Kuka jaksaa katsoa näitä Bondeja uudelleen ja uudelleen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä että koko ajan tulee uusia sukupolvia maailmaan ja he eivät ole noita nähneet?
Eikä heitä kiinnosta
Halle Berryn merestä nousua voi kyllä katsella uudelleenkin. Ja sitä nahka-asua.
Toki senkin voi katsoa Youtubesta, ilman että pitää katsoa koko leffa.
En ymmärrä miten joku jaksaa katsoa niitä edes ensimmäistäkään kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä että koko ajan tulee uusia sukupolvia maailmaan ja he eivät ole noita nähneet?
Niin ja joku kuulee ensikertaa esim. Hurriganesin musiikkia ja tykkää siitä hei mahtavavaa musaa, no makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Poliisiopistoja, Uunoja, Peltsin Lapin reissuja, Hercule Poirotteja ym ym. Uusintoja joka kanavalta.
Älä ala Poirotista! Ei kuulu samaan listaan noiden muiden kanssa!
Tämä. Poirotteja ei jaksa katsoa edes sitä ensimmäistä kertaa.
Minä katselen Fatima Diammen peppukuvia Youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka katsoo enää normaaleja kanavia? Palvelusta valitaan, mitä katsotaan ja milloin. Vaikka areenasta, jos muuta ei ole.
Niinpä. Eli mitä järkeä on noissa uusinnoissa?
Ovat halpoja. Joillain täytyy täyttää kanavat ja vanhukset nostalgian nälässään ovat suurin katselijaryhmä.
Kyllä niitä aika monta vuotta jaksoi, mutta liika on liikaa.
Bondit ei ole mun juttu. Suurinta osaa en ole nähnyt ollenkaan ja osan hädin tuskin kerran. Bondit unettaa mua.
Osaa Uunoista tuli lapsuudessa tuijoteltua ja nyt osaan vieläkn parin leffan vuorosanat ulkoa ja pätkiä sieltä täältä.
Toisinaan työporukalla pääsen pätemään Uuno tietämykselläni, kun 90 prossaa on keski-ikäisiä miehiä. Senpä takia olen myös täydentänyt osaamistani. Pakko voittaa duunin sisäiset Uuno kisat.
N28
Minä. Mikähän siinä on, että Conneryn ja Mooren bondeja jaksaa katsoa moneen kertaan mutta näitä uusimpia ei?
Minä katson ja yksinomaan sen takia, että mainoskatkolla näkee Jaakko Parkkalin Power-mainoksessa.
💋💋💋💋💋💋
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Poliisiopistoja, Uunoja, Peltsin Lapin reissuja, Hercule Poirotteja ym ym. Uusintoja joka kanavalta.
Älä ala Poirotista! Ei kuulu samaan listaan noiden muiden kanssa!
Tämä. Poirotteja ei jaksa katsoa edes sitä ensimmäistä kertaa.
Ei ja se näyttelijä on kyllä niin ärsyttävä että hyi, Jope osasi paremmin kun puhui Esko Hukkasen äänellä niissä Poirot sketseissä.
Vierailija kirjoitti:
Turhapuroilla oli kyllä heti tuoreeltaan isot katsojaluvut vaan miten on sitten tänä päivänä vai onko lähinnä vanhuksia jotka nauraa sitten vanhoille vitseille?
Niin ja vaippaikäisestä mummoon ja vaariin katsotaan erittäin tyhjänpäiväisiä salkkarit ja kauniit ja runkut , miten te jaksatte vuosikymmeniä toljottaa moista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson ja yksinomaan sen takia, että mainoskatkolla näkee Jaakko Parkkalin Power-mainoksessa.
💋💋💋💋💋💋
M55
Mainoskatkolla. :D Mitäpä jos vaan kattelet sitä pelkkää mainosta Youtubesta, niin ei tarvii odotella.
N54
Joka vuosi samat uusinnat. Oishan noita muitakin sarjoja.. True blood, ja se aussi sarja niistä hevostytöistä joka tuli aamulla, hill street blues, bonanza, high chapparal ja moni monia muita.. Ja elokuvia.. Twilightit ainakin.. Ja vaikka mitä muita..
Itse en edes katso tv-ohjelmia. Katson vain suoratoistona kaikki leffat ja sarjat ilman mainoksia.