Tuli himo maalata meidän eteinen tummankeltaiseksi. Voisi sopia tummanruskeiden puuhuonekalujen kaveriksi
Esim nää sävyt on aika kivoja
https://tikkurila.fi/varit/greippi-s302
https://www.teknos.com/fi-FI/kuluttajat-ja-ammattilaiset/varit/kaikki-s…
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on huonekaluja eteisessä?
Eikö teillä sitten ole mitään😮?
Anna mennä, on hyvä keltaisen sävy, en ymmärräkään miksi tuota ei käytetä enemmän kun on helposti yhdisteltävissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis sulla tuli himo ja mies maalaa.
Olipas typerä kommentti.
Mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Juu
Onko sulle sitten ihan mahdoton ajatus että nainen voi myös maalata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Juu
Miesten hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerä kommentti.
Ja varmasti mieheltä, joka ei ole itse eläissään maalannut yhtään mitään.
Tikkurilan "Greippi" oli tosi hyvä väri. Huolisin omaankin kotiini. Ja olen värien suhteen tosi kranttu. Tsemppiä maalailuun jos toteutuu:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Juu
Miesten hommia.
Kokeile joskus, maalaaminen on kivaa hommaa. Rohkeasti vaan, kyllä sinäkin osaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerä kommentti.
Ja varmasti mieheltä, joka ei ole itse eläissään maalannut yhtään mitään.
Miesten hommia.
Ehkä ottaisin tuon greippi-värin kuitenkin mattapintaisena.
Vierailija kirjoitti:
Tulee lapsuudenkoti mieleen. Tummanruskea kokolattiamatto, keltaiset seinät, valkoiset ovet.
Sama. 70-luvulla isä maalasi meidän eteisen leijonankeltaisella. Siksi tuota väriä silloin kutsuttiin. Makkari oli myrkynvihreä. Ja äiti rakasti kaikessa ruskeaa väriä. Onneksi mulla oli paljon myös kirkkaanpunaisia vaatteita, mutta koulukuviin ekalle ja tokalle tallentui sama ruskea poolo, joka on väriopin mukaan mulle kaikkein epäsopivampia värejä. Kiitos äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee lapsuudenkoti mieleen. Tummanruskea kokolattiamatto, keltaiset seinät, valkoiset ovet.
Sama. 70-luvulla isä maalasi meidän eteisen leijonankeltaisella. Siksi tuota väriä silloin kutsuttiin. Makkari oli myrkynvihreä. Ja äiti rakasti kaikessa ruskeaa väriä. Onneksi mulla oli paljon myös kirkkaanpunaisia vaatteita, mutta koulukuviin ekalle ja tokalle tallentui sama ruskea poolo, joka on väriopin mukaan mulle kaikkein epäsopivampia värejä. Kiitos äiti.
Leijonankeltainen on upea väri, sellaista tavoittelen tuohon eteiseenkin, en ole varma onko noi aloituksen värisävyt himpun verran liian vaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värit on sinun mielestä siis huonoja? 70-luvulla värit olivat aika räikeitä. Kyllähän värit voi ottaa myös aavistuksen murrettuna.
Mä maalasin aikanaan eteisen seinien alaosan oranssiksi. Violetti boordinauha väliin ja yläosa onkin sitten keltainen. Voi kuulostaa hurjalle, mutta näyttää kivalle. Siellä on kirjahyllyllinen erivärisiä lastenkirjoja ja kaiken väristä hienoo tavaraa. Seinillä pari värikästä taulua. Todellinen värien sekametelisoppa. Tykkään siitä tosi paljon.
Mitä riskejä muut värit aiheuttavat? Minusta valkoinen eteisessä on iso riski siihen että seinään tulevat jälkeen erottuvat herkästi.