Tykkääkö nuoret naiset vanhemmista miehistä?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Nätti 20v tyttö ei tykkää köyhästä, hintelästä, finninaamasta, eikä siinä varsinaisesti ole iästä kyse, mutta 20v pojat ovat keskimäärin tuollaisia, ainakin 30v nuoriin miehiin verrattuna, joilla on jo usein työpaikka ja vähän rahaa ja hartijoita ja parrankasvua ja ymmärrystä naisista jne.
Ei teitä kyllä rikkaatkaan miehet kiinnosta olen sen testannut ehkä naiset on tyhmiä päästään eivätkä ymmärrä rahan päälle no huo Ra kyllä ymmärtää 😄
Vierailija kirjoitti:
On niitä teini Hu oria jotka antaa rahaa vastaan
eri asia. on monenlaisia makuja. on pariskuntia joilla iso ikäero ja 20- 30 vuotta ja rahnasta ei kyse, ihan peruseläjiä ja lapset tehty. oikeaa rakkauttakin on- se ei ikää katso.
mutta myös vaikka ei hae sitä elämänmittaista suhdetta- on vaan makukysymys- ilman mitään fyrkkenddalista edes kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt. 18-vuotiaana mietin, onko 21-vuotias mies minulle liian vanha. Meidän elämäntilanne oli niin eri.
Mä aloin 14-vuotiaana seurustelemaan 21-vuotiaan kanssa, oltiin yhdessä 8 vuotta.
Sivistymättömien reppanoiden touhuaAsenteellasi sinulla ei tule olemaan seurustelukumppania minkään ikäisenä. Tuosta seuraava parisuhde kesti 17 vuotta, nykyisessä tuli juuri 10 vuotta täyteen. Välissä olin sinkkuna pari pidempää pätkää.
Minulla on kumppani. Ja tunnen monia muitakin joilla on tämä sama asenne, ja kumppani. ;)
Ollut muuten koko elämän, ei tuollaista rikkinäistä elämää kuin sinulla. Reppanatytöillä oli alaikäisenä tuollaisia suhteita.Enpä sanoisi elämääni todellakaan rikkinäiseksi, ainoa rikkinäisyys tässä taitaa olla sinun päässäsi. Minä olen varsin tyytyväinen elettyyn elämääni enkä kadu mitään, aion myös varsin tyytyväisenä jatkaa eteenpäin. Toivottavasti sinä pystyt samaan.
P E D O F I I L I
älä käytä sanoja joita et ymmärrä
Naisten älykkyysosamäärä on hyvin pieni 😂
Kyllä saattaa jotkut tykätä, isästään. Mutta eri tavalla kuin sinä ajattelet/haluat.
Itse täytän 48, miesystäväni 39. Heitellään sentään samoista leffoista lainauksia toisillemme sujuvasti, 5 v nuoremman kanssa voisi olla jo hankalaa. Mut ei kai siinä mitään, jos ei hakis mitään muuta kuin seksiä.
Äijät kuvittelee, että nuoret naiset on kiinnostuneita niistä, kun saavat Tinder-matcheja tekoälyprofiilien kanssa.
Olen 62 v mies, tapailen 21 vuotiasta neitokaista. Se tykkää. Jos musta ei kuulu pariin päivään, saan kuvia puhelimeen.
Jos 40 v mies on 18 v kanssa samalla tasolla, ei kukaan aikuinen nainen kaipaa hänen seuraansa. Hyvä kun löytää vertaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstasedät ei kiinnosta
N19
Eikö lapset
-m40
Tutkimusten mukaan parasta seuraa 24-vuotiaalle naiselle on noin 65-vuotias mies! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Jos 40 v mies on 18 v kanssa samalla tasolla, ei kukaan aikuinen nainen kaipaa hänen seuraansa. Hyvä kun löytää vertaisiaan.
Kyllähän siinä vaakamambossa ollaan samalla tasolla. Luuletko että teistä naisista saa muutenkaan mies minkäänlaista henkistä haastetta tai tukea?
Ystövöt on sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset vihaavat sitä kun nuoremmat naiset vievät heiltä miehet. Olitte itsekkin joskus nuoria. Mitäs ette vieneet vanhempia miehiä vanhemmilta naisilta.
Ihan kuin nuoria tyttöjä jahtaavat sedät olisivat jokin suurikin menetys. :D
Mun muija (51) tykkää musta. On kertonut sen useasti ja osoittaa sen yleensäkin sanoilla ja teoilla.
M55
Suurin osa nuorista naisista nauraa vanhoille miehille
Vierailija kirjoitti:
Mun muija (51) tykkää musta. On kertonut sen useasti ja osoittaa sen yleensäkin sanoilla ja teoilla.
M55
Miksi olet vanhan luuskan kanssa?
Mulla oli 43 vuotiaana suhde 23 vuotiaan naisen kanssa. Tätä kesti kolme vuotta, kunnes naisen biologinen kello rupesi tikittämään vähän liian kovaa. Oli pakko lopettaa suhde. Sitten oli suhde toisen 20 vuotta nuoremman naisen kanssa, joka päättyi hänen muualle muuttoon.
Nyt minulla on suhde 14 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Eli kokemukseni perusteella tykkää kyllä.
Nuorista naisista en tiedä, mutta kyllä kolmekymppiset ovat minusta vieläkin tykänneet (oikeassa elämässä, en käytä deittiappeja). Itse asiassa useammin kuin ikäiseni. Ehkä heille parisuhteen hankkiminen on tärkeämpää kuin vanhemmille. En ole lähtenyt mukaan tykkäilyihin, kun en etsi parisuhdetta kenen tahansa kanssa, eikä ole nyt sopivaa sattunut vastaan. m50