Vaatteet nukkantuu tosi nopeasti pesussa, koko ajan pitää ostella uusia vaatteita!
Varsinkin jos tulee joku tärkeämpi meno, ei sinne kehtaa mennä nukkaisilla vaatteilla? miten olette ratkaisseet tämän ongelman? Itsellä tuli juuri viikonlopun meno ja huomasin, että eihän mulla ole vaatekaapissa kuin nukkaantuneita vaatteita!
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
"Ihmiset puhuvat, että laadukkaat vaatteet ovat kalliita. Ne, jotka ovat eläneet jo 1970-90-luvuilla, muistavat kyllä, että 70-80-luvulla nahkatakki saattoi maksaa puolet kk-palkasta. Monet maksoivat niitä osamaksulla. "
En muista ketään, joka olisi elänyt noin. Valmismatkat alkoi olla suosittuja, ja ihmiset osti nahkatakkeja matkoilta. Omani ostin kirppikseltä, niitä oli joka viikonloppu ja nahkatakkeja oli rekit väärällään.
Ihmisten palkka myös riitti aivan toisella tapaa kuin tänä päivänä.
Ketkä ihmiset? Minulla oli nahkatakki 1970-luvulla, mutta ei se puolen kuun palkkaa maksanut. Me teinit ompelimme itse myös nahkatakkeja, kuten muitakin vaatteita, polku-Singerillä.
Minulla on vieläkin käytössä tyynyliinoja, jotka tuunasin 1970-luvulla nimikoimistani lakanoista, jotka päättivät päivänsä lakanoina tällä vuosikymmenellä.
Mullakin oli nahkatakki 90-luvulla. Se oli kallis ostos. Ei sellaisia ostettu tuosta noin vaan.