Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö nuoret naiset vanhemmista miehistä?

Vierailija
19.08.2026 |

siis 18-30v naiset 30-40v m,iehistä? 

M34

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihastunut vanhempiin miehiin. En nyt niin poikkeus ole, mitä palsta antaa ymmärtää.

Tosin naimisiin menin ikäiseni kanssa loppujen lopuksi.

Vierailija
22/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tykkäisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, itse mietin aikoinaan 25-vuotiaana oliko kolmekymppinen mulle liian vanha.... :D 

Nyt olen yli viidenkymmenen ja puolisoni on 15 vuotta nuorempi. 

Vierailija
24/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko yleensä kiinnostaa.

Vierailija
25/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne tykkää.

Vierailija
26/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl ne tykkää.

Kun melaa mekkoon lykkää näin tunnollisesti kerrottuna.

Vierailija
27/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt. 18-vuotiaana mietin, onko 21-vuotias mies minulle liian vanha. Meidän elämäntilanne oli niin eri.

Mä aloin 14-vuotiaana seurustelemaan 21-vuotiaan kanssa, oltiin yhdessä 8 vuotta.

Vierailija
28/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin yleisellä tasolla. Joku harvinaisuus saattaa mahtua joukkoon. 

Vierailija
29/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tykkää vanhoista miehistä, siis 50+ mutta rahat kyllä kelpais ja muu hyvä elintaso

Paksu lompsa kiinnostaa monia nuoria naisia.

Vierailija
30/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää, jotkut ei.

Ja nekin jotka tykkää, tarkoittavat sillä ”vanhemmalla miehellä” yleensä jotain 2-5 vuotta vanhempaa, maksimissaan 5-7 vuotta vanhempaa. 

Sellainen, että tykkää 10-15 vuotta vanhemmista on tosi harvinaista, mutta on niitäkin. Itsellänikin on yksi sellainen kaveri. Huom: yksi :D Nämä tosin kaveeraavat usein keskenään omissa porukoissa, itsellänikään ei ole tuon kaverin kanssa yhteisiä kaveripiirejä. 

Seksiseikkailua taas voi jotkut harrastaa paljonkin vanhempien kanssa. 

Vierailija
31/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt. 18-vuotiaana mietin, onko 21-vuotias mies minulle liian vanha. Meidän elämäntilanne oli niin eri.

Mä aloin 14-vuotiaana seurustelemaan 21-vuotiaan kanssa, oltiin yhdessä 8 vuotta.

Sivistymättömien reppanoiden touhua 

Vierailija
32/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, itse mietin aikoinaan 25-vuotiaana oliko kolmekymppinen mulle liian vanha.... :D 

Pitää olla henkisesti jälkeenjäänyt, jos nelikymppisenä naisena on 25-vuotiaan nuorukaisen kanssa.

Miehen taas täytyy olla perverssi,  jos 55 -vuotiaana on 70-vuotiaan kanssa.

Mutta tasa-arvo on kaukana.  Siinä missä tätä yläpeukutetaan,  mies tuomitaan pedofiiliksi. 

Vierailija
33/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla henkisesti jälkeenjäänyt, jos nelikymppisenä naisena on 25-vuotiaan nuorukaisen kanssa.

Mutta tasa-arvo on kaukana.  Siinä missä tätä yläpeukutetaan,  mies tuomitaan pedofiiliksi. 

En itse ainakaan tuomitse nelikymppistä, 15 vuotta nuoremman naisen kanssa olevaa miestä pedofiiiiliksi tai miksikään.. 

Eikä tuomitse muutkaan.. 

T: nainen sivusta 

Vierailija
34/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteellasi sinulla ei tule olemaan seurustelukumppania minkään ikäisenä. Tuosta seuraava parisuhde kesti 17 vuotta, nykyisessä tuli juuri 10 vuotta täyteen. Välissä olin sinkkuna pari pidempää pätkää.

Vierailija
35/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää vähän kun ostaa tupakkaa ja sidukkaa tytöille saa tehdä mitää vaan

Vierailija
36/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ainakaan tuomitse nelikymppistä, 15 vuotta nuoremman naisen kanssa olevaa miestä pedofiiiiliksi tai miksikään.. 

Eikä tuomitse muutkaan.. 

T: nainen sivusta 

Tosin tuo oli 50+ ja puoliso 35+.

Ei tuota kukaan fiksu ihminen tuomitse, oli sukupuolet kummin päin vaan. 
Harvinaista toki, että puolisoilla on noin suuri ikäero, mutta ei mitenkään tuomittavaa varsinkaan jos nuorempikin osapuoli on jo 30+ aikuinen. 

Vierailija
37/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteellasi sinulla ei tule olemaan seurustelukumppania minkään ikäisenä. Tuosta seuraava parisuhde kesti 17 vuotta, nykyisessä tuli juuri 10 vuotta täyteen. Välissä olin sinkkuna pari pidempää pätkää.

Minulla on kumppani. Ja tunnen monia muitakin joilla on tämä sama asenne, ja kumppani. ;)

Ollut muuten koko elämän, ei tuollaista rikkinäistä elämää kuin sinulla. Reppanatytöillä oli alaikäisenä tuollaisia suhteita. 

Vierailija
38/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tykkää vanhoista miehistä, siis 50+ mutta rahat kyllä kelpais ja muu hyvä elintaso

Paksu lompsa kiinnostaa monia nuoria naisia.

Paksu lompsa ja nuori pimpsa win win-tilanne

Vierailija
39/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kumppani. Ja tunnen monia muitakin joilla on tämä sama asenne, ja kumppani. ;)

Ollut muuten koko elämän, ei tuollaista rikkinäistä elämää kuin sinulla. Reppanatytöillä oli alaikäisenä tuollaisia suhteita. 

Enpä sanoisi elämääni todellakaan rikkinäiseksi, ainoa rikkinäisyys tässä taitaa olla sinun päässäsi. Minä olen varsin tyytyväinen elettyyn elämääni enkä kadu mitään, aion myös varsin tyytyväisenä jatkaa eteenpäin. Toivottavasti sinä pystyt samaan.

Vierailija
40/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole pedofiili nuoremman kumppanin ollessa yli 25-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi