Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi tietää onko joku sinkku vai varattu?

Vierailija
18.08.2026 |

Muuten kuin kysymällä? No en kehtaa enkä uskalla. Moni naimisissa olevakaan ei pidä sormusta sormessa, paitsi jossain juhlatilaisuuksissa. 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysy suoraan, onko noin vaikeata nykyään ihmisillä?

Loppuu se arvuuttelu. Ei pidä tuudittautua siihen että jos nainen on ylipainoinen että sitten on varmasti sinkku. Ehei, olen koko elämäni ollut bullea nainen ja seurustellut välillä.

Miehet on vaan jotenkin tyhmiä nykyään, jotkut ainakin oli ikäluokka mikä tahansa.

Mitä tapahtuu jos henkilö vastaa olevansa sinkku ((tai vastaa olevansa parisuhtrrssa)? Miten keskustelu jatkuu?

Jos plikka on sinkku, kysy onko myöskin impi yhä ja tahtooko avioon kanski

Vierailija
62/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä esittänyt naiselle  kysymystä "oletko vapaa vai  varattu" tai mitään muuta vastaavaa kiertoilmaisua, eikä sellaista ole ikinä minulta kysytty. Sehän kuullostaisi ihan järkyttävän  kornilta. Muutamat naiset ovat antautuneet minulle niin ettei sanaakaan vaihdettu, monet ovat vietelleet paljastelevalla pukeutumisella, eroottisilla kaksimielisyyksillä,  proseksualisella kehonkielellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Se lukee deittisovellusten profiilissa. Ei kai kukaan enään naisia lähesty muualla? 

Vierailija
64/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vain itsesi impenä niin kehtaat paremmin kysyä muiltakin yksinäisen näköisiltä, ovatko tolkun kokemattomia vai kokeiltuja kalluja

Vierailija
65/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Se lukee deittisovellusten profiilissa. Ei kai kukaan enään naisia lähesty muualla? 

kaupan naiskassaa lähestyin eilen ainakin minä. myös kaikk imuut asiakkaan lähestyivät häntä

Vierailija
66/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuu se arvuuttelu. Ei pidä tuudittautua siihen että jos nainen on ylipainoinen että sitten on varmasti sinkku. Ehei, olen koko elämäni ollut bullea nainen ja seurustellut välillä.

Miehet on vaan jotenkin tyhmiä nykyään, jotkut ainakin oli ikäluokka mikä tahansa.

Mitä tapahtuu jos henkilö vastaa olevansa sinkku ((tai vastaa olevansa parisuhtrrssa)? Miten keskustelu jatkuu?

Eli selvempää on barmaankin sitten vastata olevansa parisuhteessa säästyy jatko kysymyksiltä.

Vierailija
67/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mennä jutella niitä näitä säistä ja jossain kohtaa kysyy mites sun parisuhteeseen kuuluu? Jos tämä että: öö, oon sinkku. Niin sitten asiassa selvyys.

Anteeksi mutta mitä se sulle kuulluu olenko parisuhteessa.

Saahan sitä hyväntahtoisesti kysyä toisen kuulumisia siinä, ei tarvitse tulkita kysymisen motiivia negatiivisen kautta.

Ihmiset kyselee toistensa kuulumisia työasioissa, miten loma meni jne. Ihan normaalia.

Saahan sitä kysyä mutta mun vastaus olisi että anteeksi että mitä sitten olenko vai en parisuhteessa.

Tuo riippuu kokonaan siitä, minkälainen on kaunotar joka kysymyksen esittää.

Miksi kaunotar esittäisi sulle ytäkkiä kysymyksen oletko parisujteessa vai sinkku?

Tulkitsisin sen niin, että hän palaa halusta päästä hetelalleni, arvioitavakseni.

Vierailija
68/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli selvempää on barmaankin sitten vastata olevansa parisuhteessa säästyy jatko kysymyksiltä.

Yhtä harmistus se toki on , oli parisuhteilija sitten aviossa tai avossa. Sinkkuus taasen ei kerro mitään siinttä, onko bc nolla vai 2-300. Sinkku-määritelmän tilalle tulisikin asettaa arvot: kokematon tahi kokeiltu

Vierailija
69/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä harmistus se toki on , oli parisuhteilija sitten aviossa tai avossa. Sinkkuus taasen ei kerro mitään siinttä, onko bc nolla vai 2-300. Sinkku-määritelmän tilalle tulisikin asettaa arvot: kokematon tahi kokeiltu

Vastauksella kysymykseern olikin tarkoitus lertoa se että ei ole kiinnostunut parisuhteesta kanssasi missään nimessä. Joten voit poistua. Voi sen toki suoremminkin sanoa jos välttämättä haluat. Taustoistani vastaus ei kertonut mitään.

Vierailija
70/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia deittisovellukset on suomalaisten ainut mahdollisuus pariutua

Niinkuin millä tavalla? Oon naimisissa, monessakin deittiäpissä ja jopa ilmeisesti todella suosittu mies. Naiset, miksi olette niin tyhmiä näissä asioissa? Pienillä paikkakunnilla, hyvä mätsi ja tapailukumppani asuu 20km päässä, ollaan tapailtu hyvin avoimesti julkisilla paikoilla, mutta ei luonani jo koko kesän eikä nainen ollenkaan edes epäile että minulla olisi vaimo ja kokonainen perhe täällä. 

