Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko seksiä kuntosalin jälkeen?

Vierailija
19.08.2026 |

Aiheuttaako kova treeni ja tiukkakroppaiset treenaajat siellä halujen nousun niin, että pitää masturboida tai saada seksiä pian? Koska viimeksi niin?

Minulla jo vähän iäkkäämpänä miehenä salitreeni lisää kyllä haluja  ja seuraavana aamuna vaimon kanssa monesti rakastellaankin heti herättyämme. Muutenkin tehdään sitä kyllä pari-kolme kertaa viikossa vaikka ollaan eläkkeellä jo.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ilmiön. Liikunta lisää haluja.

Olen nainen.

Vierailija
2/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa teet? Masturboitko vai saatko seksiä? Onko kiihkeämpää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta lisää minullakin haluja. Ei kyllä mikään silmänruoka, usein treenaan kotona kun on täälläkin häkki ja levypainot, penkki yms.

Luulisin että kyseessä on fyysinen prosessi enemmän. 

Vierailija
4/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Varsinkin jalkapäivän jälkeen. Asiaa tietenkin boostaa entisestään nuoret kaunottaret salilla. 

M29

Vierailija
5/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lisää haluja ja tietty se silmäruoka salilla silloin tällöin 😉

N44

Vierailija
6/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri salilta, en halua tällä hetkellä, joka paikkaan sattuu nyt ja varmaan koko ilta. Käyn salilla vähintään kuutena päivänä viikossa, ei se lisää haluja. Eikä sekään, keitä naisia salilla pyörii (olen mies). Minä treenaan tosissani, en ole katsomassa muita. Olen kyllä jo lapseni tehnyt (5 kpl) ja melkein kasvattanut ne aikuisiksi, joten eiköhän se osasto ole nyt täynnä.

Ymmärrän kyllä niitä, jotka salilla on enemmän katsomassa muita ja kotona on sitten "kivaa". Nuorempana näin sellaisiakin, jotka eivät koskaan treenanneet salilla mitään, tulivat katsomaan vain miehiä. Varmaan joku katsoo välistä minuakin, tuskin kuitenkaan mitkään 16-25 vuotiaat. Mutta haarukassa 40-55 olen varmasti aika erilainen kuin 99 % heidän miehistään, tai sinkkumarkkinoiden miehistä. En anna sen haitata. Ja ihan oikeasti, kyllä osa katsoo kaupassa, tuskin ihailee minun 15 euron hihatonta paitaa tai 20 euron kenkiä. Ja katsokoot, jos tekee heidän elämästä parempaa tai ainakin kiinnostavampaa. 

Vierailija
7/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri salilta, en halua tällä hetkellä, joka paikkaan sattuu nyt ja varmaan koko ilta. Käyn salilla vähintään kuutena päivänä viikossa, ei se lisää haluja. Eikä sekään, keitä naisia salilla pyörii (olen mies). Minä treenaan tosissani, en ole katsomassa muita. Olen kyllä jo lapseni tehnyt (5 kpl) ja melkein kasvattanut ne aikuisiksi, joten eiköhän se osasto ole nyt täynnä.

Ymmärrän kyllä niitä, jotka salilla on enemmän katsomassa muita ja kotona on sitten "kivaa". Nuorempana näin sellaisiakin, jotka eivät koskaan treenanneet salilla mitään, tulivat katsomaan vain miehiä. Varmaan joku katsoo välistä minuakin, tuskin kuitenkaan mitkään 16-25 vuotiaat. Mutta haarukassa 40-55 olen varmasti aika erilainen kuin 99 % heidän miehistään, tai sinkkumarkkinoiden miehistä. En anna sen haitata. Ja ihan oikeasti, kyllä osa katsoo kaupassa, tuskin ihailee minun 15 euron hihatonta paitaa tai 20 euron kenkiä. Ja katsokoot, jos tekee heidän elämästä parempaa tai ainakin kiinnostavampaa. 

Sinä olet just sitä parasta katseltavaa salilla kun ei tarvitse edetä mihinkään, koska oletan että olet varattu tekstiksi perusteella, mutta voi fantasioida 😘 

Vierailija
8/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboin, koska olen sinkku. 

On kiihkeää jo ilman liikuntaboostiakin, mutta ehkäpä menossa on joku urheilun tuoma lisäpotku kuitenkin.

Vierailija
9/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kiihkeää jo ilman liikuntaboostiakin, mutta ehkäpä menossa on joku urheilun tuoma lisäpotku kuitenkin.

Teet siis orgasmin kiihkeästi ja rajusti ?

Vierailija
10/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, joskus näin. Mutta myös hitaasti nautiskellen. On monia tapoja ja fiiliksiä mitä ja miten haluaa.

Vierailija
11/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, joskus näin. Mutta myös hitaasti nautiskellen. On monia tapoja ja fiiliksiä mitä ja miten haluaa.

Teetkö heti salilta tultuasi esim. suihkussa ?

Vierailija
12/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan tehdä.

Vierailija
13/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan tehdä.

Itselläni menee usein niin että hyvä kun ehdin housut riisua ennen toimintaa..

Vierailija
14/57 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri kuntosalilta . Eipä nyt jaksai sextailla . Kaunis mimmikin siellä oli, mutta katselin toisaalle, ettei tulis häirittyä .

Vierailija
15/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natikkana treenaaminen uuvutti niin pahasti ettei tarcinnu miettiäkkään seksiä viikko treenin jälkeen. Sit tuli TRT ja välillä mennään TRT+, eipä ole päivää että väsyttäisi tai ei tekisi mieli.

Vierailija
16/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet just sitä parasta katseltavaa salilla kun ei tarvitse edetä mihinkään, koska oletan että olet varattu tekstiksi perusteella, mutta voi fantasioida 😘 

Tuo on juuri sellaista harmitonta fantasiaa, ei satuta ketään. Mielestäni jokainen saa ihan vapaasti katsella muita salilla tai fantasioida salitreenin jälkeen kotona, se ei ole keneltäkään pois. Useilla saleilla on eri ikäisiä ja monen kuntoisia. Muistan joskus kun pikkupojat (ehkä 12-15 v) katsoivat suu auki kun kaverini veti ihan järkyttävillä painoilla. Varmaan hekin ajattelivat, että voisivat olla isona tuollaisia. Parhaimmillaan salilta saa inspiraatiota niin yksinäisiin iltoihin, puolison kanssa touhuiluun kun oman kunnon parantamiseen.

Sitä en hyväksy, että salilla aletaan häiritsemään muita. Hyväksyn sen, että joku tervehtii ja juttelee jotain, kunhan se ei estä kenenkään treenaamista. 

Vierailija
17/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri sellaista harmitonta fantasiaa, ei satuta ketään. Mielestäni jokainen saa ihan vapaasti katsella muita salilla tai fantasioida salitreenin jälkeen kotona, se ei ole keneltäkään pois. Useilla saleilla on eri ikäisiä ja monen kuntoisia. Muistan joskus kun pikkupojat (ehkä 12-15 v) katsoivat suu auki kun kaverini veti ihan järkyttävillä painoilla. Varmaan hekin ajattelivat, että voisivat olla isona tuollaisia. Parhaimmillaan salilta saa inspiraatiota niin yksinäisiin iltoihin, puolison kanssa touhuiluun kun oman kunnon parantamiseen.

Sitä en hyväksy, että salilla aletaan häiritsemään muita. Hyväksyn sen, että joku tervehtii ja juttelee jotain, kunhan se ei estä kenenkään treenaamista. 

Just näin. Tervehtiä voi ja jutella muutaman sanan kuitenkin tilanneta lukemalla  ettei häiritse treeniä. Ja siitähän sitä sitä ajanmyötä näkee jääkö juttu vain salituttavuudeksi vai joksikin muuksi, enemmäksi. Eikä kenenkään tarvitse häiritä tällöin ketään ja ahdistella tai menettää kasvojaan. 

Vierailija
18/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on naisena katsottu salilla välillä melko himokkaastikin kun olen vetänyt jotain sarjaa, lopettanut ja nostanut pääni. Ikään kun on niin en enää hätkähdä vaan enemmänkin tuntunut hyvältä että "ai minut nähdään vielä noin". Toki jos se kyyläys jatkuisi avoimesti kun huomaan niin sitten menisin sanomaan päin näköä että kunnioittapa  kanssatreenaajia. 

Vierailija
19/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka monasti kun tulen kuntosalilta talon alakerrasta mies on ihan innoissaan kun olen hikinen , ja yleensä käyn treenin perään kusella enkä pyyhi koska suihkuunkin menen kotona niin mies kyllä tykkää kusista pimppiä nuolla. Ja hyvää panoa on kylla tiedossa silloin.

Vierailija
20/57 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä käy salilla, kotona treenaan. Mutta silloin kun kävin, huomasin, että käynnin jälkeen kyllä panetti normaalia voimakkaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän