Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia treeniohjelmia teillä on?

Vierailija
14.08.2026 |

Minulla veto- ja työntöpäivä erikseen, mutta joskus teen koko yläkropan samana päivänä. Vetopäivänä leuanveto tai yhden käden rengassoutu, vaakasoutu renkaissa, hauiskääntö renkaissa myötä- ja vastaotteella. Työntöpäivänä dippi, rengaspunnerrus, Y-nosto olkapäille renkaissa, scull crusher ojentajille renkaissa, sivuvipunosto käsipainolla. Alakropalle erilaisia kehonpainokyykkyjä, lantionnostoja ja pohjenousuja. Vatsalle jalkojen nostoja pystytelineessä ja erilaisia liikkeitä renkaissa. Vielä pitäisi selkäpenkki hommata.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkki 4-5xvko

Vierailija
2/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohkeita? Laatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokokroppa treeniä joka päivä, joka toinen päivä kevyemmällä painolla pienemmillä tauoilla niin että hikilentää ja hengästyy kunnolla.

Vierailija
4/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa yläkroppaa. Kävelyä sään salliessa päivittäin.

Vierailija
5/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksulenkki 4-5xvko

Itsekin juoksen, mutta tällä hetkellä harvemmin polvivaivan takia. ap

Vierailija
6/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma penkki

Ti hauis ja ojentajat

Ke olkapäät

To selkä

Pe nopeuspenkki

La Hauisolkapääkombo ja ojentajat

Su jalat ja kyljet

Vierailija
7/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan treenausta 4 - 10 tuntia päivässä. 

Vierailija
8/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saatana tiedä mitä voin tehdä!!!

Treenasin itselleni jo melkein vuosi sitten kylkivälilihaksen tulehduksen ja se ärtyy ihan kaikesta. -tuttaa tää lihominen ja voimien häviäminen.

Onko vinkkejä???

Vierailija
9/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kahdesti viikossa koko kropan treeni, toinen painottaa pakaroita ja toinen olkapäitä. Kahdesti viikossa juoksua. Syksyn tullen tarkoitus lisätä 1 salipäivä ja sitten push-pull-legs rytmityksellä jatkaa taas. 

Vierailija
10/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksjakoinen salitreeni 1-2 kertaa viikossa. 

Vierailija
11/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljään jaettu saliohjelma, eli 2 päivää yläkroppaa, 2 päivää jalkoja

Vierailija
13/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenasin itselleni jo melkein vuosi sitten kylkivälilihaksen tulehduksen ja se ärtyy ihan kaikesta. -tuttaa tää lihominen ja voimien häviäminen.

Onko vinkkejä???

Mulla oli sama, vihlasee kunnolla... treenasin silti mutta huomattavasti kevyemmin, panostin enemmän lämmittelyyn ja loppuvenytyksiin. Jos oli liian kipeä niin en treenannut. Lopulta kipu hävisi itsekseen, mutta jos treenasin liian kovallilla painoilla se tuli takasin. Nyt sitä ei enään ole ollenkaan.

Vierailija
14/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vinkkejä???

Mulla oli sama, vihlasee kunnolla... treenasin silti mutta huomattavasti kevyemmin, panostin enemmän lämmittelyyn ja loppuvenytyksiin. Jos oli liian kipeä niin en treenannut. Lopulta kipu hävisi itsekseen, mutta jos treenasin liian kovallilla painoilla se tuli takasin. Nyt sitä ei enään ole ollenkaan.

Harjoittelin tosiaan voimanauhoilla ja kuulilla, kuulan rinnallevetotyöntö venyttää, ja vaikuttaa myös kylkiin kuhan ei vedä niitä rikki... palauttaa myös kuntoa.

Vierailija
15/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vinkkejä???

Älä luovuta vaan treenaa jotain, mitä voit. Ehkä fysioterapeutti voisi neuvoa? Mulla ei kokemusta tuosta vaivasta. Mutta olen treenannut itselleni pari kertaa kiertäjäkalvosin- ja/tai olkapään pinnevaivan. En lopettanut treeniä vaan tein provosoimattomia liikkeitä ja lisäsin olkapään kuntoutusliikkeitä. Nyt kivut poissa ja alan oppia kuuntelemaan kehoani. On ollut paha tapa mulla yrittää edetä nopeammin kuin kroppa kestää. ap

Vierailija
16/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohkeita? Laatta.

Mulla lentää laatta lauantai- ja sunnuntaiaamuisin!

Vierailija
17/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tai-chi, sitten vatsalihaksia, sitten 25 km lenkki, sitten jooga tai pilates, illalla 25 km lenkki, sitten jooga tai pilates.

Vierailija
18/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma penkki

Ti hauis ja ojentajat

Ke olkapäät

To selkä

Pe nopeuspenkki

La Hauisolkapääkombo ja ojentajat

Su jalat ja kyljet

Iso hauis on kyllä niin naurettava.

Vierailija
19/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä kahdesti viikossa koko kropan treeni, toinen painottaa pakaroita ja toinen olkapäitä. Kahdesti viikossa juoksua. Syksyn tullen tarkoitus lisätä 1 salipäivä ja sitten push-pull-legs rytmityksellä jatkaa taas. 

Millaisia liikkeitä teet olkapäille? Itsellä toistaiseksi ylöspäin työntävät liikkeet pois, kun oli olkapäävaivaa. ap

Vierailija
20/27 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska keksimään ohjelmia joten treenaan koko kropan läpi 4krt viikossa. Toistot 8-12 ja kolme sarjaa per lihas. Joka treenikerralla eri liike lihakselle. Pyrin maksimoimaan lepoajan lihasryhmiä lepuuttamalla. Jos ensin teen ylätaljassa selälle niin seuraava liike on jaloille, sitten vatsa ja rinta. Lopuksi hauis ja ojentaja. 20 vuotta kuntosalitreeniä takana mutta tällaisella laiskanmiehen ohjelmalla olen viimeiset 5 vuotta tehnyt ja näkyy tulokset peilistä 💪 Tekoälyltä voi myös pyytää treeniohjelman jos ei itse keksi.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan