Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko seksiä kuntosalin jälkeen?

Vierailija
19.08.2026 |

Aiheuttaako kova treeni ja tiukkakroppaiset treenaajat siellä halujen nousun niin, että pitää masturboida tai saada seksiä pian? Koska viimeksi niin?

Minulla jo vähän iäkkäämpänä miehenä salitreeni lisää kyllä haluja  ja seuraavana aamuna vaimon kanssa monesti rakastellaankin heti herättyämme. Muutenkin tehdään sitä kyllä pari-kolme kertaa viikossa vaikka ollaan eläkkeellä jo.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AIka monasti kun tulen kuntosalilta talon alakerrasta mies on ihan innoissaan kun olen hikinen , ja yleensä käyn treenin perään kusella enkä pyyhi koska suihkuunkin menen kotona niin mies kyllä tykkää kusista pimppiä nuolla. Ja hyvää panoa on kylla tiedossa silloin.

Mä oon melko varma, että nämä tällaset jutut on juuri miesten kirjoittamia. En tiedä, montako ukkelia näitä tänne tehtailee, mutta kai niitä riittää.
Kirjoitusasusta jotenkin vaan paistaa se, että tekstissä ei ole päätä eikä häntää eikä nainen muutenkaan suurella todennäköisyydellä kirjoittaisi näin. :D

Vierailija
22/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia fantasioita miehillä tai naisilla on salilla toisistaan? Olisipa mielenkiintoista kuulla ;)

Itselläni yksi fantasia on seuraavanlainen miten eräs komea treenattu mies salilla vetää minut syliinsä ja suutelee intohimoisesti kosketellen rintojani samalla. Vetää treeniliivit pois päältäni ja nuolee nännejäni kunnes alan voihkia. Vetää treenihousut jaloistani pikkareita myöten ja työntää voimakkaasti penkille makaamaan ja työntää kovan kalunsa sisääni. Pilluni on valmiiksi jo märkä ihan hänen katselemisestaan...joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia fantasioita miehillä tai naisilla on salilla toisistaan? Olisipa mielenkiintoista kuulla ;)

Itselläni yksi fantasia on seuraavanlainen miten eräs komea treenattu mies salilla vetää minut syliinsä ja suutelee intohimoisesti kosketellen rintojani samalla. Vetää treeniliivit pois päältäni ja nuolee nännejäni kunnes alan voihkia. Vetää treenihousut jaloistani pikkareita myöten ja työntää voimakkaasti penkille makaamaan ja työntää kovan kalunsa sisääni. Pilluni on valmiiksi jo märkä ihan hänen katselemisestaan...joka kerta.

Miten on kostuuko nyt kertomassa mielikuvaa kirjoittaessani ?

Vierailija
24/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla katseeni osuu aina siihen yhteen naiseen, jolla on uskomaton energia ja keskittyminen treenaamiseensa. Huomaan hänen vilkuilevan minua sarjojen välissä ja tuo yhteinen jännite on käsinkosketeltavaa. Sali on tyhjillään viikonloppuaamuna  ja kävelen hänen luokseen vapaapainoalueelle. En sano sanakaan ja nappaan hänet syliini. Hänen silmät laajenee yllätyksestä mutta muuttuvat himokkaaksi. Hän on valmis.

Nappaan hänen treenitoppinsa helmasta ja revin sen yhdellä liikkeellä pois. Hänen täydelliset rintansa ja kiinteät nänninsä paljastuvat silmieni eteen. Vetäisen hänen treenipöksynsä ja pikkuhousunsa alas taasvyhdellä käden liikkeellä. Sivelen hänen persettään jolla hän pyllistää minulle. Käteni vie hänen pilluunsa jonka huomaan olevan valmiiksi täysin märkä. En enää pidättele vaan työnnän kovan kaluni yhdellä voimmakkaalla liikkeellä syvälle hänen sisäänsä.

Vierailija
25/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää salifantasioita?

Vierailija
26/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sali harrastusta pelkästään sen takia mitä siellä näkee kun ei omalta muijalla näe kuin todella harvoin. Kyllä se muille esittelee ja näyttää kroppaa mutta ei minulle. 

Voihan sieltä löytää muutakin kuin silmäruokaa ja saisi läheisyyttä/lämpöä vaikka yöksi 

Vierailija
27/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lisää salifantasioita?

Takavuosina järjestettiin Sportlady-kisoja. Hullut kaverini saivat mut osallistumaan, kehuivat aina kauniiksi ja sun muuta. Rupesin sit treenaamaan aika kovaa, koska kilpailussa etsittiin fitnessmissiä ennen fitnessmissikisoja. Kävin maalla pikkukunnassa hiljaisella salilla aamuisin ja siellä kulki myös kouluaikojen ehkä ujoin poika. Tiesin, että hän oli ollut ihastunut muhun yläluokilla, mutta hän ei koskaan uskaltanut tehdä asialle mitään.

Nyt hän treenasi todella kovaa ja kannustin häntä, koska mieleni sopukoissa tiesin, että hänen itseluottamuksensa kohosi siitä. Kuljettiin yhtä matkaa salilla tosi usein ollen koko ajan kahden ja katseltiin vaan söpösti. Tiesin, että hänen lihaksensa kasvoivat niin paljon enemmän ja suuremmiksi kuin minun ja mielikuvitukseni alkoi tosissaan laukata, millaista meidän seksi olisi. Hänen muodonmuutoksensa oli upea, katselin miten hän teki etunojia yhdellä kädellä ja tein pitkiä sarjoja taljalla ja sisäsoudulla. Hän seurasi mua ja hymyili jo selvästi tietoisena vaikutuksestaan muhun.

Hän nosteli mua ilmaan leuanvetotangolle ja se miten kevyesti hän sen teki. Hän teki jatkuvasti sarjoja voimistelurenkaissa ja en enää tahtonut saada katsetta irti hänen kropastaan, vaikka yritin keskittyä, eikä hänkään tuntunut saavan multa rauhaa. Se alkoi mennä siihen, että rakastelimme salin yläkerrassa sähkökeskushuoneessa. Vanha sali, vanhat tilaratkaisut. Veimme sinne nurkkaan lopulta retkipatjankin. Jäimme siitä melkein kiinni talkkarille, kunnes teimme sitä taas. Emme osanneet lopettaa. Harrastimme kiihkeää seksiä koko ajan treenaamisen lisäksi ja se motivoi hurjasti. Miten kevyesti hän mua nosteli ja kantoi rakastelemaan suudellen koko ajan.

Vaikka olin itsekin tosi hyvässä kunnossa, jotenkin se hänen ylivertainen voimansa niin tajuttoman järjettömästi vaan kiihotti naisenmieltäni.

Vierailija
28/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔥  Ei voitu vastustaa kiusausta.. Kolmistaan miehen ja sen parhaan kaverin kanssa livenä juuri nyt! Ihan älyttömän noloa, mut jumalauta että panettaa kun tietää et jengi tuijottaa. Kato striimi täältä:  https://linkok.net/taboo

Vierailija
29/57 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taiwas näitä teidän typeriä fantasioitanne. Kuin ennen Jallussa tai Ratossa

Vierailija
30/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi taiwas näitä teidän typeriä fantasioitanne. Kuin ennen Jallussa tai Ratossa

Älä tule lukemaan

Vierailija
31/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuo fantasiat tapahtuu siellä kuntosalin ulkopuolella. Tapaan arjessa esim. ruokakaupassa salillaköyvän miehen. Yritän kurottaa jotain kaupan ylä hyllyltä ja hänen kätensä yhtäkkiä nappaa tavoittelemaan tavaran ja ojentaa minulle. Siinä ujosti ja iloisesti hynyilemällä toisillemme ja sinähän käyt sanalla salilla ja juttelemme siinä. Mies pyytää sitten mahdollisuutta treffeille johon tietysti annan myöntävän vastauksen. 

Tämän jälkeen alkaa kova viestittely vähän varoen kuten normaalisti ka käydään ensitreffeillä ja suudellaan intohimoisesti lopussa. Kemia on käsinkosketeltavaa koko treffien ajan. 

Treffien jälkeen viestittely jatkuu mutta muuttuu kuumemmaksi. 

Toisten treffien jälkeen kumpikaan ei enää pysty pitämään nöppejä erossa toisistaan joten päädyimme luokseni sänkyyn...

Toinen tarinina on se mitä siellä kotonani tapahtuu 😘

Vierailija
32/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin salilla vilkuilla naisten muotoja. Treenattuja peppuja ja treenitoppien peittämiä rintoja. Ajatus ei kanna kyllä mihinkään fantasioihin saakka, nautin vain niistä näkymistä. Ja kyllä treenistä tuntuu jälkiseurauksena tulevan joku hormoonisysäys + tuo kevyt kiihottuminen näkymistä. 

Vierailija
33/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoren fitnesstypyn hikinen persereikä naamalle ja heti mmmffffhhhh!!!!

M55

Vierailija
34/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri salilta, en halua tällä hetkellä, joka paikkaan sattuu nyt ja varmaan koko ilta. Käyn salilla vähintään kuutena päivänä viikossa, ei se lisää haluja. Eikä sekään, keitä naisia salilla pyörii (olen mies). Minä treenaan tosissani, en ole katsomassa muita. Olen kyllä jo lapseni tehnyt (5 kpl) ja melkein kasvattanut ne aikuisiksi, joten eiköhän se osasto ole nyt täynnä.

Ymmärrän kyllä niitä, jotka salilla on enemmän katsomassa muita ja kotona on sitten "kivaa". Nuorempana näin sellaisiakin, jotka eivät koskaan treenanneet salilla mitään, tulivat katsomaan vain miehiä. Varmaan joku katsoo välistä minuakin, tuskin kuitenkaan mitkään 16-25 vuotiaat. Mutta haarukassa 40-55 olen varmasti aika erilainen kuin 99 % heidän miehistään, tai sinkkumarkkinoiden miehistä. En anna sen haitata. Ja ihan oikeasti, kyllä osa katsoo kaupassa, tuskin ihailee minun 15 euron hihatonta paitaa tai 20 euron kenkiä. Ja katsokoot, jos tekee heidän elämästä parempaa tai ainakin kiinnostavampaa. 

Sinä olet just sitä parasta katseltavaa salilla kun ei tarvitse edetä mihinkään, koska oletan että olet varattu tekstiksi perusteella, mutta voi fantasioida 😘 

Sori ei naiset katso miehiä. Olet homppeli mies?

Vierailija
35/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan treenin aikana. Sarjojen välissä katselen naisia ja ajattelen kuinka nuolisin perseet ja pillut. Veetit tuijottaa puhelimiaan...

M42

Vierailija
36/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri salilta, en halua tällä hetkellä, joka paikkaan sattuu nyt ja varmaan koko ilta. Käyn salilla vähintään kuutena päivänä viikossa, ei se lisää haluja. Eikä sekään, keitä naisia salilla pyörii (olen mies). Minä treenaan tosissani, en ole katsomassa muita. Olen kyllä jo lapseni tehnyt (5 kpl) ja melkein kasvattanut ne aikuisiksi, joten eiköhän se osasto ole nyt täynnä.

Ymmärrän kyllä niitä, jotka salilla on enemmän katsomassa muita ja kotona on sitten "kivaa". Nuorempana näin sellaisiakin, jotka eivät koskaan treenanneet salilla mitään, tulivat katsomaan vain miehiä. Varmaan joku katsoo välistä minuakin, tuskin kuitenkaan mitkään 16-25 vuotiaat. Mutta haarukassa 40-55 olen varmasti aika erilainen kuin 99 % heidän miehistään, tai sinkkumarkkinoiden miehistä. En anna sen haitata. Ja ihan oikeasti, kyllä osa katsoo kaupassa, tuskin ihailee minun 15 euron hihatonta paitaa tai 20 euron kenkiä. Ja katsokoot, jos tekee heidän elämästä parempaa tai ainakin kiinnostavampaa. 

Oletko kauan kadoksissa ollut veljeni?

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
37/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kauan kadoksissa ollut veljeni?

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Miksi veljesi on ollut kauan kadoksissa?

Vierailija
38/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso ennen salia eikä sen jälkeen.

Vierailija
39/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy salilla mutta vaimoni käy ja usein on tosi halukas sen jälkeen, paikat märkänä ja suostuvainen hieman erikoisempiinkin juttuihin.

Vierailija
40/57 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on naisena katsottu salilla välillä melko himokkaastikin kun olen vetänyt jotain sarjaa, lopettanut ja nostanut pääni. Ikään kun on niin en enää hätkähdä vaan enemmänkin tuntunut hyvältä että "ai minut nähdään vielä noin". Toki jos se kyyläys jatkuisi avoimesti kun huomaan niin sitten menisin sanomaan päin näköä että kunnioittapa  kanssatreenaajia. 

Nuoret naiset kyllä ahdistavat tuollaisista himokatseista. Ja miesten tulisi se huomioida vaikka varovasti katsoa saa. 

Siinä 40+ iässä naisia ehkä lähinnä alkaa naurattaa jos miehet katsovat sillä tavalla. 

Paras taktiikka on jos himokayseet häiritsee et kyylätä takaisin naama peruslukemilla eikä väistää katsetta piirun vertaa. Sen jälkeen loppuu kyllä pahimmallakin kyylällä ne katselut 😅 testattu on muutaman kerran. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi