Miksi kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti?
Vastahan me kesän alussa mätsättiin ja on käyty kahviloissa, jäätelöllä vietetty aikaa yhdessä, tultu hyvin juttuun, juteltu todella paljon ihan kaikesta niinkuin pitääkin, joka kerta treffeillä huomattu toisistamme niitä itselle tärkeitä asioita elämässä jotka klikkaa yksiin täydellisesti, on samanlainen ajatusmaailma. Yhdessä ollaan sitä mieltä että miehen pitää olla komea ja kiinnostava, naisen kaunis ja haluttava. Nainen sanoo että harmittaa kun ei voi nähdä kovin usein. Eilen aamulla laittoi itsestään kuvan nii jo tuntui ettei mua kiinnostaa vit.tuakaan tuon näköinen nainen ja on niin tyhjä olo että huh, seuraava. Kuukausi sitten tuntui että jestas mitä oon löytänyt.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Miks tapailet naisia?
Pääsen hyväksikäyttämään niitä
Vierailija kirjoitti:
Uutudenviehätys katoaa. Vähän niin kuin lapsena lelujen kanssa. Puhkikulutettu.
Eikös ne puhkikulutetut lelut ole yleensä niitä rakkaimpia eikä mikään lelu kulu puhki yhdessä kesässä.
Vierailija kirjoitti:
Perus aivonsa mädättänyt ADHD-veeti
Mulla myös ADHD ja ihmisiin mihin tutustun niin en mä niihin kyllästy, ne näköjään kyllästyy muhun. Että eipä yleistetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ongelma on sinussa, jos sinulla on pelkästään ulkonäkö mielessä ja jos se välillä miellyttää ja välillä ei
Ei. Vaan me olemme keskustelleet paljon esim minkäänlaiset asiat elämässä kiinnostaa. Ruoka, kulttuuri, liikunta, perhe, kiinnostuksen kohteet ylipäätään, avoimuus, sopivasti seksikin ja niissä ei enää paremmin vois mätsätä. Ulkonäkö on ollut se toissijainen asia.
Aika sujuvasti ohitit tuossa paikan, jossa olisit mahdollisesti hiffannut mikä vialla.
Jos kaikki natsaa ja kiinnostus lopahtaa aina niin vika on suussa, ei naisissa.
Mutku naisten vika!
Jos ei oikesti ole keskinäistä vetovoimaa ja rakkautta, mistään ei tule mitään. Pitää etsiä se oikea. Se vie aikaa ja voi tapahtua täysin odottamatta. Jos ei ole yhteisiä arvoja, kovakin ihastuminen haihtuu. Toki kaikkien kanssa ei tarvitse avioon mennä ja lapsia hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuviehätys ja sitten kun tietää miltä nainen tuntuu ja näyttää, se on jo vanha juttu.
Siis mitä tämä nyt on. Mikä ihmeen alkuviehätys? Olenko jotenkin outo, kun itselläni viehätys alkaa ajan kanssa kun tutustuu toiseen. Jos hän on ihana niin
se viehätys voimistuu pikku hiljaa.
Oot varmaan nainen, miehet eka takertuu ja sit säikähtää kun alkaa mennä vakavaksi.
Juu nainen olen. Itsellä on kyllä ollut takiaismiehiä, joista ei ole meinannut päästä eroon, silloin kun itse en ole ollut vakavissani. Mutta kun tapaa juuri oikean ihmisen, on hyvä ja mukava olla, eikä vakiintuminen pelota.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas haluaisin melkein skipata tuon alkuvaiheen jossa täytyy olla menoa ja vilskettä, ja kaikkea ihanaa kokemusta. Minulle riittäisi siirtyä ihan suoraan vaan tavalliseen arkielämään. Enkä tykkää siitä että pitäisi iskeä tai hurmata naista esittämällä parhaita puolia ja jopa teeskentelemällä.
Ei kannata teeskennellä. Tulee karvas pettymys toiselle
Vierailija kirjoitti:
No ongelma on sinussa, jos sinulla on pelkästään ulkonäkö mielessä ja jos se välillä miellyttää ja välillä ei
Blaablaablaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan me olemme keskustelleet paljon esim minkäänlaiset asiat elämässä kiinnostaa. Ruoka, kulttuuri, liikunta, perhe, kiinnostuksen kohteet ylipäätään, avoimuus, sopivasti seksikin ja niissä ei enää paremmin vois mätsätä. Ulkonäkö on ollut se toissijainen asia.
Aika sujuvasti ohitit tuossa paikan, jossa olisit mahdollisesti hiffannut mikä vialla.
Nii voi olla että se "Nina" joka oli tosi kiva ja myös tultiin hyvin juttuun, odotti että tavataan, mutta tämä "Salla" vei nyt huomion kiinnostaa myös siellä taustalla. Mutta miten siitä pääsee eroon, tai ne melkein 200 muuta naista jotka ovat tykkäilleet. Naisia kyllä on ja ovat yleensä oikein kivoja, vika ei ole heissä, vaan miten saada se kiinnostus pysymään kun ei olekkaan kokoajan ihan mieletöntä menoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuviehätys ja sitten kun tietää miltä nainen tuntuu ja näyttää, se on jo vanha juttu.
Mutta miks ihan sama kuinka kiinnostava se nainen on alkuun ja ihan sama miten mätsää? Näin vaikka tietää että olis ehkä just se kaikista paras mitä on koskaan tavannut.
Koska uutuudenviehätyksen ja alkuhuuman lakattua on siirtymä arkeen. Siinä vaiheessa mitataan onko suhde ns. oikea vai hetken huuma. Jos olet oikeasti kiinnostunut, pidät hänestä kiinni senkin jälkeen kun hullaantuminen loppuu ja jos hän on sinulle vain kertakäyttötavaraa, unohda hänet, hänen on parempi ilman sinua. Kolmas vaihtoehto on ottaa itseäsi niskasta kiinni, miettiä mitä oikein haluat, loputonta onnea (jota et voi saada, sori) vai oikean parisuhteen (jossa on hyvät ja huonot hetket) ja oletko itsekään yhtään niin täydellinen kuin mitä odotat vastapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii voi olla että se "Nina" joka oli tosi kiva ja myös tultiin hyvin juttuun, odotti että tavataan, mutta tämä "Salla" vei nyt huomion kiinnostaa myös siellä taustalla. Mutta miten siitä pääsee eroon, tai ne melkein 200 muuta naista jotka ovat tykkäilleet. Naisia kyllä on ja ovat yleensä oikein kivoja, vika ei ole heissä, vaan miten saada se kiinnostus pysymään kun ei olekkaan kokoajan ihan mieletöntä menoo?
Jokaisella miehellä on 200 naista jonossa? Myös niillä inceleillä?
Taidat vain itse kyllästyä helposti. Vaikea sinun on parisuhdetta löytää, jos naisen pitää sinua alkaa heti viihdyttää, kun kiinnostuksesi loppuu. Suosittele, että työstät ongelmaa, nyt kun olet sen havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain itse kyllästyä helposti. Vaikea sinun on parisuhdetta löytää, jos naisen pitää sinua alkaa heti viihdyttää, kun kiinnostuksesi loppuu. Suosittele, että työstät ongelmaa, nyt kun olet sen havainnut.
Blaablaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti, vika on sinussa, jos kerran alat nähdä hänet vain tylsänä, vaikka mikään ei ole hänessä muuttunut. Haluaisit selvästi elää vain siinä täydellisessä ruusunpunaisessa rakastumisen tunteessa ja heti kun se alkaa laantua, alat nähdä hänet ihmisenä täydellisen haavekuvan sijaan. Sori vaan, mutta loputonta autuutta ei ole tulossa, aikuisen ihmisen pitää osata elää kumppanin kanssa myös tavallista arkea myötä- ja vastamäkineen.
Jos et osaa sitoutua, niin tee heti selväksi ettet halua mitään vakavaa. Jos taas haluat sitoutua, sinun on aika kasvaa henkisesti aikuiseksi ja hyväksyä tuo toisen ihmisen "tylsyys".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tämä nyt on. Mikä ihmeen alkuviehätys? Olenko jotenkin outo, kun itselläni viehätys alkaa ajan kanssa kun tutustuu toiseen. Jos hän on ihana niin
Oot varmaan nainen, miehet eka takertuu ja sit säikähtää kun alkaa mennä vakavaksi.
Juu nainen olen. Itsellä on kyllä ollut takiaismiehiä, joista ei ole meinannut päästä eroon, silloin kun itse en ole ollut vakavissani. Mutta kun tapaa juuri oikean ihmisen, on hyvä ja mukava olla, eikä vakiintuminen pelota.
Meillä ei ole ollenkaan mitään takertumista. Ollaan puhuttu siitä myös että sitä kiinnostusta pitää olla molempien mielestä ja sellaista helppoa ja rentoa tutustelua. Jos ei jostain syystä kiinnosta nii mulle on tosiaan helpotus tietää siitä, on ne melkein 200 naista odottamassa ja osa heistä oikeinkin hyviä. Ikinä ei kannata keneenkään takertua, se on vähintään yhtä tärkeää että nainen on kiinnostunut itsestäni kuin itse naisesta ja siihen on vapaus, ei ole pakko ei. Mikään ei ole parempaa kuin se että on kivaa.
Sain eilen sitä ja taas on luvassa sitä mahtaa teitä runkkuja veetättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat naisilta koko ajan mieletöntä menoo? Odotatko vaikka äidiltäsi tai isältäsi että koko ajan pitää olla mieletön meno? Ei elämä ole sellaista. Suurin osa ajasta on ihan tavallista arkea, kannattaa opetella nauttimaan arjesta ja juuri oikean ihmisen kanssa arkikin on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu omasta puolestasi. Ap jo yleistää kaikki naiset samanlaisiksi, älä sinä tee samaa miehille. Minä en ole koskaan kyllästynyt naisystävääni ja mykyiseen vaimooni alkuhuuman jälkeenkään, vaan se rakkauden tunne on pysynyt ihan näihin päiviin asti. Älä siis ala syyttää meitä kaikkia miehiä vain ap:n vuoksi.
Kylläpä taas ottaa trollej...anteeksi, ylläpitoa päähän kun ei saa haluamaansa
Itse taas haluaisin melkein skipata tuon alkuvaiheen jossa täytyy olla menoa ja vilskettä, ja kaikkea ihanaa kokemusta. Minulle riittäisi siirtyä ihan suoraan vaan tavalliseen arkielämään. Enkä tykkää siitä että pitäisi iskeä tai hurmata naista esittämällä parhaita puolia ja jopa teeskentelemällä.