Makarooni pulassa jouduin kiuhuttamaan 400gr Rainbou makaroonia kun myllyn parasta ei vieläkään kaupassa!
Edukasta ja maukasta helposti kokkailin myös voi sulaa 190gr
Kommentit (22)
Makaroonipula on salaliitto, jolla yritetään köyhät näännyttää nälkään!
Jaxuhalit sulle hei. Laita halppis makaronin sekaan oivariinia, valkosipulijauhetta ja herbamarea, et huomaa väärennöstä. Haluatko tarkemman reseptin?
Missä tällaista makaronipulaa esiintyy? Meillä täällä pk-seudulla en ole missään huomannut moista.
🇺🇦🇮🇱
Kyllä ainakin K-Marketissa oli kun eilen kävin. Ihan oli kuormalavoittain, mutta ei tainnut kelvata kenellekään, en itsekään ostanut.
Vieläkö se Suomen ainoa makaronikone on rikki? Onhan tämä jo ihan huoltovarmuus juttu ettei ole minkäänlaista varakonetta, jolla saataisiin makaronia ihmisille.
Minä olen tehnyt hyvää tiliä makaroonien trokaamisella. Kaveri vinkkaa koska lähi-Prismaan saapuu uusi kuorma, käyn ostamassa kaikki pois ja myyn 3-4-kertaiseen hintaan vierotusoireissaan täriseville torinoholisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se Suomen ainoa makaronikone on rikki? Onhan tämä jo ihan huoltovarmuus juttu ettei ole minkäänlaista varakonetta, jolla saataisiin makaronia ihmisille.
Ei se rikki ole, tuotantomäärät on jo normaalilla tasolla mutta se ei riitä kun hullut ostaa heti hyllyty tyhjiksi kun omaan kauppaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt hyvää tiliä makaroonien trokaamisella. Kaveri vinkkaa koska lähi-Prismaan saapuu uusi kuorma, käyn ostamassa kaikki pois ja myyn 3-4-kertaiseen hintaan vierotusoireissaan täriseville torinoholisteille.
torinoholisteille 🤣🤣🤣
Saako makaroonia myydä esim. Torissa?
Ihan Tampereelta kyselen kun meillä on
Osta Rummoa tai La Molisanaa, ne on parempia.
Vierailija kirjoitti:
Äh. Samaa tavaraa eri paketissa
Ei todellakaan, ovat luonnollisesti kuivattuja, ei koneellisesti, ja vähemmän tuholaismyrkkyjä.
Mikä siitä myllyn paras sarvimakaronista muka tekee niin hyvää? Minusta ei ole hääviä ja niissä makaronien pinnassa on ne typerät urat jotka tuntuu pahalta suussa.
Ostan vain sileäpintaista makaronia.
Eilen ostimme paikallisesta Lidlistä 3 pussia sitä kuuluisaa "kadonnutta" Myllyn paras makaronia.
Vierailija kirjoitti:
Äh. Samaa tavaraa eri paketissa
Mutta kun ne ovat erilaisia.
Ei ole kohta enää edukasta ja maukasta vaan herrojen herkkua.