Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon nuoremman kans voisit naida

Vierailija
19.08.2026 |

Mikä ikäero vielä menis ja olisit valmis kokeileen. Perustele.

Kuinka paljon nuorempi

Vaihtoehdot

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen 17 vuotiaan kaa kiksauttelin. Illalla taas. Oon 69 v.

Vaari jaksaa haaveilla!

Vierailija
22/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alle 30-vuotiaat ovat vain liian nuoria ja nuoren näköisiä etten voisi heidän kanssaan harrastaa seksiä. Myös 30-35-vuotiaan kohdalla katsoisin miten kypsä oikeasti on. Itse olen 45-vuotias nainen. Mutta erittäin hyväkuntoisen ja komean miehen kanssa joka hyvää seuraa niin yläikärajaa ei oikeastaan ole ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle alle 30-vuotiaat ovat vain liian nuoria ja nuoren näköisiä etten voisi heidän kanssaan harrastaa seksiä. Myös 30-35-vuotiaan kohdalla katsoisin miten kypsä oikeasti on. Itse olen 45-vuotias nainen. Mutta erittäin hyväkuntoisen ja komean miehen kanssa joka hyvää seuraa niin yläikärajaa ei oikeastaan ole ollenkaan.

Sinua saattaa kiinnostaa itseäsi vanhemmat miehet taitaa se vain olla niin että lasket kokemuksen ja naisen haluja huomioivan miehen osakkeet ovat hyvässä kurssissa kohdaltasi.

Vierailija
24/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua saattaa kiinnostaa itseäsi vanhemmat miehet taitaa se vain olla niin että lasket kokemuksen ja naisen haluja huomioivan miehen osakkeet ovat hyvässä kurssissa kohdaltasi.

Kyllä, myönnetään 😊

N45

Vierailija
25/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua omanikäisten tai etenkään vanhempien miesten kanssa. Syystä että homma ei vaan toimi. Miehillä ei ota eteen ja jos nyt jotenkin seisoo, niin koko juttu ohi parissa minuutissa. 

Että ainakin muutaman vuoden itseäni nuorempi ja alaraja menee siinä 20 vuotta nuoremman kanssa. Parikymppisten opettajaksi en jaksa alkaa. 

N57

Vierailija
26/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihtoehdot loppuu 30v nuoremman kohdalla?

Vierailija
27/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei taida olla kovinkaan realistista kuvaa palstan keski-iästä kun kuvittelet että 30v ikäerolla mentäisiin jo sakkolihan puolelle.

Hyvä kun MILF:it alkavat mahtua jo valikoimaan.

Happamia mummoja on paljon. Se näkyy palstan mielipiteissä.

Omalla kohdalla tuo ikäero tarkoittaisi nelivuotiasta lasta... ei kiitos.

Vierailija
28/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan moni tällaiseen kysymykseen uskaltaa vastata rehellisesti? Minä en ainakaan.

Aika moni on uskaltanut vastata tuon 30 v. 
Itsestä tuntuis kyllä ihan pikkupoikaan sekaantumisesta. 
N53

Tätä nuoremmat henkilöt voidaan surutta lähettää rintamalla kuolemaan ja silpoutumaan, mutta ne menee pilalle, jos saavat pillua!

Vähän kuin jenkeissä, jossa voit värväytyä kuumiin paikkoihin jo 17v, mutta et saa edes hörpätä kaljaa ennen 21v ikää... Kranaattisade, Talebanit ja päiden irtileikkaamiset ihan fine (ml. kaikki se muu paska, mitä sotatoimialueella tapahtuu), mutta poika on pilalla, jos se ottaa drinkin.

Joskus on vaikea ymmärtää ihmisten moraalikästyksiä.

Vierailija
29/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimi on (oma ikä/ 2) + 7. Eikö tätä enää opeteta yläasteen välitunneilla?

Vierailija
30/104 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisen lukioikäisen pojun persereikä on niin kiimainen ja tiukka tuote, että ei sen jälkeen vanhempaa enää tee mieli.

M37

Vierailija
31/104 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman kanssa varmasti enemmän kuin vanhemman!👍132

Vierailija
32/104 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija aikaan ajokalusto koostui 14-17 v tytyistä joita puhkoin lomilla ollessani.

Nykyään vähän vanhempana ei oman ikäiset naiset jaksa antaa niin miinus 10 v nuorempi on ok

Vierailija
33/104 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta nuoremman korkeintaan.

Itse N37

Vierailija
34/104 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse N37

Kiinnostaisiko vanhempi sua?

Vierailija
35/104 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ole ihan tutkittu moneen kertaan että riippumatta miehen omasta iästä mieluisin seksikumppani olisi 18-20v.

Eli ikäero ei ole merkitsevä.

Vierailija
36/104 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää ole ihan tutkittu moneen kertaan että riippumatta miehen omasta iästä mieluisin seksikumppani olisi 18-20v.

No tottahan tämä on, mutta 50v+ on sen verran realismiakin mukana, että joutuu mammapötkylöihin tyytymään, jos ihan oikeasti ajattelen seksiä myös saavani. Ei riitä naama eikä supliikki siihen mitä oikeasti haluan.

Vierailija
37/104 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se fyysisesti vielä onnistuisi, niin vaikka 62 vuotta nuorempi nainenkin kävisi. Mutta sei ei enää käy, ei käy!

Vierailija
38/104 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisin lähdemateriaali taitaa olla tämä OKcupid-data:
https://www.businessinsider.com/dataclysm-shows-men-are-attracted-to-wo…

Vierailija
39/104 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse N37

Kokemusta löytyy naisen haluista ja niiden tarpeiden tyydyttämisestä ja itsellä intoa ja uteliaisuutta riittää naisen seksuaalisuuteen.

M30

Vierailija
40/104 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viisikymppinen nainen. Äänestin 20v nuorempi. Tosimaailmassa tarina saattaisi muuttua, jos eteen tulisi alle 30v mies ja tähdet olisi oikeassa asennossa. Ja vähän muukin. Mutta missään nimessä ei kovin paljon alle 30v. Tässähän kysyttiin vain seksistä, ei mistään sielunyhteydestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi