IS: Mies raiskasi naisen Ruotsin-risteilyllä – Nainen jäi käytävälle karmeassa kunnossa
Kommentit (243)
Naisten tulee lopettaa olemasta liian kilttejä. Näin se vaan on. Täytyy ymmärtää, että tämmöiset kusipäät esittävät joskus ensiksi ihan normaalia ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimi kyllä nainenkin typerästi. Miksi menee WC:hen? Nehän on nimenomaan paikkoja, joissa tuollaiset rikokset tapahtuvat jos eivät tapahdu hytissä. 1990-luvun alussa muuten oli huomattavasti yleisempää raiskaukset laivan yleisissä tiloissa eli WC-tiloissa, silloin ihan yleisesti naiset varoivat menemästä yksin WC:hen ainakin ilta-/yöaikaan. Moni ei uskaltanut mennä ollenkaan vaan lähti hyttiin asti. Eräässäkin tapauksessa mies oli valmiina WC-kopissa odottamassa uhria.
So what?
Uhri voi toimia tyhmästi hädissäänkin.
Mitenkään se ei vähennä rikoksen pahuutta.
Omalla toiminnallaan voi kuitenkin vaikuttaa siihen kuinka suuri riski on joutua raiskatuksi. En minäkään kävele ilta-aikaan pimeän metsäisen tien halki vaan kävelen vilkkaan tien vieressä kävelytiellä.
Eli hyväksyt rais kauksen jos joku kävelee ilta-aikaan pimeän metsäisen tien halki, niinhän sinä juuri tuossa väität. Uskomaton pöljä olet.
Tämä. Eli näiden "miksi nainen itse hakeutui uhriksi, oma syy" on se että ei saa kulkea missään, koska miehet on petoja. Sitten itkevät kun se nainen mieluummin kohtaa karhun kuin miehen, sentään karhukaan ei oo niin tyhmä että jää siihen ihmettelemään vaan lähtee karkuun itse kun huutaa. Mies taas väittää että tämä itkeminen ja vaikka se huutaminen on "yhteisymmärryksessä tapahtuvaa aktia". Kaikkea te kyllä väsäätte syyksi niin kauan ettei tarvitse itse katsoa peiliin tai sanoa sille incelkaverille että hei tää ei oo okei.
"Noin puoli neljän aikaan nainen ja mies tallentuivat valvontakameroihin laivan promenade-kävelykadulla kulkemassa käsi kädessä"
Siinä Promenade kannella, joka on paatin pääkansi, on aina satoja ihmisiä sekä paljon henkilökuntaa, infopiste sekä vartijoiden toimisto. Jos neito on hädässä niin apuva kiljahdus riittää mainosti pelastukseen.
Tuskin on satoja ihmisiä yöaikaan. Itsekin tosin ihmettelen, miksei nainen hakenut apua esim. infosta, siinä kun pitäisi aina olla joku henkilökuntaan kuuluva.
Koska hän yritti paeta läheiseen vessaan ja varmaan soittaa sitten kavereilleen, veikkaisin. Helppo sanoa et miksei sitä tätä, mutta pointti on se että tämä ei ollut naisen syy vaikka olisi päällään seissyt. Sen tietää kun on itse samaisessa tilanteessa että miten reagoi ja kuinka toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit ja demarit halusivat tällaista. Kiitos nyt vaan ihan vit. usti, että pilasitte Suomen.
Vihervassarit ei ole yksin päättäneet yhtään mistään. Ja kukaan ei halua rikollisia Suomeen.
Päättikö Ruotsin hallitus aikoinaan, että haluavat suomalaisia alkoholisteja riehumaan maahansa? No eivät, mutta halusivat, että suomalaisia tulee sinne töihin ja rakentamaan yhteiskuntaa. Aina noita ei toivottuja tulee mukana, kun ihmiset muuttaa toisiin maihin. Suomalaisillakin oli aikamoinen maine aikoinaan Ruotsissa, eikä se maine ollut pelkästään mairitteleva. Jopa lasten kirjoissa jos oli juoppo, se oli aina suomalainen.
Sinun vanhempasi taisivat mennä sinne Ruotsiin ördäämään. Useimmat muut suomalaiset menivät sinne töihin, ja elivät ihmiksiksi. Eivätkä myöskään tehtailleet rikoksia ja rai skanneet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit ja demarit halusivat tällaista. Kiitos nyt vaan ihan vit. usti, että pilasitte Suomen.
Vihervassarit ei ole yksin päättäneet yhtään mistään. Ja kukaan ei halua rikollisia Suomeen.
Päättikö Ruotsin hallitus aikoinaan, että haluavat suomalaisia alkoholisteja riehumaan maahansa? No eivät, mutta halusivat, että suomalaisia tulee sinne töihin ja rakentamaan yhteiskuntaa. Aina noita ei toivottuja tulee mukana, kun ihmiset muuttaa toisiin maihin. Suomalaisillakin oli aikamoinen maine aikoinaan Ruotsissa, eikä se maine ollut pelkästään mairitteleva. Jopa lasten kirjoissa jos oli juoppo, se oli aina suomalainen.
Sinun vanhempasi taisivat mennä sinne Ruotsiin ördäämään. Useimmat muut suomalaiset menivät sinne töihin, ja elivät ihmiksiksi. Eivätkä myöskään tehtailleet rikoksia ja rai skanneet naisia.
Mistä luulet sanonnan "en finne igen" tulleen?
Laivalla on kylkeen kiinni liimautuneet myös suomalaiset limanuljastkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä ruotsalaisessa lastenkirjassa oli myös suomalainen hahmo nimeltään alkoholisti-Heikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa kirjoittaja sanoo, että hänen vanhempansa muuttivat Ruotsiin? Oletko vieraskielinen vai miksi et ymmärrä kovin hyvin lukemaasi tekstiä?
Jotain häikkää tässä luetunymmärtämisessä nyt on. Hienoa kumminkin, että yrität osallistua keskusteluun vaikka vajavaisin taidoinkin. t. äidinkielen ope
Itse ryhtyisin huutamaan niin lujaa kun pystyn ja tappelemaan, jos joku yrittää ….. ja potkisin sinne haarukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Laivalla on kylkeen kiinni liimautuneet myös suomalaiset limanuljastkat.
Suomiukot kaiken pahan alku ja juuri. Nämä yllätysrakastelijat sitten aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa kirjoittaja sanoo, että hänen vanhempansa muuttivat Ruotsiin? Oletko vieraskielinen vai miksi et ymmärrä kovin hyvin lukemaasi tekstiä?
Jotain häikkää tässä luetunymmärtämisessä nyt on. Hienoa kumminkin, että yrität osallistua keskusteluun vaikka vajavaisin taidoinkin. t. äidinkielen ope
Äidinkielen ope ei ole töissä, vaan satuilee vauvapalstalla 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä ruotsalaisessa lastenkirjassa oli myös suomalainen hahmo nimeltään alkoholisti-Heikki.
Mistä alapeukut?
Alkoholisti-Heikki tähdittää ruotsalaista lastenkirjaa
Vierailija kirjoitti:
Itse ryhtyisin huutamaan niin lujaa kun pystyn ja tappelemaan, jos joku yrittää ….. ja potkisin sinne haarukkaan!
Siinä pian itsekin syyllistyy pahoinpitelyyn. Hovissahan näitä on ratkottu puolustautujan tappioksi. Demlan aikaansaannosta.
Itse olen aika nihkeä juttelemaan tuntemattomille miehille, juuri tällaisen takia. Siitä sitten miehet usein kimpaantuvat kuin heille ei niin mielellään ala juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä pian itsekin syyllistyy pahoinpitelyyn. Hovissahan näitä on ratkottu puolustautujan tappioksi. Demlan aikaansaannosta.
Itse olen ainakin tuollaisessa tilanteessa lyönyt ja potkinut - ja pääsin mieheltä pakoon. Ei kiinnosta sitten yhtään vaikka itse joutuisi siitä käräjille.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aika nihkeä juttelemaan tuntemattomille miehille, juuri tällaisen takia. Siitä sitten miehet usein kimpaantuvat kuin heille ei niin mielellään ala juttelemaan.
Juopuneet ovat herkkätunteisia ja usein väkivaltaisia. Niitä pitää mielistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö kananpäät käsitä, ettei niiden kanssa jäädä juttelemaan.
Ne ei suostu käsittämään suomalaista kulttuuria ja vapautta.
Ymmärtäkää jo, ja älkää huudelko persua!
Oletko myös tätä porukkaa joka sanoo että "..mutta ei kaikki miehet"? Ei ole muuten päätä eikä häntää sanomisissasi. Ja mistä tiedät jos tämä mies änkeytyi juttelemaan, saahan sitä kohtelias olla ilman että tarvii väkivalloin toisen alapäätä koskea. Vai mikä oli pointtisi.
Änkeytyvälle voi ja kuuluu osoittaa paikkansa heti aluksi, niillä kun on siihen änkeytymiseen ihan oma syynsä joka tuossakin tapauksessa selvisi naiselle vasta siten kun tarina päättyi miten päättyi.
Minä osoitan paikan myös änkeytyville suomalaismiehille. Ei ikinä voi tietää, kuka on hullu ja kuka ei. Harmi, koska mukaviin ihmisiin olisi tietenkin kiva tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin tuollaisessa tilanteessa lyönyt ja potkinut - ja pääsin mieheltä pakoon. Ei kiinnosta sitten yhtään vaikka itse joutuisi siitä käräjille.
Niinhän sitä pitääkin, joskin lainoppineet viisauksissaan tuntuvat suojelevan rikollisia erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun naisvihakommentteja luettuani olen yhä onnellisempi että olen sinkku
Mee keittiöön siitä tekemään mulle voileipä.
Miksi kuvittelet että tuon kommentin kirjoitti äitisi?
Laivalla voi jo mennessä katsoa missä on info jotta osaa tarvittaessa mennä sinne. Sanoo että pelkää turvallisuuden takia tmv du behöver hjälp. Info soittaa järjestyksenvalvojan paikalle ja se pitelee miestä ettei lähde perään. Tai saattaa hytin ovelle.
Opetelkaa hyttikäytävät, hytin numeroista ensimmäinen on kerros, toinen käytävän numero. Nämä opetella selvinpäin jo ennen kuin menee yökerhoon.
Mutta infoon voi mennä. Ainakin viking linen suomalainen henkilökunta on tosi asiallista. Silja linestä en tiedä.
Höpön löpön. Uskot itsekin sokeasti tuohon suomalainen = juoppo -satuun. Kannattaisiko päivittää luulojaan?