Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on muuten kymppi, mutta hänen nimensä on järkyttävä

Vierailija
13.08.2026 |

En tiedä, mitä tehdä. En haluaisi erota, mutta nimi on omaan korvaan niin vastenmielinen, että tuskin sitä pystyn lopun elämääni toistelemaan... :( Harmittaa olla tällainen, kun muita ei tyyliin nimi kiinnosta lainkaan. Ehkä olen pinnallinen.

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuutavapariskunta jolla on juuri tämä ongelma :D Nainen häpeää miehensä nimeä niin paljon, että osa pariskunnan lähipiiristä ei edes tiedä miehen oikeaa nimeä. Vuosien varrella on kuultu kaikenlaisia lempinimiä ja selityksiä. Me pidempään pariskunnan tunteneet naureskellaan asiasta avoimesta rouvalle, mistä rouva ei taas tykkää yhtään. 

Vierailija
42/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän???,sanonta tähän eihän nimi miestä pahenna, ellei mies nimeensä.Tämä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se on? Yrjö? Gaylord?

Vierailija
44/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, muakin hävettää miehen nimi. Töissä oon aina puhunu miehestäni vain puolisona/miehenä, en kehtaa sanoa oikeaa nimeä. 

Vierailija
45/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Urpo tai Uuno...en kestä.

Vierailija
46/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimen saa vaihdettua

Saa, mutta sanoisisitko uudelle kumppanillesi, että vaihdapa nimesi, kun minä en yhtään tykkää nykyisestä? Ehkä hän jopa itse tykkä omasta nimestään.

Vierailija
47/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuutavapariskunta jolla on juuri tämä ongelma :D Nainen häpeää miehensä nimeä niin paljon, että osa pariskunnan lähipiiristä ei edes tiedä miehen oikeaa nimeä. Vuosien varrella on kuultu kaikenlaisia lempinimiä ja selityksiä. Me pidempään pariskunnan tunteneet naureskellaan asiasta avoimesta rouvalle, mistä rouva ei taas tykkää yhtään. 

Miehen asemassa minä kertoisin itse nimeni rouvan lähipiirille. En todellakaan suostuisi salaamaan oikeaa nimeäni sen vuoksi, että puoliso häpeää sitä. Hyvin voisi olla, että tuossakin tapauksessa rouva huomaisi hävenneensä ihan turhaan, kunhan nimi tulisi ääneen lausuttua..

48/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kullalla on keski-ikäisen äijän nimi, vähä hämmästyin, ku parikymppisenä sen kertoi 😅 mutta ei nimi miestä pahenna, ja nyt se nimi tarkoittaa vain häntä 😍

Vierailija
49/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta oikeasti, on kamalaa olla suhteessa jos pitää sanoa tyyliin "Seppo-kulta, tule tänne!" (Seppo on keksitty nimi, ei siis kyseisen miehen nimi.)

Voisitko kertoa sen nimen?

Vierailija
50/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite vastikään alkanut lämmetä Yrjölle.

Vierailija
51/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sellainen nimi on, johon ei totu ja joka on niin kauhea että estää seurustelun? Kertokaa, haluan tietää! 

Niille jotka puhuivat nimen muuttamisesta: ette varmaankaan ole tosissanne sitä mieltä, että aikuiseksi ehtinyt ihminen muuttaisi nimensä koska uusi puoliso ei pidä siitä. Muuttaisitteko itse jos uusi mies toivoisi? Muuten olet ihana mutta tuo nimi on niin ruma.

Vierailija
52/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä karma iskee ja seuraava kymppi dumppaa ap:n koska hänellä on suuri vastenmielisyys ap:n nimeen. En pysty tottumaan tähän. Voisitko vaihtaa nimesi johonkin mitä minä ehdotan? 

Vierailija
53/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea kuvitella olevani miehen kanssa, jonka nimi on Aki. Se on aina ollut jotenkin tosi vastenmielinen nimi.

Vierailija
54/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä, jonka nimi oli Tero. Onneksi suhde loppui sitten, huh..

Vierailija
55/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran miestä, jonka nimi oli Tero. Onneksi suhde loppui sitten, huh..

Mulla oli nuorena Tero niminen poikaystävä. Sillä oli onneksi sukunimestä väännetty lempinimi jota kaikki käytti.

Vierailija
56/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuin kuulemani miehen nimi on Mamman Vatsa. Ei asunut Suomessa kylläkään hän. Googlatkaa, jos ette usko että tuollainen on ollut.

Vierailija
57/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku intialainen Sarvepalli.

Vierailija
58/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä ymmärrän ap:tä. Mutta keksi joku lempinimi ja käytä vaan sitä. EI tuollaisen takia oikein jättää viitsi, tai sitten voi jäädä luu käteen.

Vierailija
59/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä keksisin sille lempinimen ja se siitä. 

Vierailija
60/164 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jonka etunimessä on ui- tai ou-diftongi. Myös oi-diftongi tuntuu yleensä pahalta paitsi, jos eka kirjain on s. m49

No ei tuollaisia nimiä alle 60-vuotiailla edes ole. 

Tuija, Outi, Oili, Toini? Soili/Soile käy....