Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi:ssä mustikan myynti-ilmoituksia yli 2300 kpl. Yleisin hintapyyntö sankollisesta 50 euroa.

Vierailija
15.08.2026 |

Nopealla vilkaisulla yleisin pyyntihinta 50 e/sankollinen. Osa on jo poiminut tuon valmiiksi; osa lupaa  poimia tuon määrän maksua vastaan. Lisäksi muita lukuisia mustikanpoiminta- ja myynti-ilmoituksia. Ostaako jotkut nuo kaikki ihan oikeasti, vai meneekö nuo lopulta kompostiin, kun marjayrittäjät ei suostu niitä ostamaan, eikä halukkailla ole varaa, ja nämä poimijat itse ei varmaan ole edes tulleet ajatelleeksi, että voisivat itse hyötyä poimimiensa mustikoiden terveyshyödyistä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sangollisesta 50 euroa. Ei sankollisesta. 

Nykyään noista käy ihan kumpi muoto tahansa.

terkuin,

äikäope

Opettajakaan ei aina automaattisesti ole oikeassa. 

Muistan, kun alakoulussa piti kertoa mitä lehtiä tuli kotiin ja kun mainitsin "maaseudun tulevaisuuden" ope sanoi, ettei sellaista lehteä olekaan :D Muuten oli kyllä ihan hyvä ope.

Eikä kaikki jotka väittää olevansa opeja ole opeja. Ei ainakaan äikän.

Varmaan open mielestä kenkän nauhakin on ok.😁

Vierailija
22/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja täysin samoja ilmoituksia kun nämä pimeät yrittäjät saa ilmoitella torissa täysin rajattomasti, ihan samalla lailla kun kuljetus, muuttopalveluita tarjoavat.Harmaa talous rehottaa torissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on suojatyöpaikka.

Vierailija
24/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi itse mennä poimimaan, ei tulisi edes mieleen ostaa joltain kun voin itse käydä poimimassa omaan tarpeeseen.

Vierailija
25/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin vain omaan käyttöön sillä en halua syödä toisten paskoja saati maksaa niistä. Marjojen keruu on köyhien hommaa.

Vierailija
26/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikohan noista on ihan myyvinään mustikoita. Joka ajankohtaisessa asiassa aktivoituu myös huijarit.

Harmi niille oikeasti mustikoita myyville. No nouto ja käteismaksu on ehkä suht turvallinen koska tokko mustikoita saadakseen kenenkään kantsii väijytystä ja ryöstöä järjestää.

Kun julkiselle paikalle sopii myyntitapaamisen, niin sillä lailla varminta, ettei väijytystä.

Herraisä väijytäänkö/ryöstetäänkö nyt jo mustikoitakin? Ja metsät on niitä pullollaan. Suurin osa jää sinne. 

Miksi ei? En siis varkautta hyväksy, mutta jos ei tiedä, missä marjoja on, eikä jaksa niitä itse tuntitolkulla poimia, niin miksipä joku ei voisi varastaa? 

Vierailija
27/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kahtena kesänä ostettu just sangollinen puhdistettua mustikkaa 50€/sanko.

Vierailija
28/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse mennä poimimaan, ei tulisi edes mieleen ostaa joltain kun voin itse käydä poimimassa omaan tarpeeseen.

Ei voi jokainen, tiedät sen itsekin. 

Vierailija
29/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tori.fi:stä tutulta myyjältä 20 litraa mustikoita puhdistettuina. Hinta 30 € / 10 litraa.

Vierailija
30/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kahtena kesänä ostettu just sangollinen puhdistettua mustikkaa 50€/sanko.

Jaa, me ostimme puhdistettua mustikkaa 30 €/sanko.

Vierailija
31/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sangollisesta 50 euroa. Ei sankollisesta. 

Nykyään noista käy ihan kumpi muoto tahansa.

terkuin,

äikäope

Opettajakaan ei aina automaattisesti ole oikeassa. 

Muistan, kun alakoulussa piti kertoa mitä lehtiä tuli kotiin ja kun mainitsin "maaseudun tulevaisuuden" ope sanoi, ettei sellaista lehteä olekaan :D Muuten oli kyllä ihan hyvä ope.

Eikä kaikki jotka väittää olevansa opeja ole opeja. Ei ainakaan äikän.

Varmaan open mielestä kenkän nauhakin on ok.😁

Kenkä - kengän

Kengät - kenkien

Ei tässä kielessä kyllä ole mitään järkeä 🤔

Vierailija
32/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni kerää niin itselleen kuin muillekin. Saa hyvät lisätienestit ja taltioi myös oman talvivaraston. Ei se että kerää myyntiin tarkoita ettei huolehtisi myös omasta ravinnostaan

Vierailija
33/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin tori.fi:stä tutulta myyjältä 20 litraa mustikoita puhdistettuina. Hinta 30 € / 10 litraa.

En kehtaisi maksaa noin vähän kun tiedän mikä työ siinä on. Tuntipalkka fyysisestä duunista joku 5e 😳

Vierailija
34/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satoja täysin samoja ilmoituksia kun nämä pimeät yrittäjät saa ilmoitella torissa täysin rajattomasti, ihan samalla lailla kun kuljetus, muuttopalveluita tarjoavat.Harmaa talous rehottaa torissa.

Marjojen keruu ja myynti ei ole pimeää työtä vain ihan lainmukaisesti verovapaata tienestiä

Vierailija
35/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hinnat ei tipu, jos noin moni myy

Vierailija
36/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin torilla. Torimyyjillä 5kg hinta 40 euroa.  Tuossa on toripaikan vuokrat ja alvit! 50€ sangollisesta suoraan poimijalta on tänä kesänä liikaa!

Vierailija
37/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjojen keruu ja myynti ei ole pimeää työtä vain ihan lainmukaisesti verovapaata tienestiä

Et sitten ymmärtänyt taas mitään, yksityinen saa laittaa yhden ilmoituksen per tuote toriin, nämä yrittäjät saa, voi laittaa vaikka sata per tuote ja tässä mainittiin kuljetusyrittäjät joka on luvanvaraista, älä viitsi kommentoida jos et edes osaa lukea, ymmärrä mitään.

Vierailija
38/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneus vallitsee, kymppi per sanko on käypä hinta.

Vierailija
39/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 10 litraa mustikoita, viisi litraa kantarelleja, lakkarasian ja kuhafileitä. Arvostan toisten tekemää työtä, kuten moni muukin.

En halua mennä metsään hyönteissyötiksi.

Vierailija
40/42 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahneus vallitsee, kymppi per sanko on käypä hinta.

Kerää itse kympillä tai myy viitosella, ihan hyvää hyvyyttäsi.

ostaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi