Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin sixpackin, veloitus vain yhdestä, kyse lonkerosta. Tapahtui lähikaupassani, menenkö maksamaan erotuksen

Vierailija
15.08.2026 |

Olin ihan ihmiskassalla, en itsepalvelussa.

Jos en mene maksamaan, saavatko erheen jotenkin selville?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos se oli kassan moka, niin en menisi takaisin säätämään kauppaan. Itse olen myös kassan mokan takia hävinnyt kaupassa ja huomannut vasta kotona. En ole jaksanut lähteä niistäkään valittamaan. Arvellut, että jos joskus käy toisin päin, niin nuo kompensoi toisensa.

Minulle on käynyt samoin.  Olin jo pakannut kun katsoin kuittia, kassa oli veloittanut yhden oluen liikaa, en viitsinyt enää kassia purkaa vaan annoin olla.  Muutama päivä sen jälkeen, kävi toisin päin, oli velottu yksi liian vähän, enpä oikaissut silloinkaan.

Vierailija
62/62 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva ottaa kuittia ja vielä harvempi lukee sitä. En minä edes tiedä jos pikkuvirhe sattuu kassalla suuntaan tai toiseen, niin tuskin siitä ketään syytellään. Itsekin ollut kaupassa töissä vuosia eikä kassa itse virheitä maksa. Päkkijuomat on inhottavia kun niistä kassa lukee tölkin, päkin tai molemmat viivakoodit sekunnissa. Uusia opetetaan kyllä että vilkaisee panttien määrää niin näkee heti onko yhden tölkin 0,15€ vai useampi euro jos epäilyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla