tykkääkö naiset nuoremmista miehistä kenellä on työhousut jalassa?
Kommentit (40)
Kyllä herättävät kiinnostusta, yleensä osaavatkin käytännön asiat paremmin kuin konttori miehet
Itse näen siististi pukeutuneet miehet enemmän konttori puolen hintahtavina miehinä ja taas työhousu miehet enemmän miehinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuoren miehen työhousut on lääkärin housut.
niin tai lentäjä-diplomi-insinöörin ja mukana on ostoskassi jossa pullottaa runsas määrä erilaisia leikkeleitä.
No periaatteessa joo, oma ukko on nuorempi ja kyllä hän miellyttää. Olen 49 ja hän on 48. Hän on kyllä ihanin ilman housuja.
Kyllä herättää. Ai, kauhia kun tuli kuusikymppiä täyteen. Niin olen alkanut vaan joka puolella näkemään miehiä ja munia. Ihan suorastaan hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lääkärit pitää puoli tiukkoja farkkuja vapaalla,vie syömään hienoihin paikkoihin ja p*nee kuin härät. Me likes!
Kokemusta kahdesta lääkäristä, ei tullut siitä hommasta kummankaan kanssa mitään.
älä välitä, heillä oli varmaan asperger
Vierailija kirjoitti:
Itse näen siististi pukeutuneet miehet enemmän konttori puolen hintahtavina miehinä ja taas työhousu miehet enemmän miehinä.
Teillä miehillä on aika usein tuollainen näkökanta asiaan.
(en ole sitten 1900-luvun kuullut yhdenkään naisen käyttävän sanaa hintahtava)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas pidän eniten miehinä sellaisia, joilla on sen verran hyvä itsetunto että heidän miehisyytensä ei katoa siisteistä housuista.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lääkärit pitää puoli tiukkoja farkkuja vapaalla,vie syömään hienoihin paikkoihin ja p*nee kuin härät. Me likes!
Hyi, kokoomusjuippi farkuissa 🤢
Tykkään nuorista miehistä, etenkin sellainen street-tyyli säväyttää. Työvaatteeista en tykkää.
Olen tavannut molempia konttori sekä asennus hommien miehiä ja muutama asia on paremmin asennus miehillä.
Vapaa ajan pitäminen vapaa aikana.
Ylimielisyys korostuu konttori miehillä.
Pettämis tapaukset on aina olleet konttori miehiltä.
Ja pakko myöntää, että se tuhmempi puoli sängyssä löytyy asennus miehiltä.
Lääkärit on kyllä epäseksikkäin ammattiryhmä ikinä. Olen aika paljon lääkäreitä elämäni aikana nähnyt ja ehkä yksi mieslääkäri oli seksikäs. Mutta duunarit työvaatteissa, huh huh. Kerrankin työpaikallani oli iso remontti enkä pystynyt keskittymään töihin ollenkaan. Käytävällä ramppasi toinen toistaan raamikkaampia työmiehiä. Aika kuumottavaa. En toki tehnyt mitään sopimatonta. Paitsi kotona.
Enemmän kiinnostaa se rankempi työmuoto ja pysyy kroppa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiinnostaa se rankempi työmuoto ja pysyy kroppa kunnossa.
Toimistossakin työskentelevä voi käydä salilla töiden ohella, oma mies menee aina aamulla salille ennen töiden alkua. Pikemminkin fyysinen työ rasittaa kroppaa väärällä tavalla, koska se ei kuormita kehoa tasapuolisesti. Pitkään jatkuessaan yksipuolinen fyysinen rasitus voi aiheuttaa esimerkiksi tuki- ja liikuntaelinten ongelmia sekä erilaisia kipuja, jotka voivat pahentua iän myötä vaikka nuorena jaksaisikin.
Työhousut on hyvät mutta työhaluista en menisi takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on kyllä epäseksikkäin ammattiryhmä ikinä. Olen aika paljon lääkäreitä elämäni aikana nähnyt ja ehkä yksi mieslääkäri oli seksikäs. Mutta duunarit työvaatteissa, huh huh. Kerrankin työpaikallani oli iso remontti enkä pystynyt keskittymään töihin ollenkaan. Käytävällä ramppasi toinen toistaan raamikkaampia työmiehiä. Aika kuumottavaa. En toki tehnyt mitään sopimatonta. Paitsi kotona.
Niiden katseluun töiden lomassa en vielä ole kyllästynyt. Terveisin nainen, 25 vuotta rakennustöissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä on kuohittu sonni, ei se pane.
On aina hyvä juttu, kun mies käy töissä.
Mun mielestä työvaatteet eivät tee kenestäkään viehättävämpää. Yleensä ne istuvat huonosti, ovat likaisia ja näyttävät enemmän käytännöllisiltä kuin seksikkäiltä, joten omasta mielestäni vaikutus on pikemminkin päinvastainen.