Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotenkin kamalan väärin laihduttaa miehen takia?

Vierailija
19.08.2026 |

On hirveää jos oma mies ei näe minua viehättävänä. Se on suurin motivaatio laihduttaa, vaikka siitä itsekin hyödyn suuresti. Loppujen lopuksi siis haluan laihtua, että miellyttäisin miehen silmää ja siitä tulisi itsellekin parempi fiilis. 

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ajattelisi, että se on väärin? Eiköhän ole maailman normaaleimpia asioita, että ihminen haluaa tuntea itsensä viehättäväksi oman puolison silmissä. 

Joidenkin mielestä ei ilmeisesti ole normaalia, jos miestä ei miellytä puolison ulkonäkö kun tämä on lihonnut 20-30 kiloa. 

Miehen pitää olla enkeli joka ei näe riippuvia läskejä. Hän tykkäsi hoikasta naisesta suhteen alussa ja hänen pitää tykätä yhtä paljon kuulantyöntäjästä joksi tämä hoikka nainen on muuttunut. Naisella sen sijaan on lupa tykätä enemmän treenatuista miehistä, koska sehän on luonnollista.

Minä tykkään miehestäni, hänen luonteestaan, huumorintajustaan, älykkyydestään ja käytöksestään. Tykkäsin silloin kun hän oli tuuheahiuksinen, hoikahko (lihaksia löytyi), urheilullinen ja ajelutti mua prätkällä. Tykkään yhä, vaikka hän on kaljuuntumassa, vatsakas ja ei liiku omin jaloin. Minne se tykkäys olisi kadonnut? 

Et tykkäisi enemmän jos hänellä olisi urheilullinen kroppa?

Mistä teitä idioootteja oikein tulee? 

Vierailija
102/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pidän itsekin itseni normaalipainossa lähinnä miehen takia. Mies on joka tavalla täydellinen ja kovassa tikissä. En halua lösähtää koska tiedän että hän ei siitä tykkäisi, vaikka tuskin mitään sanoisikaan. Loputtoman kiltti ja okohtelias kun on.

Sun pitäisi laihduttaa hoikaksi ja yhtä kovaan tikkiin mitä mies.

Ei pidä. Tämä on hyvä. 

No tämä. 
Harvemmin kai se matalarasvainen, sopivasti lihasta omaava mies edes haluaa, että naisellakin on tasan yhtä matalat rasvat ja tasan yhtä paljon lihasta? 
Kyllä hyvässä kunnossa olevalla, hoikalla naisella on yleensä hieman enemmän rasvaa ja hieman vähemmän lihasta, kuin hyvässä kunnossa olevalla hoikalla miehellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies totesi, että pitäisikö minun laihtua. En ole laihtunut,mutta seksi kyllä loppui siihen paikkaan eikä ole takaisin tulossa.

🥳

Vierailija
104/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies totesi, että pitäisikö minun laihtua. En ole laihtunut,mutta seksi kyllä loppui siihen paikkaan eikä ole takaisin tulossa.

Rumat katkerot hurraavat. Juuri näin! Pian eroatte, mahtavaa!

Näinkö meinaat. Tuosta kommentista on nyt 20 vuotta.

Vierailija
105/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pidän itsekin itseni normaalipainossa lähinnä miehen takia. Mies on joka tavalla täydellinen ja kovassa tikissä. En halua lösähtää koska tiedän että hän ei siitä tykkäisi, vaikka tuskin mitään sanoisikaan. Loputtoman kiltti ja okohtelias kun on.

Sun pitäisi laihduttaa hoikaksi ja yhtä kovaan tikkiin mitä mies.

Ei pidä. Tämä on hyvä. 

No tämä. 
Harvemmin kai se matalarasvainen, sopivasti lihasta omaava mies edes haluaa, että naisellakin on tasan yhtä matalat rasvat ja tasan yhtä paljon lihasta? 
Kyllä hyvässä kunnossa olevalla, hoikalla naisella on yleensä hieman enemmän rasvaa ja hieman vähemmän lihasta, kuin hyvässä kunnossa olevalla hoikalla miehellä. 

Näin. Eikä mulla kyllä mitään lihasta edes ole, en ole mitenkään kovassa mutta ihan tavallisessa kunnossa. Tällaisena mies minut tapasi ja tällaisena on minua 12 vuotta katsellut. Emme varmaankaan olisi naimisissa jos mies olisi halunnut jonkun fitnesstypyn rinnalleen.

Vierailija
106/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta olet ollut jalat ristissä, koska mies sanoi totuuden että ylipainon pudottaminen voisi tehdä hyvää. 

Vierailija
107/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten kun lopetat laihduttamisen?

Pääsee miehestä eroon kuin itsestään!

Vierailija
108/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo, suurin osa kirjoittajista trolleja tai märkäkorvaisia teinejä. Ei se mitään, jatkakaa, minä heittelen teille banaaneja. 