Sinähän se tyhmä olet. Varaudu siihen, että menetät vielä perheesi. Vaimo haluaa eron eikä lapsetkaan halua enää nähdä, kun noin huonosti kohtelet äitiä.

Vierailija
71/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähestynyt tänä vuonna kukkien kera kuutta kaunotarta, kahta designer lahjuksella, ja erittäin monia aineettomasti eli pelkästään flirttaillen. En käytä nettipalveluja, niissä ovat vain he jotka eivät reaalissa kelpaa kenellekään.

Vierailija
72/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sellaiseen kauppaan, jossa on sinkkukorit, ja kanna sitä siellä ympäriinsä ja bongaile muita sinkkuja. Katsoin juuri viimeksi, että ihmiset oikeasti käyttävät niitä.

Vierailija
73/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähestynyt tänä vuonna kukkien kera kuutta kaunotarta, kahta designer lahjuksella, ja erittäin monia aineettomasti eli pelkästään flirttaillen. En käytä nettipalveluja, niissä ovat vain he jotka eivät reaalissa kelpaa kenellekään.

Ei auttanut, jos noin montaa piti lähestyä.

Vierailija
74/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät kauniisti hänet kahville läheiseen kahvioon, niin eiköhän se sitten selviä. Rohkeasti vain :)

Vierailija
75/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelleko olet itse kelvannut?

Vierailija
76/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten? - Luulen, että deittisovelluksissa on monen (A))  paljon helpomoi joko valehdella ja satuilla  enemmän ja vähemmän. Mutta myös (B) ihastua ja rakastua omassa mielessään luomaan hahmoon kun mielikuvitus alkaa loumaan ja työstämään luetun ja kirjoittelun perusteella stä millainen toinen on, (C) Tahattomiltaankaan väärin ymmärryksiltäkään ei aina voi välttyä jo siksi, että ymmärrämme ja käsitämme asioita eri tavoin; esimerkiksi vaikka mitä on kohtuulline alkoholin käyttö tai mitä tarkoitaa liikunna aktiivinen harrastaminen. Voiko sanoa, että harrastaa musiikkia jos musiiikin harrastaminen on vain musiikin kuuntelemista CD-levyiltä kotona?

Sinkkumies  

Jatkan vielä eri miehenä. Ei tarvitse olla mielikuvitus hahmoja, heitä naisia voi ihan avoimesti tavata, itse olen tavannut tinderin kautta tämän kesän aikana 5 eri naista ja olen naimisissa oleva mies. Ei kukaan edes epäile etteikö olis sinkku mies ja hyvin hyvin ihana ja komea sellainen. Jos naiset olisivat edes muutamin pienin asioin fiksumpia ei tällainen voisi olla mitenkään mahdollista 

Voisitko kirjoitella ajatuksiasi ja tuntemuksiasi lisää?

Hyvin mielenkiintoista nähdä kirjoituksistasi, miten narsistin logiikka pelaa. 

Tähän asti olet jo tekstejäsi tulkiten jo kertonut olevasi valehtija, pettäjä ja pitäväsi itseäsi korkestasoisena miehenä ja halveksivasi naisia ja pitäväsi heitä tyhminä.

Mitä lisää?

Vierailija
77/77 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten? - Luulen, että deittisovelluksissa on monen (A))  paljon helpomoi joko valehdella ja satuilla  enemmän ja vähemmän. Mutta myös (B) ihastua ja rakastua omassa mielessään luomaan hahmoon kun mielikuvitus alkaa loumaan ja työstämään luetun ja kirjoittelun perusteella stä millainen toinen on, (C) Tahattomiltaankaan väärin ymmärryksiltäkään ei aina voi välttyä jo siksi, että ymmärrämme ja käsitämme asioita eri tavoin; esimerkiksi vaikka mitä on kohtuulline alkoholin käyttö tai mitä tarkoitaa liikunna aktiivinen harrastaminen. Voiko sanoa, että harrastaa musiikkia jos musiiikin harrastaminen on vain musiikin kuuntelemista CD-levyiltä kotona?

Sinkkumies  

Jatkan vielä eri miehenä. Ei tarvitse olla mielikuvitus hahmoja, heitä naisia voi ihan avoimesti tavata, itse olen tavannut tinderin kautta tämän kesän aikana 5 eri naista ja olen naimisissa oleva mies. Ei kukaan edes epäile etteikö olis sinkku mies ja hyvin hyvin ihana ja komea sellainen. Jos naiset olisivat edes muutamin pienin asioin fiksumpia ei tällainen voisi olla mitenkään mahdollista 

"Jatkan vielä eri miehenä" 🤣

Taitaa niitä rooleja olla useampi päällä yhtäaikaa, niin tottahan tuo on. Todennäköisesti vaimosi tietää, mutta ei vaan välitä. On vaan onnellinen kun olet poissa.

Ei vaan narsisti kaasuvalottaa kotona vaimoaan, joka on onneton monitasoisesti väkivaltaisessa parisuhteessa, mutta ei ole helppoa lähteä. Vaimo hoitaa siellä kodin ja lapset ja käy töissä ja kustantaa elintasoa valehtelevalle ja pettävälle miehelle. Se mies kehuuu täällä palstalla itseään, misogyyninä väheksyy naisia ylipäätään ja saa kutsuttavaa kuumotusta, kun on lähellä jäädä kiinni, muttei jää. Koska hän saa kiksinsä vallankäytöstä, muiden puijaamisesta, mikä saa hänet tuntemaan itsensä mahtavammaksi ja fiksummaksi kuin muutm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän