Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti?

Vierailija
15.08.2026 |

Vastahan me kesän alussa mätsättiin ja on käyty kahviloissa, jäätelöllä vietetty aikaa yhdessä, tultu hyvin juttuun, juteltu todella paljon ihan kaikesta niinkuin pitääkin, joka kerta treffeillä huomattu toisistamme niitä itselle tärkeitä asioita elämässä jotka klikkaa yksiin täydellisesti, on samanlainen ajatusmaailma. Yhdessä ollaan sitä mieltä että miehen pitää olla komea ja kiinnostava, naisen kaunis ja haluttava. Nainen sanoo että harmittaa kun ei voi nähdä kovin usein. Eilen aamulla laittoi itsestään kuvan nii jo tuntui ettei mua kiinnostaa vit.tuakaan tuon näköinen nainen ja on niin tyhjä olo että huh, seuraava. Kuukausi sitten tuntui että jestas mitä oon löytänyt. 

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset? Koko tämän planeetan naiset?

Kyllä. Ap on deittaillut useaan miljardia naista.....

Tämä on tätä miesten logiikkaa: Naiset = harmaa yhtenäinen massa. Ainoa mikä naiset erottaa on ulkonäkö ja ikä, muuten ovat samanlaisia, kuten matkapuhelimet. Samat toiminnot, eri merkkisiä.

Mutta miehet ovat aina uniikkeja lumihiutaleita. Originelleja taideteoksia. 

Vierailija
42/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet keskenkasvuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus aivonsa mädättänyt ADHD-veeti

Mulla myös ADHD ja ihmisiin mihin tutustun niin en mä niihin kyllästy, ne näköjään kyllästyy muhun. Että eipä yleistetä.

Eli vika on sinussa. Olet liian ikävää seuraa heille.

Vierailija
44/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on maailman huonoimmat trollit?

Vauvalla

Vierailija
45/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ongelma on sinussa, jos sinulla on pelkästään ulkonäkö mielessä ja jos se välillä miellyttää ja välillä ei 

Blaablaablaa

Ei mitään blaablaablaa, vaan täyttä totta. Jos nainen on sinulle vain kertakäyttölelu, niin vika on ihan sinussa itsessäsi. Älä kysy jos et kerran siedä saada vastausta.

Vierailija
46/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen ja parisuhde ole mikään viihdekeskus josta sinulle järjestyy koko ajan jotai menoa ja meininkiä. 

Vierailija
47/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja trollimodet estävät vastaamisen

Vierailija
48/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat vain itse kyllästyä helposti. Vaikea sinun on parisuhdetta löytää, jos naisen pitää sinua alkaa heti viihdyttää, kun kiinnostuksesi loppuu. Suosittele, että työstät ongelmaa, nyt kun olet sen havainnut.

Blaablaa

Miksi edes kyselet täällä mitään, kun et kerran kestä vastauksia? Odotitko jotain vertaistukea naisten haukkumisessa vai mitä oikein sitten haluaisit meidän sanovan?

Vierailija
49/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuviehätys ja sitten kun tietää miltä nainen tuntuu ja näyttää, se on jo vanha juttu.

Siis mitä tämä nyt on. Mikä ihmeen alkuviehätys? Olenko jotenkin outo, kun itselläni viehätys alkaa ajan kanssa kun tutustuu toiseen. Jos hän on ihana niin 

se viehätys voimistuu pikku hiljaa.

Oot varmaan nainen, miehet eka takertuu ja sit säikähtää kun alkaa mennä vakavaksi.

Juu nainen olen. Itsellä on kyllä ollut takiaismiehiä, joista ei ole meinannut päästä eroon, silloin kun itse en ole ollut vakavissani. Mutta kun tapaa juuri oikean ihmisen,  on hyvä ja mukava olla, eikä vakiintuminen pelota. 

Meillä ei ole ollenkaan mitään takertumista. Ollaan puhuttu siitä myös että sitä kiinnostusta pitää olla molempien mielestä ja sellaista helppoa ja rentoa tutustelua. Jos ei jostain syystä kiinnosta nii mulle on tosiaan helpotus tietää siitä, on ne melkein 200 naista odottamassa ja osa heistä oikeinkin hyviä. Ikinä ei kannata keneenkään takertua, se on vähintään yhtä tärkeää että nainen on kiinnostunut itsestäni kuin itse naisesta ja siihen on vapaus, ei ole pakko ei. Mikään ei ole parempaa kuin se että on kivaa.

Takerruthan sä kun sulla pitää olla varalla ne 200 naista.

Te ette edes ymmärrä itse, miten heikkoja olette kun tarviitte ne lukemattomat ihmiset pönkittämään itsetuntoa.

Sama se ketä koittaa kun aina on seuraava, eikä kukaan ole edellistä parempi mutta pakko on joku olla.

Vierailija
50/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi edes kyselet täällä mitään, kun et kerran kestä vastauksia? Odotitko jotain vertaistukea naisten haukkumisessa vai mitä oikein sitten haluaisit meidän sanovan?"

Tiedän että ajatteleminen on vaikeaa

Vierailija
51/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan Allu taas asialla. Onkin ollut hetken hiljaista sillä rintamalla.

Vierailija
52/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että vika voi olla sinun puolella?

Vierailija
53/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään jo aloituksen sanavalinnat "miksi kaikki naiset..." osoittaa että näet naiset pelkkinä esineinä, joiden kuuluu viihdyttää sinua loputtomiin, ei veroisinasi ihmisinä, joilla on omakin elämä ja tarpeet. Et osaa sitoutua, vaan heti kun nainen paljastuukin ihmiseksi eikä leluksi, kyllästyt ja jälkeenpäin kiukuttelet netissä siitä, ettei nainen taaskaan omistautunut viihdyttämään sinua. Samalla sovinistimielesi laittaa kaikki naiset samaan koriin, koska sellaisina sinä heidät näet, pelkkinä leluina, joilla haluat leikkiä.

Vierailija
54/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luovutus

Vierailija
55/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi edes kyselet täällä mitään, kun et kerran kestä vastauksia? Odotitko jotain vertaistukea naisten haukkumisessa vai mitä oikein sitten haluaisit meidän sanovan?"

Tiedän että ajatteleminen on vaikeaa

Sen olet tehnyt hyvin selväksi, että ajatteleminen on sinulle vaikeaa. Samoin on tullut selväksi, että joko haluat vain trollata, tai sitten vakavissasi yritit etsiä jotain inceleiden runkkurinkiä, jossa voitte haukkua naiset maan rakoon.

Vierailija
56/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuviehätys ja sitten kun tietää miltä nainen tuntuu ja näyttää, se on jo vanha juttu.

Mutta miks ihan sama kuinka kiinnostava se nainen on alkuun ja ihan sama miten mätsää? Näin vaikka tietää että olis ehkä just se kaikista paras mitä on koskaan tavannut. 

Ap on itse tylsä persoona, jolla ei ole mitään ideoita. Ei mikään show-mies, vaan sormiaanpyörittelevä totinen nalkuttaja. 

Vierailija
57/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja yleistää väitteensä koskemaan kaikkia naisia. Se on noin 100% varma trollin merkki.

Älkää ruokkiko trollia huomiolla.

Vierailija
58/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhdessä ollaan sitä mieltä että miehen pitää olla komea ja kiinnostava, naisen kaunis ja haluttava."

No ehkä se syvempi kiinnostus sitten vaan puuttuu.

Aika pinnalliselle ajatusmaailmalle koitat rakentaa suhdetta, ei se ole niin vankka ja kestävä perusta. 

Vierailija
59/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ja trollilla on aika paljon yhteistä. Kumpikaan ei usko, että kukaan voisi nähdä hänen valheidensa läpi.

Vierailija
60/115 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miks ihan sama kuinka kiinnostava se nainen on alkuun ja ihan sama miten mätsää? Näin vaikka tietää että olis ehkä just se kaikista paras mitä on koskaan tavannut. 

No kun tutustuu paremmin niin sittenhän se asia vasta selviää. Näin se elämä menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi