tykkääkö naiset nuoremmista miehistä kenellä on työhousut jalassa?
Kommentit (40)
No ei oikeastaan,puolitiukat farkut itsellä on se juttu, siisti habitus jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi sietää tällaista konttori hiirtä.
Jos nuoren miehen työhousut on lääkärin housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi sietää tällaista konttori hiirtä.
Farkkuja pitää muutkin kuin konttorihiiret.
On kai siisti mies parempi kun haalarit päällä hikisien pallien kanssa tuleva rakssukkeli kotiin.
Tyylikkäästi ja luovasti pukeutuneet nuoret miehet kylläkin, mutta ei työhousut.
Juu tykkään toki, mutta sen miehen olemus pitää olla muutenkin miellyttävä. Pelkät työhousut ei kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Ja lääkärit pitää puoli tiukkoja farkkuja vapaalla,vie syömään hienoihin paikkoihin ja p*nee kuin härät. Me likes!
Ei, mutta esim tämmöinen nuori mies viehättää
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkäästi ja luovasti pukeutuneet nuoret miehet kylläkin, mutta ei työhousut.
Työmiehen hymy kellistää monet muijat!
Naisilla jotka ei esim. ole käyneet lukiota, keltaiset työliivit myös työajan ulkopuolella saa mahlan virtaamaan. Siinä unohtuu sovinnaisuus. Äähpuuh ne keltaiset työliivit varsinkin työajan ulkopuolella voi että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lääkärit pitää puoli tiukkoja farkkuja vapaalla,vie syömään hienoihin paikkoihin ja p*nee kuin härät. Me likes!
Kokemusta kahdesta lääkäristä, ei tullut siitä hommasta kummankaan kanssa mitään.
Yhdestä tykkään. Hän herättää haluja kaikenlaiseen, vakavampaankin. Miksi oi miksi olen häntä näin paljon vanhempi? 😭
Muut ei kiinnosta, millään vaatteilla tai ilman.
Hän on miestenMIES. Mikään ei oo kuumempi kun raksamies
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä tykkään. Hän herättää haluja kaikenlaiseen, vakavampaankin. Miksi oi miksi olen häntä näin paljon vanhempi? 😭
Oletteko jo päässeet peiton alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmiehen hymy kellistää monet muijat!
Ei ole kyllä työmiehen hymyä housuissa nuoremmilla. se löytyy vanhemmilta työ jarruilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo päässeet peiton alle?
Jos oltaisiin en olisi täällä itkemässä 😞
Kyllä todellakin herättää, jos on nuorempi mies riipputaskullisissa työhousuissa ja t paidassa.