Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli himo maalata meidän eteinen tummankeltaiseksi. Voisi sopia tummanruskeiden puuhuonekalujen kaveriksi

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan kotoisa väri. Tulee mieleen tätini kämppä, jossa ei toki ole maalattu varmaan koskaan, mutta on poltettu 30 vuotta sisällä tupakkaa. Väri on hyvin samankaltainen.

Vierailija
42/46 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kesän vietto maalaistalon seinät on maalattu keltaiseksi ja verhot on myös keltaiset. Ihanan pirteä ja valoisa. N66v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tupa, oma lupa.

Anna palaa.

Vierailija
44/46 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis sulla tuli himo ja mies maalaa.

Olen eri, mutta meillä minä maalaan aina. Mies ei koskaan, kun ei saa jäljestä siistiä. En ymmärrä miten, koska maalaaminen on superhelppoa ja kivaa puuhaa.

Vierailija
45/46 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen saa huoneen valoisammaksi. On myös ajattomampi ja riskittömämpi valinta.

Keltainen taas aurinkoiseksi, iloiseksi ja pirteäksi. Eteisessä ihana, vastaanottavainen väri. 

Vierailija
46/46 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa ihmeessä! Väriä elämään 😊 Toinen mikä sopii hyvin puuhuonekalujen kanssa, on vihreä.

Itse maalasin aiemman kotimme keittiön keltaiseksi, oli ihana energiaa tuova väri. Kuin aina olisi paistanut aurinko! Kaipaan sitä välillä, mutta nykyisen kodin tupakeittiöön se ei oikein sovi. Nyt on sitten vihreää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän