Alisa ja Janne
Joko täällä on keskusteltu aiheesta? Olisipa kyllä söpö pariskunta. Toivottavasti romanssi kukoistaa. Ja Janne: älä pyllyile, Suomen kanssa ei siitä tykkäisi!
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon ja luotan et toi juttu menee hyvin, kävi miten kävi 💗 Molemmat fiksuja nuoria ja sen oloisia etteivät perseile.
Ei kai tuo Janne mikään nuori ole, eikö tuo ole yli 4kymppinen?
Jos on kyse siitä soutajasta niin varmasti lähempänä viittäkymppiä.
Eikö se soutaja ollut Aarnio, eikä Saarinen?
Aarne Saarinen?
Onko Alisakin kommunisti?🤔
Hienosti ainakin johdatti joukkoa ja perässä tultiin, vaikka paskat housuissa.
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät olekaan vahvistaneet, joten pelkään, että tuo Janne vedättää kilttiä tyttöä.
Kivasti saa julkisuutta ja tähtipölyä samalla.
Ja kun pitkittää seurustelun julkistamista, saa monin verroin lisää julkisuutta.
Mitä julkisuutta? Hän on Syke-näyttelijä ja radiojuontaja. Tuttu jo monelle.
Jaa mitäkö? Kivasti on ollut framilla supertähden siivellä. Miksipä ei siis ottaa siitä kaikki irti. Puhutaan kuitenkin vähän toisen tason julkisuudesta kun kyseessä on kansainvälinen huippu-urheilija.
Mulle Janne on tunnetumpi kuin Alisa. En tiennyt Alista mitään ennen näitä voitto-otsikoita. Ei tule seurattua juoksua. Jannen kelkkailusta tiesin.
Ali? Ja kukas se taas on?
Ali Jaghiriä varmaan tarkoitat, se koomikko?
En minä ketään tarkoittanut. Tuo edellinen kirjoittaja kertoi, että Jari Saario on tuttu, mutta Alista hän ei ole kuullut.
No kukas sitten on tämä Sivonen ????
Onko se se feikki valokuvaaja joka alkoholisoitui jo nuorena ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon ja luotan et toi juttu menee hyvin, kävi miten kävi 💗 Molemmat fiksuja nuoria ja sen oloisia etteivät perseile.
Mikä ihmeen soutaja? Koittakaa nyt vähän tsempata! (Ja SE soutaja oli Jari Saario. )
Suomen ennätys soudussa? SE soutajista tulee mieleen Joel Naukkarinen.
Jos se riittää Alisalle, että saa lisähenkilön juomapisteelle ojentamaan juomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät olekaan vahvistaneet, joten pelkään, että tuo Janne vedättää kilttiä tyttöä.
Ja kun pitkittää seurustelun julkistamista, saa monin verroin lisää julkisuutta.
Jaa mitäkö? Kivasti on ollut framilla supertähden siivellä. Miksipä ei siis ottaa siitä kaikki irti. Puhutaan kuitenkin vähän toisen tason julkisuudesta kun kyseessä on kansainvälinen huippu-urheilija.
Mulle Janne on tunnetumpi kuin Alisa. En tiennyt Alista mitään ennen näitä voitto-otsikoita. Ei tule seurattua juoksua. Jannen kelkkailusta tiesin.
En minä ketään tarkoittanut. Tuo edellinen kirjoittaja kertoi, että Jari Saario on tuttu, mutta Alista hän ei ole kuullut.
Mt jokapaikan höylä, erakoitunut mt... kerro lisää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille ei kuulu kummankaan yksityiselämä, hankkikaa oma elämä!!!
Kaikki mikä on mediassa, kuuluu myös meille.
Mediassa ei ole kerrottu heidän seurustelevan joten se asia ei kuulu sulle eikä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se se feikki valokuvaaja joka alkoholisoitui jo nuorena ????
Joo joskus näytteli niitä mustavako kuvia. HMMMM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen soutaja? Koittakaa nyt vähän tsempata! (Ja SE soutaja oli Jari Saario. )
Suomen ennätys soudussa? SE soutajista tulee mieleen Joel Naukkarinen.
Naukkarisen hallussa on 52 Suomen ennätystä ja 11 voimassa olevaa maailmanennätystä.
Voisi olla Alisalle hyvä kumppani. Urheilu on se pääasia, ei julkisuus hinnalla millä hyvänsä.
Samuli, Timo ja Eve Sivonen.
Kaikki kolme ovat suomalaisia
valokuvaajia. En tiedä ovatko
Sivoset keskenään sukua tai
avioliitossa yhdistyneet.
Somesta heidät kaikki kolme
joka tapauksessa löytää. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se sama kun 🐖
Vierailija kirjoitti:
Samuli, Timo ja Eve Sivonen.
Kaikki kolme ovat suomalaisia
valokuvaajia. En tiedä ovatko
Sivoset keskenään sukua tai
avioliitossa yhdistyneet.
Somesta heidät kaikki kolme
joka tapauksessa löytää. E
Ei tämä hullu ole samaa sukua. On juoppohullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mediassa ei ole kerrottu heidän seurustelevan joten se asia ei kuulu sulle eikä mulle.
Näkyy kun kuvissa pussaillaan ja lukeakin voi, kun toinen somessa tästä kirjoittaakin.
Mutta joo. Parasta olisi, ettei media kiinnittäisi tähän "faniin" mitään huomiota. Jäisi Janne nuolemaan näppejään ja huomio keskittyisi Alisaan. Hän, jos kuka on, sen ansainnut.
Ei helvetti mikä idioottilauma taas jauhamassa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuneena nyt seuraan tätä romanssia. Janne, toimi, äläkä pidä Alisaa epätietoisuudessa. Alisan ansaitsee vain parasta.
Suosittelen hankkimaan elämän, oikeasti. Ei ole terveellistä tuolla tavalla parasosiaalisesti olla "huolestunut" sinulle vieraan ihmisen seurustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän ovat tavanneet? Somen kautta?
Mitä tällä tiedolla vanha akka teet kun minä en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy kun kuvissa pussaillaan ja lukeakin voi, kun toinen somessa tästä kirjoittaakin.
Mutta joo. Parasta olisi, ettei media kiinnittäisi tähän "faniin" mitään huomiota. Jäisi Janne nuolemaan näppejään ja huomio keskittyisi Alisaan. Hän, jos kuka on, sen ansainnut.
Onko sulla kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuneena nyt seuraan tätä romanssia. Janne, toimi, äläkä pidä Alisaa epätietoisuudessa. Alisan ansaitsee vain parasta.
Suosittelen hankkimaan elämän, oikeasti. Ei ole terveellistä tuolla tavalla parasosiaalisesti olla "huolestunut" sinulle vieraan ihmisen seurustelusta.
En ole lainkaan varma, että tämä julkkistyrkky Janne Saarinen lainkaan ansaitsee Alisan kaltaista kauden timanttia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Alisa itse haluaa rauhassa punnita, onko Janne suhteen arvoinen. Kynnys on korkealla, koska tietää miten hyvää elämää on ilman miestä.
Tuo punninta olisi pitänyt tehdä ennen kuin halaili ja pussaili tätä faniaan EM-maratonin jälkeen salamavalojen loisteessa Euroopan mestarina.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mikä idioottilauma taas jauhamassa paskaa.
Niinkö siellä? Kiva että sovit joukkoon kuitenkin. :)
Tämän palstan julkkis.