Vierailija
109/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo, suurin osa kirjoittajista trolleja tai märkäkorvaisia teinejä. Ei se mitään, jatkakaa, minä heittelen teille banaaneja. 

Rasisti

Vierailija
110/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää laihduttaa sinun takia eikä miehen takia. Mieheni oli lihava ja painoi jotain 114 kg. Laihdutti 35 kg. Sanoi että on kauhea läskipallero pitää alkaa laihikselle. Sitten se alkoi treenaa hulluna joka päivä puoli vuotta kävi salilla ja laihtui 35 kg. Minä en sanonut että pitää laihduttaa kyllä se itsekkin sen näki et jotain tarvii tehdä.

Vierailija
111/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lisämotivaatio haittaa mutta etkö ole huolissasi terveydestäsi ja laihduta sen takia? 

Vierailija
112/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytän teitä mielipiteelläni: Parisuhteessa on tarkoituskin miellyttää toista. Ihan tietoisesti!

Mitä järkyttävää tuossa on? On vain valittava puoliso jota miellytät sellaisena kuin olet ja joka miellyttää sinua omana itsenään. Ei siinä mitään jrkytyksen aiheita ole.

Jos haluat laiduttaa ja se miellyttää puolisoa ihan ok. Jos haluat vähentää alkoholin käyttöä ja se miellyyttää puolisoa ok. Jos et halua isompia rintoja ja se ei miellytä puolisoa niin ei ole ok....

Itseasiassa miehen alkoholin käyttö useimmiten vähenee perheellistymisen myötä. Terveys on oarempi ja elävät pitempään kuin naimattomat.

Vierailija
113/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasisti

Pöljä. 

Tuo on ikivanha sanonta kun kakarat tai teinit tappelivat/kiistelivät. "En ole paha yllyttämään, mutta tapelkaahan niin heittelen teille banaaneja jotta jaksatte" 

Vierailija
114/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta olet ollut jalat ristissä, koska mies sanoi totuuden että ylipainon pudottaminen voisi tehdä hyvää. 

En ole ollut tekemättä mitään sellaista, mitä olisin halunnut tehdä. Outo ajatus.

Kannattaa muuten opetella lukemaan. Se mitä kirjoitin oli suora lainaus 20 vuoden takaa. Sinä et kyennyt lainaamaan viisi minuuttia vanhaa tekstiä, joka oli luettavussa koko sen ajan, kun kommenttiasi kirjoitit.

Vierailija
115/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää laihduttaa sinun takia eikä miehen takia. Mieheni oli lihava ja painoi jotain 114 kg. Laihdutti 35 kg. Sanoi että on kauhea läskipallero pitää alkaa laihikselle. Sitten se alkoi treenaa hulluna joka päivä puoli vuotta kävi salilla ja laihtui 35 kg. Minä en sanonut että pitää laihduttaa kyllä se itsekkin sen näki et jotain tarvii tehdä.

Mitä tarkoitat sillä että "näki itsekin että jotain tarvii tehdä"? Tarkoitatko että ajattelit että hänen pitää tehdä jotain asialle? Etkö rakastanutkaan häntä yhtä paljon suurempana?

Vierailija
116/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä että "näki itsekin että jotain tarvii tehdä"? Tarkoitatko että ajattelit että hänen pitää tehdä jotain asialle? Etkö rakastanutkaan häntä yhtä paljon suurempana?

Kai sitä haluaa rakkaansa olevan terve ja hyvinvoiva? Vaikka rakastaakin tätä ihan yhtä paljon sairaana ja huonosti voivanakin? 

Vierailija
117/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä haluaa rakkaansa olevan terve ja hyvinvoiva? Vaikka rakastaakin tätä ihan yhtä paljon sairaana ja huonosti voivanakin? 

Eli et rakastanut hänen ihanaa luonnettaan. Rakkautesi ei ollut sokea, vaan odotit että hän laihduttaa pinnallisia ihanteitasi varten. Hyi.

Vierailija
118/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et rakastanut hänen ihanaa luonnettaan. Rakkautesi ei ollut sokea, vaan odotit että hän laihduttaa pinnallisia ihanteitasi varten. Hyi.

En minä ole tuo, jonka mies laihdutti. 

Eikä sun hölinöissä ole mitään järkeä. Et ilmeisesti osaa lukea. 

Vierailija
119/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on hirvittävän paljon kauheita  lä sktan ttoja. Edes  keen er it  eivät pane niitä ja siksi niiden ilme on se, mitä on.  Mässäilkää vaan lisää.

Vierailija
120/125 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laihduttaa, kun ei mätä sisäänsä kaikkea moskaa. Tällöin ei tavitse olla himoliikkujakaan. Säännöllisesti pitää kuitenkin urheilla. 

Ämmissä on sisuttomia  lällyköitä.  Vetävät pullaa ja viiniä emmendalea katsoessaan. Voisivat senkin ajan käyttää urheiluun.  Läski lölleröt ovat pehmytaivoisia ja sisuttomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi