Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon nuoremman kans voisit naida

Vierailija
19.08.2026 |

Mikä ikäero vielä menis ja olisit valmis kokeileen. Perustele.

Kuinka paljon nuorempi

Vaihtoehdot

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää ole ihan tutkittu moneen kertaan että riippumatta miehen omasta iästä mieluisin seksikumppani olisi 18-20v.

Eli ikäero ei ole merkitsevä.

No tottahan tämä on, mutta 50v+ on sen verran realismiakin mukana, että joutuu mammapötkylöihin tyytymään, jos ihan oikeasti ajattelen seksiä myös saavani. Ei riitä naama eikä supliikki siihen mitä oikeasti haluan.

Älä hemmetissä tyydy, se on rumaa!

Mikäs siinä inhottaa? Parempi pötkyläseksi kuin ilman.

Vierailija
62/104 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan 38 vuotta nuorempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman kanssa vois kyllä paljon!👺

Vierailija
64/104 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen m68, ja kovasti olisin kiinnostunut eräästä n38. Muista yhtä nuorista en ole kiinnostunut, muut saisivat olla vähintään 45.

Vierailija
65/104 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä päivää nuoremman.

Vierailija
66/104 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi 68 vuotias niin 50 vuoden ikäero ei haittaisi. Kun molemmat on omasta halusta liikkeellä. 

Vierailija
67/104 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi 68 vuotias niin 50 vuoden ikäero ei haittaisi. Kun molemmat on omasta halusta liikkeellä. 

Laki kyllä sallisi 68 vuotiaan panna 52 vuotta nuoremman kanssakin.

Vierailija
68/104 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiassa 16v teinityttöä, mutta reaalielämässä vähintään menopaussin ohittanutta rouvaa. Ei olisi raskauden pelkoa ja rouva tietäisi mitä haluaa ja mihin pystyy. Nyt minulla on panokaverina tällainen 42v isoäiti. 

M58

Vierailija
69/104 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kokeilla niin 30 vuotta nuorempi ei riitä. Vaimoni on liki 30 vuotta nuorempi. 

Vierailija
70/104 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 38v Panin yhden 19v kanssa. Tosin luulin että on 20 paremmalla puolen mutta kuulin totuuden myöhemmin. Oli vähä huijannut ikää ylöspäin. Ei oo eka samanikäinen kuka osoittaa kiinnostusta, mutta en oo edennyt. Kumma ku mitä enemmän ikää tulee niin yhä nuoremmat osoittaa kiinnostusta. Omaa vanhinta lastakiin nuoremmat ja nuoremmat lapsetkaan ei kovin kaukana ole. Se vaan innostaa niitä jostain syystä. 

Vierailija
71/104 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan moni tällaiseen kysymykseen uskaltaa vastata rehellisesti? Minä en ainakaan.

Varmaan kaikki me, joilla ei ole pedofiilisia taipumuksia.

Ei kai se nyt siihen katso. Nuorin, jota olen nainut oli 12 vuotias naapurintyttö eikä se ollut edes neitsyt enää, mutta olin itse 14 silloin.

Vierailija
72/104 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan moni tällaiseen kysymykseen uskaltaa vastata rehellisesti? Minä en ainakaan.

Ei kai se nyt siihen katso. Nuorin, jota olen nainut oli 12 vuotias naapurintyttö eikä se ollut edes neitsyt enää, mutta olin itse 14 silloin.

Tiesitkö etukäteen tytön aikaisemmista kokemuksista vai tuliko tuo sinulle yllätyksenä?

Vierailija
73/104 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yli 16 v nainen ihan ok. Ite 58v. Vois mennä kyl 13-14v, jos itse o158lisi halukas

Vierailija
74/104 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko  mä jotenkin rajoittunut, kun max 5 v nuorempi menis. Oon selvä vähemmistö ainakin. 
N50+

Vierailija
75/104 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/104 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nuorta, kunhan nainen/tyttö ei ole selvästi lapsi. Eli varmaankin selvästi murrosiän ohittanutta teiniä, joka olisi selvästi halukas (vaikka niin nuorta en ole kokeillutkaan). Eihän se ikäero mitenkään haluja hillitse, vaan jokainen normaali (ei-pedo) mies voi panna myös vaikka teini-ikäistä, vaikka itse olisi kuinka vanha.

Sama toimii käsittääkseni ainakin joillakin naisilla (vaikka me miehet olemme tunnetusti vähemmän valikoivia). Vanhempi nainen voi syttyä myös teinipojasta, kunhan pojalla kulli seisoo.

En siis ota ollenkaan kantaan siihen, mikä on soveliasta, hyväksyttävää tms, mutta kysymyshän oli kuinka nuorta VOISIT naida.

Vierailija
77/104 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö etukäteen tytön aikaisemmista kokemuksista vai tuliko tuo sinulle yllätyksenä?

Luokkakaverit  olivat kertoneet, että tuolta tytöltä saa ja siksi minäkin siltä vonkasin. Ainakin pari-kolme kavereista oli kokeillut sitä jo aikaisemmin ja ehkä sen veljetkin, en tiedä. Ei mekään seurusteltu, mutta naitiin muutaman kerran ulkona ja hyvää teki kyllä! tuo oli paras seksikokemukseni, mutta olihan se kyllä ensimmäinenkin. 

Vierailija
78/104 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on pedofilian kanssa tekemistä?

Pienenä naitiin koko kesä 13-vuotiaan isoveljen kanssa sen 12-vuotiasta tyttöystävää, kunnes tytön 15-vuotias isoveli sitten kerran yllätti meidät itse teosta, kun velipoika oli kovaan ääneen voihkivan ja spermaa tursuavan tytön päällä täydessä vauhdissa. Juuri sen metelöinnin vuoksi se kai siskonsa löysikin. Eikä se antanut niiden edes nussia loppuun, vaikka ne olivat jo loppusuoralla eikä siinä olisi mennyt enää kauaa! 

Onneksi oltiin jo kaikki kolme ehditty saada pari kertaa, ennen kun isoveljensä vei keskeytyksestä kiukkuisen ja kovaan ääneen protestoivan, rimpuilevan tytön väkisin meiltä pois antamatta sen edes pukea tai pyyhkiä pilluaan, vaikka velipojalta ja sen tyttöystävältä jäi panokin kesken ja minäkin olisin halunnut vielä kun olin innokkaasti odottanut, että velipoika ehtii valmiiksi! Meidän täytyi sitten runkata itse loppuun.

Siihen loppui sekin huvi. Muistellaan sitä kuitenkin joskus vieläkin. 

Vierailija
79/104 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampaakin yli 30 vuotta nuorempaa päässyt rakastelemaan. Hopeaketuille on kysyntää

1  -  3 minuuttia

Vierailija
80/104 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli neljäkymmentä  vuotta nuorempaa, olen mies, hän nainen,  kahden lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi