Tänään olen kurkkuani myöten täynnä tätä laihdutusta. Ei huvita ollenkaan!
Perkele. Ei jaksaisi joka ikinen päivä laskea ja merkata ylös kaloreita ja miettiä mitä syö. Miksen voi olla niitä onnekkaita jotka voi syödä mitä vaan eikä liho millään.
Kommentit (50)
Miksi edes haluaisit laihduttaa? Ei se takaa onnellista elämää
Varmaan jaksaisit jos olisi hyvä motivaatio
Kaikki lihoo jos syö enemmän kuin kuluttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksoitko melkeen koko tän viikon?
Keväällä aloitin liikunnan, alkukesästä kalorinlaskennan että saan muutaman kilon pois. Oletko sä ollut tuollainen vittumainen koko ikäsi?
Pelkkä kalorien vähennys ei ole usein kovin tehokasta varsinkaan jos haluaa säilyttää uuden painon. Täytyy tietää ravitsemuksesta, kylläisyydestä, insuliinista..heti helpottaa kun opit niksit.
Voit syödä mitä vain kunhan päivän kokonaisenergia jää matalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaa noin paljon päähän tarvit vapaapäivän. Anna palaa ja syö kaikkia herkkuja mitä tekee mieli. Jatkat sitten huomenna. 10 päivän välein kun tekee noin, niin laihtuu. SIlloin mättöpäivät vain lisäävät aineenvaihduntaa. Ongelmana on, että tekisi mieli syödä makeaa useammin..
Jos ky.menen päivän välein syö 1500 ylimääräistä kaloria niin kovin käy hitaaksi laihtuminen. Ja yleensä niistä syö vielä seuraavanakin päivänä.
Ei se elimistö niitä kaikkea saa varastoitua kuitenkaan.
Helposti. Sitä vartenhan läski on ja lisääntyy.
Vesimelonit on nyt makeimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vesimelonit on nyt makeimmillaan.
On vaan verensokereiden kannalta kaikista pahin vaihtoehto, olkoon kuinka kevyttä tahansa. Siinä on keitettyä perunaakin suurempi GI-arvo, eli tuo nostaa vs ylös raketin lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä laihdu teolleen.mitä sä sait syöt kun lasket kaloreita kerro esim pv
Olen laihtunut monta kiloa. En tarvitse ohjeita laihduttamiseen.
Miksi teit aloituksen siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit aloituksen siis?
Siinähän se lukee otsikossa.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole laihdutuskuurlla vaan tee elämäntapamuutos.
Vähän sama, kuin sanoisi, että tästä päivästä eteenpäin kävelet sitten takaperin.
L. Äski sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lihoo jos syö enemmän kuin kuluttaa
Läpipasko ei liho.
Tee niinkuin Sanna ja aloita Ozempic, mutta jätä leipä ja jauhot pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kitiset täällä? Varmaan siksi että on nälkä. Syö hyvä ihminen jos on nälkä.
Ei laihduttaminen mihinkään motivaatioon perustu, vaan siihen että sitä tekee silloinkin kun ei ole niin kiva päivä. Sama homma treenaamisen kanssa. Ei sen tarvitse olla joka päivä kivaa ja helppoa, mutta se pitää silti mennä tekemään. Sillä tavalla se muuttuu tavaksi.
Mikse otaa laihtua ilman kalorien laskemista. Minä aloin kuntoilee ja kuntoilin 2 tuntii päivässä ja laihduin 25 kg. En laskenut kaloreita vaa lopetin sokeri herkkujen syömisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikse otaa laihtua ilman kalorien laskemista. Minä aloin kuntoilee ja kuntoilin 2 tuntii päivässä ja laihduin 25 kg. En laskenut kaloreita vaa lopetin sokeri herkkujen syömisen.
Miten kehtaat olla noin humalassa?
Sattumalta minullakin on tänään tuollainen kyllästymispäivä. Lihoin taannoin valtavasti koska elämäntilanteeni takia en pystynyt liikkumaan niin paljon kuin pitäisi ja turhautuneena mässäilin valtavat määrät sipsejä, kakkuja, suklaata. Alkukesästä pääsin taas viimein aloittamaan kävelylenkit ja vähän treenaamaan muutenkin, olin aivan rapakunnossa. Kuntoremonttini sujuu hyvin koska luonnostani pidän terveellisestä ruoasta. Tänään oli veltto olo, en viitsinyt lähteä lenkkipolulle vaan jäin kotiin koko päiväksi. Söin huvikseni, rupesin mussuttamaan mitä sattui ja ähky meinasi tulla. Olin kuitenkin poistanut kaapeista nuo sipsit ja muut, ei aiheuta itsesyytöksiä. Itseni tuntien on järkevää lähteä liikkeelle hyvissä ajoin eikä jäädä kotiin pähkäilemään ellei ole mitään ohjelmaa tiedossa jonain päivänä. Kunto kohenee, kilotkin karisevat. Itseään kannattaa tsempata, kokonaisuus ratkaisee eivätkä ajoittaiset hairahdukset romuta koko projektia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omaan ruokavalioon hermostuu noin paljon, niin kyllä kannattaa kokeilla jotain muuta tapaa. Kaloriteoria on hyvin heikosti perusteltu yhden laboratoriotestin perusteella muotoiltu oletus. Sen esittäjätkin kritisoivat sen soveltuvuutta ihmisen kehoon, mutta eipä kukaan oikein kuunnellut heitä.
Kun minä laihdutin 20 kiloa, jokainen ateria oli ilon lähde. Ja on vieläkin.
Koita keksiä joku helpompi tapa kuin kaloreitten laskeminen. Se sitäpaitsi pitää ajatuksen koko ajan ruuassa.