitten toteavat, mikäli asia niin on, että kyseessä on kaveruus. Näin kai saa aikaiseksi vain kiinnostyksen ja huomion maksimoinnin, mikä nimenomaan yleensä pyritään välttämään. Hämmentävää.

Strategia tuntuu olevan juuri julkisuuden ja huomion maksimointi. Hyvin epätyypillistä Alisalle.

Millähän he nyt itse ovat yrittäneet tässä julkisuutta maksimoida? Koko tämä julkisuus hässäkkä lähti siitä, että seiskassa kerrottiin Jannen alkaneen viihtyä Lappeenrannassa Aliisan luona, paikallisten ihmisten sanottiin vinkanneen, että heidät oli useamman kerran nähty yhdessä milloin missäkin. Sen jälkeen "uudesta julkkisparista" kiinnostuttiin tosissaan mediassa ja ruvettiin seuraamaan ja etsimään kaikitavoin todisteita mahdollisesta suhteesta. Molemmat ovat toistaiseksi kieltäytyneet kommentoimasta mitään, eivätkä ole yhtään yhteiskuvaakaan itse julkaisseet.

Vierailija
186/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, samaa mietin bändistä. No, kaipa he tuolla suunnalla ikään kuin kuuluu kalustoon. Mutta toivottavasti tosiaan myös miellyttää juhlittavaa, eikä nouse lavalle vain siksi, että sattuivat löytymään pikavalintana kaupungin viestintäpäällikön luurista. 

Vastasit itsellesi samaa pskarupulua ja uikuttaa kun toiset iloisina juhlii., Räi sinä nyrkkiisii ja keksi lisää mikä vaan olisi ikävää.    Mutta nyt kansa ym juhlii iloisesti 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Vierailija
187/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panee ne jo

Näi sanoo palstan vaki 🐖.

Vierailija
188/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunne Alisaa etkä käytöstään lonkalta sanoa epätyypilliseksi. Hän itse tietää mitä tekee.....itse olet epätyypillinen kun päättelet ja tunget muiden elämään.  Jätä heidät rauhaan niinkuin normaalit ihmiset tekevät.  Ymmärrätkö?

Ei taida kukaan palstan kommentaattoreista tuntea henkilökohtaisesti sen paremmin Aliisaa, kuin Janneakaan ja tietää minkälaisia ovat oikeasti ihmisinä. Pelkästään jonkun julkisuuskuvan perusteella ei voi ihmistä tuntea.

Vierailija
189/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vappupillikombo ei mun.

Toivottavasti meidän koko

kansan ylpeyttä/huikeaa

juoksuikonitartamme 

juhlitaan kannat katossa. 

🌺🌸🏵-E-

Vierailija
190/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut Alisan uraa 10 vuotta eikä hän ole koskaan halunnut julkisuutta. Päinvastoin alkuaikoina hän silminnähden jännitti esiintymistä mediassa. Hän on myös itse sanonut, että viihtyy mieluummin kotona kuin julkisuudessa. Tämä on hyvin epätyypillistä hänelle.

Vierailija
191/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panee ne jo

Mutta kun panee

Vierailija
192/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panee ne jo

Ei minulta tällaista.

Illat ja viikonloput. E

Vierailija
193/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alisa sai valita esiintyjän eli ehkä Lappeenrantalainen kotiteollisuus on hänen lempi bändinsä. Jouni Hynynen oli teininä lupaava kestävyysjuoksija kunnes rock vei miehen mukanaan.

Vierailija
194/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata, että ei hieman ujolle naapurintyttönaiselle kelpaa kiltimpi mies, vaan pitää olla jykeväleukainen filmitähti...

Janne vaikuttaa olevan ihan tavis.

Näyttelijäkomistus ja radiojuontaja tavis?

Vierailija
195/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut Alisan uraa 10 vuotta eikä hän ole koskaan halunnut julkisuutta. Päinvastoin alkuaikoina hän silminnähden jännitti esiintymistä mediassa. Hän on myös itse sanonut, että viihtyy mieluummin kotona kuin julkisuudessa. Tämä on hyvin epätyypillistä hänelle.

Mikä kohta on epätyypillistä? Eikö saisi serustella. Eikö saisi pussata silloin kun siltä tuntuu..,sekö on epätyypillistä että ei juoruakoilke levittele suhteestaan. Niinkuin joku tuolla sanoi niin tämä haukkumisryöppy jos olisi juostessa ollut taakkana niin olisi heikentänyt tulosta.  Kunnioita Alisaa ja hänen kaverivalintaansa. 

Vierailija
196/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata, että ei hieman ujolle naapurintyttönaiselle kelpaa kiltimpi mies, vaan pitää olla jykeväleukainen filmitähti...

No mitä ihmisen pitäisi olla?  Kerro.  Minäkin valitsin tavallisen miehen koska olen itsekin tavallinen..,  

Vierailija
197/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta Alisan juoksut on juostu ja sillä on pullea vatsa.

Sitä et sinä päätä vaan he itse. Onko kohta vai vuoden päästä ja jotkut ei tee lapsia ollenkaan. 

Vierailija
198/198 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuulostaa tavikselta. Hän oli Gogin kantabaarissa vieraana ja oikein mukavan oloinen mies. Ihan tavallinen mies.