Mitä ajattelette alternative mustiinpukeutuvista ihmisistä
Gootit, hevarit ja muut alternative henkiset joilla on mustat hiukset, meikit, vaatteet yms. Esim hoitamassa tavallisia arkiasioita vaikkapa ruokakaupassa
Kommentit (70)
Mitä pitäis aatella? En kiinnitä huomiota toisten pukeutumiseen kaupassa, vaan keskityn omiin ostoksiini.
Mustat vaatteet on aina jees.
Mustia on nykyään joka paikka niin täynnä, että tuntuu kuin asuisi Mogadishussa, siinä ei pari tummempaa vaatetta enää tunnu missään.
Pidän sellaisina vakavahenkisinä ja asiansa hoitavina tuollaisia. Luotettavina. En tiedä miksi.
En ajattele yhtään mitään ihmeellistä. Ihmiset saavat pukeutua niin kuin tykkäävät.
Tarjoamiset ennen kaikkea. Nyt euroja peliin!
Entä sitten? Miksi se minua vaivaisi? ? Enemmän minua huvittaa tyypit, jotka käyttää mukamas hienoja vieraskielisiä sanoja asioista joille on vastine omassa kielessämme.
ALTERNATIVE, lol! Ap:lla taitaa vaihtoehto olla aivojen tilalla
Mitä varten se mua vaivaisi mitenkään? Jokainen saa pukeutua siten kuin haluaa.
Minusta on aika noloa tälläytyä korsettiin tai hankalan näköisiin kenkiin kun menee ruokakauppaan. Farkut ja bändipaidan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät alternative-sanaa?
Esim. kitaransoitossa "alternative picking" on vakiintunut termi. "Alternatea" käytetään ihan yleisesti Suomessa tästä tekniikasta puhuttaessa. Ei sille oikein hyvää suomenkielistä vastinetta oikein olekaan.
Se on joku vaihe ennen järkiintymistä
No usein ihastelevasti katson, jos on hienoja vaatteita, koruja, hiukset, meikkiä. Itsekin kun samantyylinen, vaikka en niin pitkälle laittautunut kuin monet.
Ajattelen että syrjäyttävät itse itsensä
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että syrjäyttävät itse itsensä
Miksi ihmeessä tuollainen tyyli syrjäyttäisi ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät alternative-sanaa?
Esim. kitaransoitossa "alternative picking" on vakiintunut termi. "Alternatea" käytetään ihan yleisesti Suomessa tästä tekniikasta puhuttaessa. Ei sille oikein hyvää suomenkielistä vastinetta oikein olekaan.
Kielen köyhyyttä, jos ei keksi vaihtoehtoa sanalle.
En noteeraa 🤷