Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iittala Teema

Vierailija
13.08.2026 |

Käytättekö aikuiset edelleen Teeman lautasia kattauksissa? Nyt yli 50v vasta ostin eka kertaa Teeman lautasia.  En tiedä miten nyt ne kiinnosti. Onko ne teidän mielestä huono valinta aikuiselle? Entä joulukattaus voiko käyttää Teeman kirsikka värisiä lautasia vai onko ne ihan väärän väriset? Yritän katsoa kuvista mutta en saa selvää. Onko ne yhtään jouluisia ja onko ihan tylsiä joulukattauksessa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään.  On vanhaa ja uudempaa. Jokapäiväistä käyttötavaraa. Eri värejä voi sotkea kattaukseen. Neliskanttiset tarjoiluastiat ovat käteviä myös ruoanlaitossa. 

Ja se neliskanttinen syvä kulho on minusta kiva syöntiastia keitoille ja nuudeleille. 

Nurkasta on mukava juoda nuudelikeiton lientä. 

Mutta maksunsa kullakin.

Vierailija
42/44 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun googlailin tärkeä oheistoiminnan muodossa ( Oikeesti mun pitäs siivota) Niin Punaista astiastoa on yllättävän vaikea saada kotimaisena? 

Eli jos väri on kriteeri, niin se teema on varmaan hyvä vaihtoehto. Saa värejä ja varaosia helposti sieltä ja täältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään.  On vanhaa ja uudempaa. Jokapäiväistä käyttötavaraa. Eri värejä voi sotkea kattaukseen. Neliskanttiset tarjoiluastiat ovat käteviä myös ruoanlaitossa. 

Ja se neliskanttinen syvä kulho on minusta kiva syöntiastia keitoille ja nuudeleille. 

Nurkasta on mukava juoda nuudelikeiton lientä. 

Mutta maksunsa kullakin.

Minäkin tykkään noista 16x16x5- kokoisista tarjoiluastioista ihan keitonsyöntiastioina. 

Samoin noista 32x16x4-tarjoiluastioista lautasina. Ja tosiaan mukavia uunivuokina moneen tarkoitukseen.

Värejä voi sotkea aika villisti.  Ja jostain kumman syystä kahvinjuontiin tarttuu käteen kaapista aina se teemamuki, vaikka muitakin olisi tarjolla. 

Vierailija
44/44 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirsikka on nätimpi kuin perusjoulunpunainen mun mielestä. Ja ihan jouluun sopiva väri.

Valkoiset on menneet 10 vuodessa sellaisille harmaille veitsen/lusikan jälki skraaduille. Laadutonta thaimaalaista sutta nykyisin siis, en enää ostaisi.

Noista skraaduista, netissä oli juttu että voisi puhdistuskivellä kokeilla saada niitä pois.  En ole kyllä kokeillut.

Naarmuuntuneet astiat saa puhtaaksi puhdistuskiven avulla: Veeran vinkki toimii - Ilta-Sanomat

Eikö ne mene tuln jälkeen kahta kauheemmaksi aina kiihtyvällä vauhdilla... Puhdistuskivi rikkoo lasituksen tms.