Tykkääkö nuoret naiset vanhemmista miehistä?
Kommentit (65)
Nuorista naisista en tiedä, mutta kyllä kolmekymppiset ovat minusta vieläkin tykänneet (oikeassa elämässä, en käytä deittiappeja). Itse asiassa useammin kuin ikäiseni. Ehkä heille parisuhteen hankkiminen on tärkeämpää kuin vanhemmille. En ole lähtenyt mukaan tykkäilyihin, kun en etsi parisuhdetta kenen tahansa kanssa, eikä ole nyt sopivaa sattunut vastaan. m50
Vierailija kirjoitti:
Nätti 20v tyttö ei tykkää köyhästä, hintelästä, finninaamasta, eikä siinä varsinaisesti ole iästä kyse, mutta 20v pojat ovat keskimäärin tuollaisia, ainakin 30v nuoriin miehiin verrattuna, joilla on jo usein työpaikka ja vähän rahaa ja hartijoita ja parrankasvua ja ymmärrystä naisista jne.
Ei teitä kyllä rikkaatkaan miehet kiinnosta olen sen testannut ehkä naiset on tyhmiä päästään eivätkä ymmärrä rahan päälle no huo Ra kyllä ymmärtää 😄
Vierailija kirjoitti:
On niitä teini Hu oria jotka antaa rahaa vastaan
eri asia. on monenlaisia makuja. on pariskuntia joilla iso ikäero ja 20- 30 vuotta ja rahnasta ei kyse, ihan peruseläjiä ja lapset tehty. oikeaa rakkauttakin on- se ei ikää katso.
mutta myös vaikka ei hae sitä elämänmittaista suhdetta- on vaan makukysymys- ilman mitään fyrkkenddalista edes kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt. 18-vuotiaana mietin, onko 21-vuotias mies minulle liian vanha. Meidän elämäntilanne oli niin eri.
Mä aloin 14-vuotiaana seurustelemaan 21-vuotiaan kanssa, oltiin yhdessä 8 vuotta.
Sivistymättömien reppanoiden touhuaAsenteellasi sinulla ei tule olemaan seurustelukumppania minkään ikäisenä. Tuosta seuraava parisuhde kesti 17 vuotta, nykyisessä tuli juuri 10 vuotta täyteen. Välissä olin sinkkuna pari pidempää pätkää.
Minulla on kumppani. Ja tunnen monia muitakin joilla on tämä sama asenne, ja kumppani. ;)
Ollut muuten koko elämän, ei tuollaista rikkinäistä elämää kuin sinulla. Reppanatytöillä oli alaikäisenä tuollaisia suhteita.Enpä sanoisi elämääni todellakaan rikkinäiseksi, ainoa rikkinäisyys tässä taitaa olla sinun päässäsi. Minä olen varsin tyytyväinen elettyyn elämääni enkä kadu mitään, aion myös varsin tyytyväisenä jatkaa eteenpäin. Toivottavasti sinä pystyt samaan.
P E D O F I I L I
älä käytä sanoja joita et ymmärrä
kyllä on makuja- 24v naisella on 53v miesystävä.
toinen tapaus 17v nainen tapasi 42v miehen- kihlat, avio , kolme lasta- olleet kimpassa nyt 29 vuotta- eli kestävää sorttia näemmä.
sitten yks neito aina hoki kuinka pitää vanhemmista- just 20v ikäerolla esim. mutta itse oli noin 40v- hän alkoi pitämään saman ikäisistään ellei nuoremmista.
makuja on ja ne muuttuukin-
suako jotenkin aihe liippaa---