Mies on muuten kymppi, mutta hänen nimensä on järkyttävä
En tiedä, mitä tehdä. En haluaisi erota, mutta nimi on omaan korvaan niin vastenmielinen, että tuskin sitä pystyn lopun elämääni toistelemaan... :( Harmittaa olla tällainen, kun muita ei tyyliin nimi kiinnosta lainkaan. Ehkä olen pinnallinen.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kullalla on keski-ikäisen äijän nimi, vähä hämmästyin, ku parikymppisenä sen kertoi 😅 mutta ei nimi miestä pahenna, ja nyt se nimi tarkoittaa vain häntä 😍
Mutta etkö itsekin ole keski-ikäinen?
Joo-o, mutta kulta ei oo 😃
Ai sä ootkin puuma 🐆
Löysitkö huvipuiston kesätyöntekijöistä sun poikaystävän? 🤭
Jep 🐆
Juu, siellä oli aikoinaan töis 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kullalla on keski-ikäisen äijän nimi, vähä hämmästyin, ku parikymppisenä sen kertoi 😅 mutta ei nimi miestä pahenna, ja nyt se nimi tarkoittaa vain häntä 😍
No sittenhän on ihan hyvä kun puhut "Petristä" niin kaikki luulee että se on samanikäinen 😅
Aaa, totta 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä ootkin puuma 🐆
Tuo hullu on jo monta vuotta haaveillut jostain kollegastaan, en tiedä toteutuiko ne vastahakoiset treffitkään ikinä, saati sitten että kyse olisi poikaystävästä.
Jos tarkkoja ollaan, ni ei oo kollega, ei oltu töis samaan aikaan 😃
Treffit toteutui ja meni hienosti, toiset suunnitteilla 😎
Kuka on niin pinnallinen, että ei voi elää kumppanin nimen kanssa? Vaikea ymmärtää. Nimi on nimi ja jos rakastaa niin nimeen kyllä tottuu koska se on oman rakkaan nimi. T. Keijo-Kyllikki
Vierailija kirjoitti:
Kerro se nimi meille!
No, Yrjö Allas
Keksi miehelle lempinimi ja käytä sitä puhuessasi hänelle.
Ei luoja, jos on näin pinnallista nykymeno niin lienee hyvä ettei ihmiset enää tee jälkikasvua.
Esa Nahka vaiko Tero Nuppi on äijäsi nimi?
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin Tinderiin peitenimeksi Veijo, osittain sen takia että testasin kelpaako mun naamataulu naisille vaikka nimi ei olekaan Mikael.
Hyvin kelpasi,
Sä laitoit sen kyllä siksi että sun vaimos ei löytäisi sua. Älä nolaa itseäsi noin hölmöillä selityksillä.
Jos ap on tosissaan, ilmiö on tuttu: nuorempi sukupolvi ei enää tunne intohimoista rakkautta. Jos sellaista tuntee, rakastumisen kohteen ruma etunimi on pienin kaikista vastuksista.
En käsitä, mihin nuorilta ovat kadonneet intensiiviset tunteet!
Nuorena minulla oli kaksikin poikaystävää (ei yhtäaikaa :D), joilla oli ihan kamala nimi. Jotenkin nuorena vähän häpesinkin niitä nimiä, mutta ei se nyt estänyt seurustelemasta heidän kanssaan. Toista kutsuinkin yleensä aina lempinimellä vain. Nimet eivät johtaneet eroon :D, vaan ihan muut syyt.
Nykyisin olen jo ollut vuosia naimisissa ja aviomiehelläni on itseasiassa tosi kiva nimi.
En kyllä pidä omasta nimestäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä ootkin puuma 🐆
Tuo hullu on jo monta vuotta haaveillut jostain kollegastaan, en tiedä toteutuiko ne vastahakoiset treffitkään ikinä, saati sitten että kyse olisi poikaystävästä.
Ja meinaat edelleen, että tämä mies on kiinnostunut, kun treffeille suostutteluun meni monta vuotta ja seuraavat on tiedossa taas vähintään vuoden kuluttua? Olen pahoillani, mutta en käsitä miten jaksat elätellä näitä haaveitasi, kun mies selkeästi osoittaa, ettei ole mitenkään innolla treffailemassa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä ootkin puuma 🐆
Ja meinaat edelleen, että tämä mies on kiinnostunut, kun treffeille suostutteluun meni monta vuotta ja seuraavat on tiedossa taas vähintään vuoden kuluttua? Olen pahoillani, mutta en käsitä miten jaksat elätellä näitä haaveitasi, kun mies selkeästi osoittaa, ettei ole mitenkään innolla treffailemassa sinua.
Miksi tämä asia vaivaa sua niin paljon? 🧐
Ei tuo ole pinnallista, vaan idiotismia. No, jääpähän jollekin täysjärkiselle täydellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea kuvitella olevani miehen kanssa, jonka nimi on Aki. Se on aina ollut jotenkin tosi vastenmielinen nimi.
Johtuuko se siitä, että se on Japanissa naisen nimi, ja siellä sinua voidaan luulla lesboksi?
Suhakza
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole pinnallista, vaan idiotismia. No, jääpähän jollekin täysjärkiselle täydellinen mies.
Niin, ja mies "väistää luodin" eli ei joudu tällaisen naisen mieheksi. Mutta on myös mahdollista, että mies on piilo-gay, itseltäänkin kaapissa. Nainen vaistoaa sen, mutta ei tajua, ja häntä nolottaa olla gay-miehen kanssa. Mulle kävi näin, nolostelin miehen nimeä, myöhemmin hän kertoi olevansa gay. Se oli hänelle itselleenkin selvinnyt, kun umpihumalassa pikkujoulubileissä havahtui siihen, että joku mies imi häntä.
Kerro se nimi meille!