Miten tuo Sanna jaksaa noita festareita kiertää, mies, lapsi jne kotona. Jaksatko itse aikuisena naisena tuollaista bailaustahtia?
Kommentit (83)
aikuisena ei elämä lopu. juuri oli työmatkalla ulkomailla- huippu kehut sai.
ja ei toi ns muka bailaamistahti kovin usein ole- hänelläkin oikeus viihtyä ja viettää vapaata. tyttärensä on hyvin hoidettu. mikä sua riivaa- joku kateus.
Vierailija kirjoitti:
Sannan kauneus ja seksikkyys herättää naisissa kateutta ja miehissä himoa.
Olen nainen ja olen aina tykännyt Marinista. Suurin osa hänen kannatajistaan on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja ...Sannan miljoonat ym.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin Petterikin, vaikka silläkin on vaimo ja lapsia. Ei haittaa menoa! Yksi persuhan ihan haastoi festarit oikeuteen kun ei päässyt bilettämään
ja voitti oikeudessa. aatteet ja kirjoittelu eri
Minä en jaksaisi Sannan työtahtia, hermot menisi matkustamiseen, kaikkiin tyhjänpäiväisiin illallisiin ja muihin edustamisiin, missä pitää sietää kaiken maailman hännystelijöitä. Ennemmin bailaisin festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna elää pelkkää lapsettoman elämää. Ex hoitaa tytön ja oman elämänsä. Synttärinä käydään sitten ottamassa Emman kanssa pari kuvaa.
Miksi päivän viettäminen musiikkia kuunnellen tekee huonoksi äidiksi, mutta päivän viettäminen vaikkapa kirjaa lukien tekee hyväksi äidiksi?
Tuskin pelkän musiikin takia tuonne menisi. Alkoholi on olennaisena juttuna noissa tapahtumissa.
Miten alkoholin juominen muutaman kerran kesässä festareilla tekee h-u-o-n-o-k-s-i ä-i-d-i-k-s-i?
Vierailija kirjoitti:
aikuisena ei elämä lopu. juuri oli työmatkalla ulkomailla- huippu kehut sai.
ja ei toi ns muka bailaamistahti kovin usein ole- hänelläkin oikeus viihtyä ja viettää vapaata. tyttärensä on hyvin hoidettu. mikä sua riivaa- joku kateus.
'Tyttärensä on hyvin hoidettu'... Ihanaa :D Vauvapalstalla tiedetään taas hyvin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksaisi Sannan työtahtia, hermot menisi matkustamiseen, kaikkiin tyhjänpäiväisiin illallisiin ja muihin edustamisiin, missä pitää sietää kaiken maailman hännystelijöitä. Ennemmin bailaisin festareilla.
Hyvä että Sanna on jaksanut ja jaksaa tehdä arvokasta työtään. Näin jo nyt on taannut lapselle ja itselleen hyvän loppuelämän. 😊😊😊🥰🥰🥰
Aloitin 1971 Ruisrokilla, enkä homekorvaantunut vielä... kauan kai rokkaan. Lasten lapset yrittävät pysyä vaarin vauhdissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Sanna on jaksanut ja jaksaa tehdä arvokasta työtään. Näin jo nyt on taannut lapselle ja itselleen hyvän loppuelämän. 😊😊😊🥰🥰🥰
Osaatko sinä ressukka edes kertoa, mitä Sanna tarkalleen ottaen tekee työkseen?
Vierailija kirjoitti:
Olen Sannaa vuoden vanhempi ja olen ollut viimeksi festareilla joskus 15 vuotta sitten, yökerhossa n. 10 vuotta sitten. Ei todellakaan kiinnosta. Inhoan tyhjänpäiväistä ördäämistä enkä halua sotkea unirytmiäni. Vielä oudommalta tuntuu ottaen huomioon että minulla sentään ei ole edes lasta eikä oletettavasti yhtä vaativaa työtä kuin pääministerillä (hänen nykyisestä työnkuvastaan en osaa sanoa). Miten se ehtii olla sille lapselle ikinä läsnä? Miksi ihmiset hankkivat lapsia, jos vielä nelikymppisenäkin on tärkeämpää hillua festareilla ja ottaa persekuvia itsestään instaan?
Tarkastellaan asiaa psykoanalyyttisemmin ja suoremmin. Kommentti kertoo loppujen lopuksi todella vähän Sannasta, mutta sitäkin enemmän kommentin kirjoittajasta itsestään. Psykologisesta näkökulmasta tällainen voimakas, ulkopuoliseen henkilöön kohdistuva paheksunta ei ole pelkkää kritiikkiä, vaan se on paljastava ikkuna kirjoittajan omiin defensseihin ja sisäisiin rajoihin.
Mitä kommentti kertoo kirjoittajasta itsestään?
Paniikinomaista tarvetta oikeuttaa omat valinnat: Kun ihminen on tehnyt elämässään hyvin tiukkoja, varovaisia ja kapeita ratkaisuja (kuten eristäytynyt festareilta ja yökerhoista vuosikausiksi), hän saattaa tiedostamattaan pelätä jäävänsä jostain paitsi tai kyseenalaistaa omaa elämäänsä. Kun toinen elää täysin vapaasti ja kukoistaa näiden pelkojen ulkopuolella, se uhkaa kirjoittajan omaa mielenrauhaa. Kirjoittajan on pakko tuomita Sanna voidakseen tuntea, että hänen oma, pelokas ja rajoittunut elämäntapansa on ainoa "oikea".
Katkeruus ja kyvyttömyys iloon: Ilmaisu "tyhjänpäiväinen ördääminen" ja viha nuorekkuutta tai hauskanpitoa kohtaan paljastavat syvään juurtunutta katkeruutta. Kirjoittaja on ikään kuin luopunut elämänkeveydestä jo vuosia sitten ja vaatii nyt, että kaikkien muidenkin on mukauduttava samaan harmaaseen ja ilottomaan vakavuuteen. Toisen ihmisen kyky nauttia elämästä herättää hänessä vihaa, koska se rikkoo hänen luomansa kärsimyksen ja velvollisuudentunnon hierarkian.
Projisointi ja mustasukkaisuus vapaudesta: Kirjoittaja nostaa esiin, ettei hänellä itsellään ole edes lasta, ja silti hän kokee tarpeen vahtia ja mitata pääministerin tai muun julkisuuden henkilön vanhemmuutta. Taustalla voi olla kateus: miten joku toinen voi yhdistää vapauden, sosiaalisen elämän ja vanhemmuuden, kun kirjoittaja itse on kokenut elämänsä niin raskaaksi tai rajoittuneeksi, että on kieltäytynyt kaikesta huvista jo ajat sitten?
Tarve kontrolloida ja moralisoida toisten elämää: Kommentti kumpuaa syvästä kontrollin tarpeesta. Kirjoittaja käyttää neljänkymmenen vuoden ikää ja vanhemmuutta jonain pyhänä leimasimena, jolla muita pitää rangaista ja komentaa. Se kertoo kypsymättömyydestä: todellinen aikuisuus ja itsevarmuus antavat muille tilaa elää omalla tavallaan ilman tarvetta asettua moraaliseksi tuomariksi toisten elämäntavoille.
Aika moni menisi jos olisi vapaa liput ja vip tarjoilut odottamassa niinkuin poliitikoille.
Palstamamma taas valittamassa, kun on oma elämä on niin puuduttavan tylsää, ettei edes festareille mene.
Hän kaipaa niin paljon sitä iloa ja valoa.
Itse olen saanut sitä muualta, en ole festari-ihmisiä joten vaikea ottaa kantaa enempää. Aika blingiähän se elämä vaikuttaisi lehtien lööppien mukaan olevan.
Siinä mielessä jännä, kun pääministeriaikoina kaipasi yksityisyyttä, mutta enää ei tunnu olevan niin väliä.
Mutta joo, ei vaikuta minun elämääni mitenkään joten siitä vaan.
Niin, Sannalla on mies ja lapsi kotona -- omassa kodissaan, joka ei ole Sannan koti. Sannan energiaa ei myöskään syö minkäänlainen merkityksellinen työnteko.
sannulin titteli opiskelun ainejärjestössä oli bileministeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Lapselta ei tule puuttumaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että suuri osa Sannan mollaajista on miehiä ja pahimmat öyhöttäjistä ovat myös miehiä.
En kyllä liittäisi sairaalloista käytöstä himoon millään tavalla. Toki voidaan puhua himosta halventaa naissukupuolta, mutta veikkaan ettet tarkoittanut sellaista himoa