Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtarjous: suomalaismiljonääri Henry Afflecht etsii kokkia Etelä-Euroopan kotiinsa

Vierailija
13.08.2026 |

Kokin kulut maksetaan. Pitää tehdä terveellistä ruokaa ja ilmeisesti myös treenata, ja sen pitää näkyä kokista.

”Erikoisen typaikkailmoituksen” otsikolla Iltasanomissa.

Onkos kiinnostuneita? 

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on kuin jonkin turkkilaisen sarjan juonesta napattu.

Vierailija
82/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko some maailma kertoo miten tyhmiä ihmiset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein tuosta jutusta että naisia ei Henkka kiinnosta, mutta homo miesten keskuudessa Henkka on aikamoinen saalis.

Selvästikin useimmat naiset näkevät varoitusmerkit helposti tuosta äijästä :D

Vierailija
84/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maksaa vain puolet ruokakuluista kokin pitäisi itse syödä yhtä paljon kuin Henkka. Kuitenkin fitnesspimu tuskin syö yhtä paljon kuin Henkka. Ja kuinka monta ateriaa päivässä Henry on vaatimassa. Jääkö siinä kokin influensser-töille aikaa miten... Välillä haki lapselleen äitiä ja nyt kokkia. Henkalla on kyllä jotain ongelmaa kun ei normaalit suhteet naisten kanssa onnistu.

Eikö maksa edes kaikkia ruokakuluja? :D

Vierailija
85/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kyllä.

Vierailija
86/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin homomiehet olisivat randomisti yhtäkkiä tuuppaamassa heterohenkkaa. Onko siltä viimeinenkin järjen hiven karannut?

Henkka pelkää että itsehillintä pettää tai sitten ikäviä muistoja sellikaverista? 

Vierailija
87/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattikokki. Toki kiinnostaa, mutten ole mikään liikunta hullu. En tosin laiskakaan. Ja kuka tämäkin Herra on ? Ihan uppo- outo nimi. Onkohan tuossa sitten omaa vapaa-aikaa koskaan....? Ja en haluaisi muuttaa Suomesta. 

Vierailija
88/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko somen voisi lakkauttaa. Aivan vi..... naurettavaa että aikuiset ihmiset seuraa toisiaan ja pöyristytään joka ikisestä sanomisesta.

Kuulostaa siltä, että sinä olet pöyristynyt muiden pöyristymisestä. 

Vierailija
89/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ammattikokki. Toki kiinnostaa, mutten ole mikään liikunta hullu. En tosin laiskakaan. Ja kuka tämäkin Herra on ? Ihan uppo- outo nimi. Onkohan tuossa sitten omaa vapaa-aikaa koskaan....? Ja en haluaisi muuttaa Suomesta. 

Palkkaa tuosta ei ilmeisesti makseta.

Vierailija
90/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ulkonäkövaatimuksia?

"Jos sä kokkaat terveellistä safkaa, treenaat ja se näkyy susta, niin tervetuloa mun etelän mestaan."

Mutta palkkaa et saa, pelkän jaetun ruuan ja ylöspison, ja ehkä sen, että sinua tuupitaan???? Tuohan kuulostaa....öööö orjuudelta.  

Vierailija
91/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaa? Kyse on muutaman viikon pestistä, täysi ylöspito luksushuvilalla, käy lomasta. Yli kuukaudenkin sopimuksesta voi keskustella, jos homma natsaa oikein hyvin.

Vierailija
92/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä, mutta pelkään että Henkka ei pysty vastustamaan kuumaa vartaloani ja tökkäisee minua kakkoseen keskellä kirkasta päivää.

:DD

Miten naiskokki olisi yhtään enemmän turvassa henkalta kuin henkka homomiehiltä?

Vierailija
93/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan vaikea saada fitnessmimmiä, joten yrittää sitten tätä keinoa. Itseä häiritsee tuo harhaanjohtaminen: on hakevinaan työntekijää, mutta palkkaa ei makseta. Tai näin ainakin ymmärsin.

Vierailija
94/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaa varmaan hyvää palkkaa.

Nimenomaan ei maksa palkkaa ollenkaan.

Vierailija
95/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaa? Kyse on muutaman viikon pestistä, täysi ylöspito luksushuvilalla, käy lomasta. Yli kuukaudenkin sopimuksesta voi keskustella, jos homma natsaa oikein hyvin.

Teetkö useinkin lomalla töitä?

Vierailija
96/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa ei kyllä millään kovin gourmet ruoalla saa pudotettua 14 kiloa. Joku oli kaivanut tällaisen tiedon jostain, että tarvii tsempparia 14 kilon pudotukseen. Ja sen kuukauden jälkeenhän hän olisi taas samassa lirissä, jos ei kerran osaa ruokaa laittaa.

Vierailija
97/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä teen ruokaa lomallakin melkein joka päivä. Koskaan en kyllä ole lomaani viettänyt luksushuvilalla. Tuo Henrihän mainostaa että Henkan kokkailulomat palaa ohjelmistoon parin vuoden tauon jälkeen.

Vierailija
98/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntti on juntti, vaikka sen pyörittelisi miljoonissa.

Sinä et edes  miljoonissa  pääse  pyörimään

Tuskin  Henry  pyörisi miljoonissa, jos olisi ollut tyhmä, kannattaa muistaa se

Vierailija
99/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin  kovin työlästä valmistaa yhdelle ruokaa+ itselleen. Siinä jää runsaasti aikaa  itselleen

Vierailija
100/134 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellu Koivulle duunia

Hellu ei osaa kuin paistaa kanaa.