Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Mies raiskasi naisen Ruotsin-risteilyllä – Nainen jäi käytävälle karmeassa kunnossa

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuu kuuluu ehdottomasti myös naisille itselleen. Naisena voit
nämä raiskaukset helposti välttää käyttämällä maalaisjärkeä.

Haista sinä. Jos juttelu jonkun kanssa johtaa tuollaiseen röökipaikalla niin katso itseäsi peiliin vain. Varmaan käynyt sullekin yhtä sun toista että oikeutat sadistiset tekosi naurettavilla asioilla.

Vierailija
82/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin nämä muualta tulleet osaavat laittaa sellaisen moodin päälle, että nainen "jäätyy". Alkaa olla tahdoton.

Myös ärsyttää se, että nämä usein pakottaa naisen imemään elintään, kun taatusti itse eivät omissa oikeissa seksisuhteissaan työnnä suutaan naisen elimeen, pitävät naisen sukuelintä sen verran "saastaisena". Mutta eläimeen verrattavaa toisuskoista naista voi islaminuskoinen kohdella miten vaan. Vähän kuin juuta laiset, nekin ajattelee olevansa parempia kuin rest of the world.

Luulen, että ne ttipo-rno saa noiden miesten päät niin sekaisin. Ei ole niille lajityypillistä. Ei taida kyllä suomalaistenkaan nuorten miesten pää kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä miehiä yhdistää? Minäpä kerron epämiellyttävän totuuden: kaikki te kiellätte syyllisyytenne, kansalaisuudesta, kansallisuudesta, kielestä ja etnisyydestä riippumatta. Aina.

Apinat nussuvat kaikkea mikä on lämmin ja liikkuu. Suomalaisten naisten on pakko pukeutua kaapuihin   kuten heidän naisensa, näin säästyy  🧌

Ei vaan silmä silmästä jne. Ihan musujen omien oppien mukaan. Oppiivat olemaan.

Mistä vapaaehtoiset raisk näitä musu-ukkoja?

Niiden huivipäämuijia tarkoitin. Mutta kyllä ukkojakin voi joku harjanvarrella tökkiä.

No mistä vapaaehtoiset siihen hommaan? Ei normaali ihminen pysty raiskaamaan ketään. Se joka sellaiseen kykenee, ei eroa mitenkään niistä musuäijistä. M46

Niin, uskoisin, että väkisin tehdyssä seksissä alistamisella ja sadistisella nautinnolla on oma osuutensa alistajan kannalta. nainen 69 v

Vierailija
84/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei näiden petojen kanssa kannata edes jutella saatu hymyillä niille,ryntäävät perään ja käyvät kiinni.

Poliisikuulusteluissa sitten ovat vaan että  enhän minä mitään pahaa tehnyt.

Vierailija
85/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuu kuuluu ehdottomasti myös naisille itselleen. Naisena voit
nämä raiskaukset helposti välttää käyttämällä maalaisjärkeä.

Haista sinä. Jos juttelu jonkun kanssa johtaa tuollaiseen röökipaikalla niin katso itseäsi peiliin vain. Varmaan käynyt sullekin yhtä sun toista että oikeutat sadistiset tekosi naurettavilla asioilla.

Pelihetkien luonne paljastuu 😃

Vierailija
86/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei näiden petojen kanssa kannata edes jutella saatu hymyillä niille,ryntäävät perään ja käyvät kiinni.

Nainen itse halusi sitä. Suomalaiset naiset suorastaan kerjää sitä ihanaa mustaa makkaraa.

Vierailija
87/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimi kyllä nainenkin typerästi. Miksi menee WC:hen? Nehän on nimenomaan paikkoja, joissa tuollaiset rikokset tapahtuvat jos eivät tapahdu hytissä. 1990-luvun alussa muuten oli huomattavasti yleisempää raiskaukset laivan yleisissä tiloissa eli WC-tiloissa, silloin ihan yleisesti naiset varoivat menemästä yksin WC:hen ainakin ilta-/yöaikaan. Moni ei uskaltanut mennä ollenkaan vaan lähti hyttiin asti. Eräässäkin tapauksessa mies oli valmiina WC-kopissa odottamassa uhria.

So what?

Uhri voi toimia tyhmästi hädissäänkin.

Mitenkään se ei vähennä rikoksen pahuutta. 

Omalla toiminnallaan voi kuitenkin vaikuttaa siihen kuinka suuri riski on joutua raiskatuksi. En minäkään kävele ilta-aikaan pimeän metsäisen tien halki vaan kävelen vilkkaan tien vieressä kävelytiellä. 

Eli hyväksyt rais kauksen jos joku kävelee ilta-aikaan pimeän metsäisen tien halki, niinhän sinä juuri tuossa väität. Uskomaton pöljä olet.

Tämä. Eli näiden "miksi nainen itse hakeutui uhriksi, oma syy" on se että ei saa kulkea missään, koska miehet on petoja. Sitten itkevät kun se nainen mieluummin kohtaa karhun kuin miehen, sentään karhukaan ei oo niin tyhmä että jää siihen ihmettelemään vaan lähtee karkuun itse kun huutaa. Mies taas väittää että tämä itkeminen ja vaikka se huutaminen on "yhteisymmärryksessä tapahtuvaa aktia". Kaikkea te kyllä väsäätte syyksi niin kauan ettei tarvitse itse katsoa peiliin tai sanoa sille incelkaverille että hei tää ei oo okei.

"Noin puoli neljän aikaan nainen ja mies tallentuivat valvontakameroihin laivan promenade-kävelykadulla kulkemassa käsi kädessä"

Siinä Promenade kannella, joka on paatin pääkansi, on aina satoja ihmisiä sekä paljon henkilökuntaa, infopiste sekä  vartijoiden toimisto. Jos neito on hädässä niin apuva kiljahdus riittää mainosti pelastukseen.

Vierailija
88/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen itse halusi sitä. Suomalaiset naiset suorastaan kerjää sitä ihanaa mustaa makkaraa.

Ja tälläinen ala-arvoinen kommentti saadaan julkaista mutta sitten kun olis jotakin jårkevää "kommentointi odottaa hyväksymispyyntöä"

Vierailija
89/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Begir on semmonen velikulta, sattuu ja tapahtuu.
T.Jamal

Vierailija
90/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk röökikopissa on täysin  normaalia toimintaa.  Se se tarkoita samaa kuin " tunge kusinen kullisi suuhuni" .

Paitsi näiden partamuksujen mielestä 

Vierailija
91/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kushtrim Beqiri, 33, tuomittiin raiskauksesta kahden vuoden ja kolmen kuukauden vankeusrangaistukseen."

Ullatus!

Ja miksi tuota paskaa ei roudata suoraan koneeseen ja heitetä vaikka ikkunasta hevon v kotimaansa kohdalla, jos eivät muuten vastaanota? Takaisin esi-isiensä maille tuollaiset, oli siellä olosuhteet mitkä tahansa. Ei kiinnosta

Vierailija
92/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kushtrim Beqiri, 33, tuomittiin raiskauksesta kahden vuoden ja kolmen kuukauden vankeusrangaistukseen."

Ullatus!

Ja miksi tuota paskaa ei roudata suoraan koneeseen ja heitetä vaikka ikkunasta hevon v kotimaansa kohdalla, jos eivät muuten vastaanota? Takaisin esi-isiensä maille tuollaiset, oli siellä olosuhteet mitkä tahansa. Ei kiinnosta

No ei kyllä kiinnosta taustasta riippumatta samaiset rikolliset, miksei laiteta kaikkia tuollaisia vaikka syrjäiselle saarelle selviytymään keskenänsä.

Vierailija
93/93 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syytä on naisen keskustella  ilman seuranhakua  kahteen otteeseen yli 20min , myös  henk.koht.asioistaan, tuntemattoman matun kanssa, eikä toisaalta  pyydä apua keneltäkään jos ei pääse seurasta eroon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi