Miten tuo Sanna jaksaa noita festareita kiertää, mies, lapsi jne kotona. Jaksatko itse aikuisena naisena tuollaista bailaustahtia?
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo iiigorit jaksaa Sannaa pilkata? Se vain oli pääministeri kun mentiin Natoon, get over it!
Tuoko on vastauksesi kysymykseen? Eli jaksatko bielttää nelikymppisenä naisena kuin Sanna?
Eri. Minä jaksan bailata hyvin useana viikonloppuna. 43 v. Lapsi on silloin isällään. Käyn kuntosalilla ja lenkkeilen niin hyvin jaksaa ja työ ja lapsen kanssa olo maistuu. Aika kivaa..👠👠💄🎶🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on 40v. villitys.
Monilla on juuri tuossa iässä.
Sitten alkaa vanhuus ja krempat pikku hiljaa ja alamäki kaikessa., koska alkoakin kuluu jo liikaa ja kokkelia?
Loppuu tanssut Sannaltakin, kun jalka ei enää nouse, iskias iskee, reumatismi remppaa, nuttura harmaantuu.
Ja sittenkin, kun Sanna on vanhainkodissa, iiigorit kirjoittaa:
Näittekö, sillä oli jotain proteiinivanukasta! On se kauhea kapitalisti!
Olen tänä vuonna käynyt neljä kertaa keikalla ja kahdesti festareilla. Jokaisella kerralla jaksoin ilman päihteitä. Miten ihmeessä joillekin esimerkiksi festarit merkitsevät pelkkää ryyppyjuhlaa? N65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettää ajatellakin että lapsi itkee yksin pimeässä huoneessa kun sannuli bailaa ja vetää huumeita samaan aikaan.
Tuollaistako Venäjän trollitehtaassa on?
Äidit trollaa jossain Makedoniassa, lapset itkee nurkissa, ja syyllisyys pistää haukkumaan muita?
.....ja Jussi Halla-ahon syrjähyppylapsi lapi itkee pimeässä kun isä ei huoli ja pitää parempiarvoisena avioliitossa syntyneitä sisrpuoliaan.
Marin päivittää Instaan nykyään 2-3kk välein. Suurin osa työmatkoilta ja pari kertaa vuodessa bileistä. Nämä kuvat tulevat silloin kun Emma on isällään hoidossa eli heillä on vuoroviikot tai pari viikkoa kerrallaan. Lapsestaan ei Sanna laita kuvia kuin tunnistamattomia ehkä kerran vuodessa. Emma on 8v ja onnentyttö koska hänellä on suuri tukiverkosto: äiti, isä, mummot.
Ilmiannoin poliisille tuon saastan joka näitä huumeväitöksiä revittelee, samoin vetää lapsen mukaan näihin ketjuihin. Perästä kuuluu, henkilöllisyys on helppo selvittää. Uhkasin myös palstan ylläpitoa JSN-kantelulla ellei selvitä tuon sairaan ihmisen henkilöllisyyttä ja bännää sitä.
Viisikymppisenä jaksoin hyvin vielä rämpätä ja pämpätä festareilla ja keikoilla, ihan ulkomaita myöten. Nyt olen 64v ja viime vuosina en enää ole käynyt. Sannahan on vielä nuori ja viriili, miksi ei muka jaksaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kai jäi nuoruus kokematta. Nyt ottaa takasin korkojen kera.
Niin siksihän se Jussi Halla-aho kävi vieraissa 8vuotta putkeen ja teetti aviottoman syrjähyppylapsen. Vaimo ja 3 yhteistä lasta odotti kotona. 😝😝😝😝🤣🤣🤣🤣🤣
Salasi aluksi lapsen olemassa olon kunnes lapsen äiti kertoi Seiskassa koko 8vuotta kestänyttä vieraissa olon. 😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokaviini auttaa jaksamaan
Millä se Jussi Halla-aho jaksoi pökkiä kahta naista 8vuotta putkeen ja teetti aviottoman syrjähyppylapsen ?? 🤣🤣🤣
Mitenkähän kauan olisi jatkanut tuota rikasta elämää ellei nainen tullut raskaaksi ??? 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun vihervassut torpedoivat Esko Ahon presidenttiyden sloganilla "Kännykkäisi". Sitä media hoki 24/7.
Nyt maailmalla liehuva äippä ei ole MIKÄÄN ONGELMA?
Muistatteko, kun Esko Aho meni venäläiseen pankkiin töihin?
Hillitöntä 😂
Hyvä kysymys on miten tuo Nasimakin perheellisenä, eikös ole parikin kouluikäistä (?) lasta, miten jaksaa koko ajan olla vimpan päälle posettamassa vai onko tää kaikki vaan PRää. Itellä kaksi kouluikästä ja tuntuu, että läsnäoloa lapset vaatii tosi paljon. Plus että kaiken muun lisäksi mitä perhe-elämässä on en jaksaisi joka ikinen vkla olla jossakin. Ja miksi olisin kun perhe on hankittu. Jotenkin kyllä vähän outoa, ei voi muuta sanoa. Mun kaveripiirissä, jos kerta puoleen vuoteen jossain käydään niin siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun vihervassut torpedoivat Esko Ahon presidenttiyden sloganilla "Kännykkäisi". Sitä media hoki 24/7.
Nyt maailmalla liehuva äippä ei ole MIKÄÄN ONGELMA?
Muistatteko, kun Esko Aho meni venäläiseen pankkiin töihin?
Hillitöntä 😂
Muistatko kun Halla-aho pano kaha nasta 8vuotta putkeen. Hillitönta sanoi Hilla 😂
Vaimon haastattelu: Naistenlehdessä julkaistussa haastattelussa Esko Ahon puoliso Kirsti Aho kertoi perheen arjesta ja isän kiireistä. Hän totesi isän kasvattaneen murrosikäisiä poikiaan pitkälti kännykän välityksellä.
Ahon periaate: Aho itse kommentoi asiaa televisiossa ja kertoi noudattavansa periaatetta, jonka mukaan mikään asia ei ole niin tärkeä, että se syrjäyttäisi kotoa tulevan puhelun.
Vaalivaikutus: Julkisuudessa noussutta kuvaa ”kännykkäisästä” pidetään yhtenä tekijänä sille, että Aho menetti kannatustaan ja hävisi vaalit niukasti Tarja Haloselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettää ajatellakin että lapsi itkee yksin pimeässä huoneessa kun sannuli bailaa ja vetää huumeita samaan aikaan.
Naurattaa ajatella, että Sannan mies oli kotona, mutta persulla oli vain pahvilaatikko missä nukkua ja lanttua mitä järsiä.
Joni oli mukana festareilla mutta ei samoissa kuvissa. Omassa Instassaan yhteiskuva Nasiman miehen Johanin kanssa. Ai niin, Emma oli isänsä kanssa koska oli Markuksen vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Sopivat piristeet eli jauhot käytössä.
Olenkin epäillyt, että persujen trollitehtaassa laitetaan vähän erilaisia jauhoja kahviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on surullista.
Itsekin kyynelehdin päivittäin sannulin hylätyn vauvan vuoksi.
😥
Kyyneleditkö Persujen JUSSI HALLA-AHON HYLÄTTYÄ POIKAA. 😪😪😪😪😪
Juu ja sitä kun PERSUJEN KANNATUS ROMAHTI RÖKÄÄLEESTI POHJAMUTIIN KESKEN HALLITUSKAUDEN POHJAMUTIIN JA JOUKKOPAKO JATKUU. 😭😭😭😭😭😭😭😭😱😱😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on surullista.
Itsekin kyynelehdin päivittäin sannulin hylätyn vauvan vuoksi.
😥
Kyyneleditkö Persujen JUSSI HALLA-AHON HYLÄTTYÄ POIKAA. 😪😪😪😪😪
Juu juu. 😭😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivat piristeet eli jauhot käytössä.
Olenkin epäillyt, että persujen trollitehtaassa laitetaan vähän erilaisia jauhoja kahviin.
......Eivätkä osaa käyttää korttia niin tulee vahinkoja kun panomestari Halla-aholle.
Minä olen kohta 37-vuotias ja olen viimeisen kuukauden sisään käynyt kolmella klubikeikalla ja yksillä festareilla. Ja ihan ilman päihteitä, menen kuuntelemaan musiikkia enkä örveltämään. Toki en ole hankkinut lapsia tai miestä rasitteeksi joten saan tehdä mitä haluan, luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys on miten tuo Nasimakin perheellisenä, eikös ole parikin kouluikäistä (?) lasta, miten jaksaa koko ajan olla vimpan päälle posettamassa vai onko tää kaikki vaan PRää. Itellä kaksi kouluikästä ja tuntuu, että läsnäoloa lapset vaatii tosi paljon. Plus että kaiken muun lisäksi mitä perhe-elämässä on en jaksaisi joka ikinen vkla olla jossakin. Ja miksi olisin kun perhe on hankittu. Jotenkin kyllä vähän outoa, ei voi muuta sanoa. Mun kaveripiirissä, jos kerta puoleen vuoteen jossain käydään niin siinä kaikki.
Ja Halla-ahokin 8vuotta putkeen posotti vieraissa. Miten se jaksoi kahta pökkiiä? Pakko no ollut olla toiselle perseen nuolijana. Kyllä vähän outoa. 😂😂😂😂
Vaikka tätä kysyttiinkin ensisijaisesti naisilta, niin vastaan kuitenkin. Olen 44-vuotias mies ja en kyllä jaksa enää tuota tahtia. Ehkä 3 kertaa vuodessa jaksaa nykyään juoda tai käydä jossain mutta festivaalit eivät kiinnosta ollenkaan näin vanhana.