Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö nuoret naiset vanhemmista miehistä?

Vierailija
19.08.2026 |

siis 18-30v naiset 30-40v m,iehistä? 

M34

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt. 18-vuotiaana mietin, onko 21-vuotias mies minulle liian vanha. Meidän elämäntilanne oli niin eri.

Mä aloin 14-vuotiaana seurustelemaan 21-vuotiaan kanssa, oltiin yhdessä 8 vuotta.

Sivistymättömien reppanoiden touhua 

Asenteellasi sinulla ei tule olemaan seurustelukumppania minkään ikäisenä. Tuosta seuraava parisuhde kesti 17 vuotta, nykyisessä tuli juuri 10 vuotta täyteen. Välissä olin sinkkuna pari pidempää pätkää.

Minulla on kumppani. Ja tunnen monia muitakin joilla on tämä sama asenne, ja kumppani. ;)

Ollut muuten koko elämän, ei tuollaista rikkinäistä elämää kuin sinulla. Reppanatytöillä oli alaikäisenä tuollaisia suhteita. 

Enpä sanoisi elämääni todellakaan rikkinäiseksi, ainoa rikkinäisyys tässä taitaa olla sinun päässäsi. Minä olen varsin tyytyväinen elettyyn elämääni enkä kadu mitään, aion myös varsin tyytyväisenä jatkaa eteenpäin. Toivottavasti sinä pystyt samaan.

P E D O F I I L I

Vierailija
42/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet komea, hyväkuntoinen, itsevarma ja elämässäsi pärjäävä mies – esimerkiksi menestynyt yritysjohtaja, näyttelijä tai urheilija – niin 30–40-vuotias toki kiinnostaa. Mutta jos kyseessä on rahaton, elämäntapaongelmainen, kaljamahainen ja muutenkin elämässään jumissa oleva mies, niin eipä taida nuoret tytöt pahemmin innostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut. 

Vierailija
44/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hieman yllättäen tykästyin huomattavasti vanhempaan mieheen, ei ikäerosta olisi tullut mitään ongelmaa, vaan siitä tuli että hän tykkäili hieman liikaa kaltaisistani nuoremmista naisista, ja niitähän paljastuikin olevan hänellä saman aikaisesti kierrossa oikein monen monta minun lisäkseni! Hyi olkoon, never again!

Vierailija
45/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran hieman yllättäen tykästyin huomattavasti vanhempaan mieheen, ei ikäerosta olisi tullut mitään ongelmaa, vaan siitä tuli että hän tykkäili hieman liikaa kaltaisistani nuoremmista naisista, ja niitähän paljastuikin olevan hänellä saman aikaisesti kierrossa oikein monen monta minun lisäkseni! Hyi olkoon, never again!

Palstan hopsis? 

Vierailija
46/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset vihaavat sitä kun nuoremmat naiset vievät heiltä miehet. Olitte itsekkin joskus nuoria. Mitäs ette vieneet vanhempia miehiä vanhemmilta naisilta.

Tämä. Pelätään että oma mies lähtee nuoremman mukaan ja kielletään koko ilmiön olemassaolo ilmiantamalla keskustelut. Ikään kuin tällä välttäisi oman miehen rakastumisen nuorempaan. 

Vierailija
47/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmista miehistä tykkäävä ystäväni valitteli vuosien ajan, miten vaikea on löytää hyvää vanhempaa miestä. 
Kuulemma ne hyvät miehet ei lähtökohtaisesti deittaile ainakaan vakavissaan niin nuoria, ja markkinoilla on epämääräisiä nuoruusfetitistejä. Ystävälleni oli red flag, jos mies ei deittailisi oman ikäistä, vaan pelkästään nuorempia. 
Lisäksi hän koki, että monet vanhemmat miehet olivat kiinnostuneita vain hänen nuoruudestaan - ei siitä, kuka hän on, eikä mistään aidosta yhteydestä ja tutustumisesta. 

No, hän löysi lopulta kumppanin, mutta piti odottaa useampi vuosi. 

Vierailija
48/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt. 18-vuotiaana mietin, onko 21-vuotias mies minulle liian vanha. Meidän elämäntilanne oli niin eri.

Mä aloin 14-vuotiaana seurustelemaan 21-vuotiaan kanssa, oltiin yhdessä 8 vuotta.

Sivistymättömien reppanoiden touhua 

Asenteellasi sinulla ei tule olemaan seurustelukumppania minkään ikäisenä. Tuosta seuraava parisuhde kesti 17 vuotta, nykyisessä tuli juuri 10 vuotta täyteen. Välissä olin sinkkuna pari pidempää pätkää.

Minulla on kumppani. Ja tunnen monia muitakin joilla on tämä sama asenne, ja kumppani. ;)

Ollut muuten koko elämän, ei tuollaista rikkinäistä elämää kuin sinulla. Reppanatytöillä oli alaikäisenä tuollaisia suhteita. 

Enpä sanoisi elämääni todellakaan rikkinäiseksi, ainoa rikkinäisyys tässä taitaa olla sinun päässäsi. Minä olen varsin tyytyväinen elettyyn elämääni enkä kadu mitään, aion myös varsin tyytyväisenä jatkaa eteenpäin. Toivottavasti sinä pystyt samaan.

Tietysti pystyn, ei mitään ongelmia.

Oksettaa vain kaltaisesi ällötykset, jotka yrittävät normalisoida tuollaisia sairaita, reppanaihmisten välisiä suhteita aikuisen ja yläasteikäisen välillä. Hyhhyh. 

Vierailija
49/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset vihaavat sitä kun nuoremmat naiset vievät heiltä miehet. Olitte itsekkin joskus nuoria. Mitäs ette vieneet vanhempia miehiä vanhemmilta naisilta.

Tämä. Pelätään että oma mies lähtee nuoremman mukaan ja kielletään koko ilmiön olemassaolo ilmiantamalla keskustelut. Ikään kuin tällä välttäisi oman miehen rakastumisen nuorempaan. 

Siis suurin osa nuorista naisista ei halua vanhempia miehiä, joten miksi ihmeessä ottaisivat sellaisen nuorena? :D 

Mieluummin nauttii nuorena siitä toisesta nuoresta/nuorista ja jää vaikka sitten myohemmin yksin, kuin tuhlaisi nuoruutensa jonkun vanhan miehen lakanoihin.

Itse toki paheksuin jo teinityttönä naisia jotka osallistuvat tuollaiseen ilmiöön kuin ”nuorempaan vaihtaminen”, eli olen aina halveksinut niitä nuoria naisia jotka alkaa varatun vanhemman miehen kanssa. Nykyään aikuisena en niin jaksa välittää muiden asioista, mutta teininä ja parikymppisenä paheksuin niin syvästi, etten olisi voinut olla sellaisen naisen kaverikaan. 

Vierailija
50/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mitäs ette vieneet vanhempia miehiä vanhemmilta naisilta.”

Tuossa on kyllä sellainen lause, että mieluummin hyppäisin jokeen kuin tekisin noin :D En pystyisi katsomaan itseäni edes peilistä, jos olisin tuollainen nainen. 

Vierailija
51/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lompakon paksuudesta ja siitä paljonko saa rahaa käytettäväksi.

Vierailija
52/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule en todellakaan.

N24

Vierailija
53/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki, mutta moni teininainen tykkää kovasti 69 miehestä.

Vierailija
54/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki, mutta moni teininainen tykkää kovasti 69 miehestä.

Siis kukaan, korostan: yksikään, teini tai parikymppinen ei tykkää seitenkymppisestä pedaripapppparaisesta.

Nuorten vuoksi toivon, että palstailet jostain Niuvanniemestä etkä pyöri tuolla ahdistelemassa. 

Vierailija
55/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet komea, hyväkuntoinen, itsevarma ja elämässäsi pärjäävä mies – esimerkiksi menestynyt yritysjohtaja, näyttelijä tai urheilija – niin 30–40-vuotias toki kiinnostaa. Mutta jos kyseessä on rahaton, elämäntapaongelmainen, kaljamahainen ja muutenkin elämässään jumissa oleva mies, niin eipä taida nuoret tytöt pahemmin innostua.

Joo, osa tykkää osa ei. Siltikin. 
30+ ei ole vielä kovin vanha, vaikka tietysti ikäeroa johonkin vaikkapa 22-vuotiaaseen on. 
Rahan vuoksi ei tarvi vanhempia deittailla, kyllä nuorillakin on rahaa - ainakin osalla. Omilla pikkuveljilläni on varsin hyvä taloudellinen tilanne, samoin sillä 7 vuotta nuoremmalla miehellä joka minua nyt yrittää. Jos haluaisin deittailla vanhempia miehiä, niin tekisin sen muista syistä kuin rahasta. Kyllä rahaa saa muutenkin, en sen takia minkään miehen kanssa alkaisi. 

Vierailija
56/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.

Vierailija
57/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin kävisi, mutta ei seurusteluun. Jos toisella on jo pitkä avioliitto, lapset yms. takana. Ja sitten onkin ihan toinen tarinan jos ei edes avioliittoon ole päässyt, mitä se kertoo miehestä? N25

Vierailija
58/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tykkää vanhoista miehistä, siis 50+ mutta rahat kyllä kelpais ja muu hyvä elintaso

Mul ois sulle rahaa paljon riippuu tietysti oletko kuinka nuori koska en maksa mitään yli 20 vuotiaista

Vierailija
59/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti 20v tyttö ei tykkää köyhästä, hintelästä, finninaamasta, eikä siinä varsinaisesti ole iästä kyse, mutta 20v pojat ovat keskimäärin tuollaisia, ainakin 30v nuoriin miehiin verrattuna, joilla on jo usein työpaikka ja vähän rahaa ja hartijoita ja parrankasvua ja ymmärrystä naisista jne.

Vierailija
60/65 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin kävisi, mutta ei seurusteluun. Jos toisella on jo pitkä avioliitto, lapset yms. takana. Ja sitten onkin ihan toinen tarinan jos ei edes avioliittoon ole päässyt, mitä se kertoo miehestä? N25

Niin kuka hullu haluaa pill un takia seurustella vähän rahaa ja saat nuoren tytön ja en todellakaan ala elättää naisia kun se vituttaa niitten käytös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi