Työtarjous: suomalaismiljonääri Henry Afflecht etsii kokkia Etelä-Euroopan kotiinsa
Kokin kulut maksetaan. Pitää tehdä terveellistä ruokaa ja ilmeisesti myös treenata, ja sen pitää näkyä kokista.
”Erikoisen typaikkailmoituksen” otsikolla Iltasanomissa.
Onkos kiinnostuneita?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Moni on saanut apua Henryn kautta. Hän jakoi sitä ruokajonossa oleville.
Nyt se loppui, kiitos vasemmiston.
Kuulemma jakoi muiden rahoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko tämä oikeasti että jotain homoa kiinnostaisi tuuppaista häntä? Kun ei vissiin naisiakaan kiinnostanut, ei ainakaan edellisellä ilmoittelullaan löytänyt naista joka olisi lapsen hänelle tehnyt.
Vain n. 2000 naista. Miksi kirjoittelette jos ette edes tiedä perusasioita.
Nuo naiset olivat kiinnostuneita kumppanuusvanhemmuudesta, ei itse Henrystä. Jotain lienee pahasti vialla miljonäärin arvoissa tms jos ei etsinnästä huolimatta löydä äitiä lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tehtävään myös kuunnella herran öyhötystä 24/7?
No eihän tuonne kukaan SDP, vihreä tai vasemmistolainen mene, eikä valita.
Suuri osa kansasta on oikeistolaisesti ajattelevia ja meillä olisi varmaan, työnantajan niin halutessaan, mukavia keskusteluja nykymenosta.
Joo en ole somessa ja olen demari. Kun kuulin tämän Henryn vihan vasemmistolaisia ja demareita kohtaan niin en uskaltaisi edes mennä. Vaikuttaa kiihtyvältä ja agressiiviselta. Eikä olisi tarvinnut rahan takia mennä, mulla on ihan oma salkku.
Siis tarvitaan ilmainen kokki joka treenaa ja näyttää myös siltä. Osaa laittaa ravitsevaa ja terveellistä ruokaa. Ei saa olla vasemmistolainen eikä demari. Yksikään kokoomuslainen ei lähtisi ilman palkkaa ja rahaa taitaa olla muutenkin. Siis jonkun persun on mentävä kun herralla on selkeätä vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla hyvä että loppu niin loppuu toi maalittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä se ei käy ravintoloissa sit syömässä kun varaa kerran on. Joku juttu tuossa on taustalla.
Miksei rikkaanakin haluaisi syödä ihan vaan kotona? Ja jos haluaa just itsetehtyä suomi- ruokaa.
Upporikaskin syö varmasti vaikka pari kertaa viikossa hyvin laitettua kotiruokaa. Kokkikirja omaan kouraan ja tekemään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tehtävään myös kuunnella herran öyhötystä 24/7?
No eihän tuonne kukaan SDP, vihreä tai vasemmistolainen mene, eikä valita.
Suuri osa kansasta on oikeistolaisesti ajattelevia ja meillä olisi varmaan, työnantajan niin halutessaan, mukavia keskusteluja nykymenosta.
Joo en ole somessa ja olen demari. Kun kuulin tämän Henryn vihan vasemmistolaisia ja demareita kohtaan niin en uskaltaisi edes mennä. Vaikuttaa kiihtyvältä ja agressiiviselta. Eikä olisi tarvinnut rahan takia mennä, mulla on ihan oma salkku.
Siis tarvitaan ilmainen kokki joka treenaa ja näyttää myös siltä. Osaa laittaa ravitsevaa ja terveellistä ruokaa. Ei saa olla vasemmistolainen eikä demari. Yksikään kokoomuslainen ei lähtisi ilman palkkaa ja rahaa taitaa olla muutenkin. Siis jonkun persun on mentävä kun herralla on selkeätä vihaa.
Joo vaikuttaa sen verran vihamieliseltä vasemmistolaisia kohtaan ettei ainakaan heidän kannata mennä 😄