Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnittääkö kukaan muu huomiota tällaisen asiakaspalveluun, etenkin puhelimessa?

Vierailija
25.05.2007 |

Eli jos vastataan puhelimeen epäselvästi ja vastaan asiakkaan tervehdykseen vetelästi tai torjuvasti että hei äänellä että " häh mitäs tänne soittelet" . Sitten asiakkaan outoihin pyyntöihin ei voida sanoa asiallisesti että ikävä kyllä ei ole mahdollista tms, vaan halutaan asiakkaalle mielikuva, että kysymys oli tosi tyhmä. Eli kivahdetaan vaikka että " no meillähän on silloin kaikki kesälomalla ja liike kiinni" . Mistä asiakas voi sen tietää? Eikö voisi sanoa että " valitettavasti liikkeemme on lomien vuoksi silloin suljettuna" ... Pieni vaiva, iso merkitys, ainakin minulle, puhelinkammoiselle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä.

Vierailija
2/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit soittaa ja valittaa töykeästä kohtelusta. Kyllä asiasta pitäisi kohdella kohteliaasti, olivatpa kysymykset miten ' tyhmiä' tahansa. Ja kaikkea voi aina kysyä, se kannattaa.



Taisi olla joku työhönsä lopen yllästynyt ' asiakaspalvelija' , joka puheluusi vastasi. Älä ota henkilökohtaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sitten hyvää tai huonoa.

Vierailija
4/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua syö suunnattomasti jos soitan jonnekin tai jollekin ja esittelen itseni Maija Möttönen hei (tai iltaa tai huomenta tai mitä sitten ikinä) niin luurin toisessa päässä vastaava ei vastaa tervehdykseen vaan jää hiljaa odottamaan että jatkan.



Siis vaikka itselleni soittaa ihan tuntematon tai vaikka lehden myyjä, niin vastaan aina tervehdykseen samalla tavalla (hei, huomenta tms.) Mun mielestä kuuluu niihin kuuluisiin alkeellisiin käytöstapoihin.

Vierailija
5/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli antaa palautetta ja sanoivat laittavansa sen samantien eteenpäin!

Vierailija
6/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen oikein ärsyyntynyt huonosta palvelusta kysyn puhelun päätteeksi " palvelijan" nimen, sen jälkeen hänen esimiehensä nimen ja suoran puhelinnumeron. Annan kyllä palautetta, jos aihetta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran soitin juuri esimiehelle, joka oli alkuun vähän varovainen, että mitähän mä oikeasti haluan, mutta lopuksi sitten sanoi, ettei hän ole ikinä saanut tällaista puhelua ja kertoi välittävänsä kiitokset ja palautteen minua palvelleelle asiakashenkilölle.

Vierailija
8/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin positiivista kun negatiivistakin.



Ennen en osannut pitää puoliani mutta sen taidon voi opetella, ja palautteen annolla voi vaikuttaa asioihin.