Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin sixpackin, veloitus vain yhdestä, kyse lonkerosta. Tapahtui lähikaupassani, menenkö maksamaan erotuksen

Vierailija
15.08.2026 |

Olin ihan ihmiskassalla, en itsepalvelussa.

Jos en mene maksamaan, saavatko erheen jotenkin selville?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytät on jo odottamassa, kun seuraavan kerran menet siihen kauppaan.

Vierailija
2/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos kyseessä löhikauppa josta tykkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut pari kertaa laatikon kaljaa pantin hinnoilla. En mennyt takaisin.

Vierailija
4/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
5/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyttö saa nyt raippaa K-kauppiaalta ja maksaa erotuksen palkastaan.

Vierailija
6/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen ihminen maksaisi, vaikka aika vähäpätöinen asia onkin kyseessä. 

Vierailija
7/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saa mahdollisestu syytteet näipistyksestä. Varaudu ainaki poliisin kanssa keskusteluun

Vierailija
8/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran teräksisen uunipannun kannella. Kassa oli veloittanut vain kannen hinnan, huomasin tämän vasta kotona. En mennyt takaisin. Mikä on annettu, on annettu. Ei se kassa sitä omasta pussistaan joudu maksamaan.

Vierailija
9/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae se kassaneiti juomaan sun kans niitä lonkkuja töiden jälkeen, kun hänhän ne joutuu maksamaankin.

Vierailija
10/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat k * settaa ja huijaa asiakkaita nykyään joka käänteessä. Hinnat vaan nousee vaikka pakkaukset pienenee. Et tietenkään mene maksamaan, ei kaupatkaan ole rehellisiä, miksi asiakkaan pitäisi olla?

Vierailija
11/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palauttaisi. Virheitä tapahtuu ja kaupat on huomioineet sen.

Vierailija
12/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli S-market. Alan kallistua siihen että en mainitse asiasta. Kyselkööt sitten itse, jos on tarvetta.

Vierailija
13/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain marketista pari lavallista myös. Peruutin pakun lastauslaiturille, ja pyysin myymälässä ollutta nuorta apulaista vetämään lavat sinne, ja lastaamaan autoon.

Mulla oli haalarit, ja niissä luki " k-ryhmä - kuljetuspojat " Mulla oli lippis väärinpäin päässä, ja puhuin rehvakkaasti kovaan ääneen. Kopeloin siinä samalla yhtä hyllyä täyttävää naismyyjää.

Nyt olen lastannut ne omaan autotalliini. Voinkohan jäädä kiinni. Mulla oli ne haalarit kuitenkin. Olin muutenkin kuin autokuskit konsanaan....En kai ole kiipelissä. Join kyllä jo muutamia.

Vierailija
14/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:na en enää menisi. Itse kerran huomautin kun olin saamassa sixpackin yhden tölkin hinnalla. 

Vierailija
15/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppias ottaa riistokatetta suurimmasta osasta tuotteita, joten ei todellakaan tarvise. 

Vierailija
16/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat k * settaa ja huijaa asiakkaita nykyään joka käänteessä. Hinnat vaan nousee vaikka pakkaukset pienenee. Et tietenkään mene maksamaan, ei kaupatkaan ole rehellisiä, miksi asiakkaan pitäisi olla?

Just näin. Hinnat on hilattu taivaisiin, syyksi kerrotaan ”sähkö, palkat” ja ”inflaatio” (=hintojen nousu, juu näinhän se on että hinnat nousee kun nostetaan) 

Faktuaalisesti nämä nostavat omia palkkojaan, kauppiasparit ajavat omilla megamaastureillaan ja keikkuvat verolistojen kärjessä. Koska inflaatio, sähkö ja palkat. 

Vierailija
17/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menet.

Valtaosa suomalaisista on alkoholisteja, harvat varkaita.

Vierailija
18/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja saa mahdollisestu syytteet näipistyksestä. Varaudu ainaki poliisin kanssa keskusteluun

Höpö höpö. MInulla unohtui säkin alle  yksi työkalu. Kun pakkasin tavarat autoon, huomasin ja menin maksamaan. Kassan kanssa vaan naureskeltiin  vahingolle ja kassa  kiitti

Vierailija
19/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut pari kertaa laatikon kaljaa pantin hinnoilla. En mennyt takaisin.

Älä valehtele.

Vierailija
20/33 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli S-market. Alan kallistua siihen että en mainitse asiasta. Kyselkööt sitten itse, jos on tarvetta.

Käytitkö ostaessasi etukorttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi