Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia treeniohjelmia teillä on?

Vierailija
14.08.2026 |

Minulla veto- ja työntöpäivä erikseen, mutta joskus teen koko yläkropan samana päivänä. Vetopäivänä leuanveto tai yhden käden rengassoutu, vaakasoutu renkaissa, hauiskääntö renkaissa myötä- ja vastaotteella. Työntöpäivänä dippi, rengaspunnerrus, Y-nosto olkapäille renkaissa, scull crusher ojentajille renkaissa, sivuvipunosto käsipainolla. Alakropalle erilaisia kehonpainokyykkyjä, lantionnostoja ja pohjenousuja. Vatsalle jalkojen nostoja pystytelineessä ja erilaisia liikkeitä renkaissa. Vielä pitäisi selkäpenkki hommata.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein nuorena tuota ohjelmaa ja tulosta tuli. Sitten vuosien tauon jälkeen aloitin kehonpainotreenit. Niskan takaa punnerrusta en enää uskaltaisi tehdä. ap

Vierailija
22/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laiska keksimään ohjelmia joten treenaan koko kropan läpi 4krt viikossa. Toistot 8-12 ja kolme sarjaa per lihas. Joka treenikerralla eri liike lihakselle. Pyrin maksimoimaan lepoajan lihasryhmiä lepuuttamalla. Jos ensin teen ylätaljassa selälle niin seuraava liike on jaloille, sitten vatsa ja rinta. Lopuksi hauis ja ojentaja. 20 vuotta kuntosalitreeniä takana mutta tällaisella laiskanmiehen ohjelmalla olen viimeiset 5 vuotta tehnyt ja näkyy tulokset peilistä 💪 Tekoälyltä voi myös pyytää treeniohjelman jos ei itse keksi.

M39

Tuo lepuuttaminen on fiksu homma, ja noinhan säästyy aikaa treenissä. Joskus kun teen yläkropan yhdellä kertaa, niin teen vuorotellen veto- ja työntöliikkeet samasta syystä. Itse tykkään pitää jonkinlaista ohjelmaa, niin helpompi seurata päiväkirjasta kehitystä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows

Vierailija
24/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla tai-chi, sitten vatsalihaksia, sitten 25 km lenkki, sitten jooga tai pilates, illalla 25 km lenkki, sitten jooga tai pilates.

Hei, unohdit salin!

Vierailija
25/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä kahdesti viikossa koko kropan treeni, toinen painottaa pakaroita ja toinen olkapäitä. Kahdesti viikossa juoksua. Syksyn tullen tarkoitus lisätä 1 salipäivä ja sitten push-pull-legs rytmityksellä jatkaa taas. 

Millaisia liikkeitä teet olkapäille? Itsellä toistaiseksi ylöspäin työntävät liikkeet pois, kun oli olkapäävaivaa. ap

Käsipainoilla prässi tai arnold press, vipareita käsipainoilla tai taljassa. Joskus vipareita eteenpäin kiekoilla tai pystysuora taljassa maaten. 

Vierailija
26/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pystysoutu. 

Vierailija
27/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun en saatana tiedä mitä voin tehdä!!!

Treenasin itselleni jo melkein vuosi sitten kylkivälilihaksen tulehduksen ja se ärtyy ihan kaikesta. -tuttaa tää lihominen ja voimien häviäminen.

Onko vinkkejä???

Mulla oli sama, vihlasee kunnolla... treenasin silti mutta huomattavasti kevyemmin, panostin enemmän lämmittelyyn ja loppuvenytyksiin. Jos oli liian kipeä niin en treenannut. Lopulta kipu hävisi itsekseen, mutta jos treenasin liian kovallilla painoilla se tuli takasin. Nyt sitä ei enään ole ollenkaan.

Sama juttu itselläni. Mutta kevensin myös treeniä,niin kipu alkoi pikkuhiljaa helpottaa. Välillä kuitenkin kylki oireilee,mut ei niin pahasti. Näköjään tää vaiva on pitkäkestoinen,mut hallittavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä