Parisuhteessa 23 vuoden ikäero on juuri sopiva
Herrasmiehet osaa rakastaa. https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/ee139022-badb-48a5-8462-f44a302f65…
Kommentit (23)
Eli hyväksyt sen molempiin suuntiin? Nainen voi olla itseään 23 vuotta nuoremman kollin kanssa?
Ehkä hyvinkin, ja ilman sitten avioehtoja!
N68
Jep. Suhde ilmeisesti toimi hyvin, mutta ne penskat jäi tulematta ja siksi lopulta ero. Viime hetki hommata uusi ja pistää pullat uuniin.
Tuo mies on aika hoikka. Pystytkö "vanha" mies olemaan yhtä hoikka? Siinä vasta kova työ ellei tule luonnostaan.
No en helvetissä ottaisi 12-vuotiasta poikaa 😝
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies on aika hoikka. Pystytkö "vanha" mies olemaan yhtä hoikka? Siinä vasta kova työ ellei tule luonnostaan.
Laihdutuslääkkeiden avulla onnistuu.
Kertoo ihmisestä aika paljon jos mielitietyn on oltava joko tarpeeksi nuori hänen lapsekseen tai tarpeeksi vanha hänen vanhemmakseen.
Sinulla taisi mennä nyt numerot väärinpäin; 32 vuotta on vielä sopivampi ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutuslääkkeiden avulla onnistuu.
Entä seisooko kalu yhtä hyvin kuin nuorena? Onko tukka päässä, onko iho sileä? Jaksaako tehdä enää asioita ilman puuskuttamista?
Kai "en asu koskaan palstalla" -tummeli on myös kommentoinut?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taisi mennä nyt numerot väärinpäin; 32 vuotta on vielä sopivampi ikäero.
Eli minun pitäisi olla joko 10-vuotiaan koululaisen tai 74-vuotiaan eläkeläisen kanssa? Hyi helvetti.
Mulla on ollut molempiin suuntiin, ensin +19 ja sitten -17 :D Puolensa ja puolensa, mutta exiä ovat molemmat. Toinen oli väkivaltainen ja toinen petti luottamuksen, joten kerrasta poikki menivät.
Ap:n haave ja unelma parisuhteen optimaalsiesta ikäerosta kuulllostaa sille kuin Ap pitäsi pariudetta samana kuin hoitosuhde, jossa toinen on selkeästi hoitaja ja toinen hänen hoidettavansa.
Ok. Ilm. me emme hae ja toivo rinnallemme samaa
Iksinkku mies 40+
Meh. 21 miehet on kyllä söpöjä ja suloisia, mut en mä oikein parisuhteessa jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Meh. 21 miehet on kyllä söpöjä ja suloisia, mut en mä oikein parisuhteessa jaksaisi.
Sama parikymppisten naisten kanssa. Kun oma ikä on lähes tuplasti sama, niin ehkä on hyvä aika unohtaa noin nuoret.
Ai. Mä kun kovasti vaikeilen 18 vuoden ikäeroakin. Tuntuu tosi väärältä, vaikka ihana mies onkin.
90 v entinen iskelmätähti heilastelee abi-tytön kanssa - siinä teille sitä ikäeroa.
Ikäero on tietysti hyvin suhteellinen asia. On eri juttu, jos 18-vuotias ja 38-vuotias ovat parisuhteessa kuin esim. 38-vuotias ja 58-vuotias. Noin yli 15 vuoden ikäerot tuppaavat olemaan tavalla tai toisella liikaa. Yleensä. Jos julkkiksista puhutaan, näkisin, että esim. Mikko Leppilammella ja Beatalla tilanne on tasapainoinen. Mikko halusi vielä perheen ja Beata ehkä vakautta, jonka turvin perustaa perhe. Mutta sitten taas nämä Dannyn touhut menevät yli oman ymmärrykseni.
Ok vauvapalstalla roikkuva incel.