Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies menetti tinderin kautta 70 000 €

Vierailija
13.08.2026 |

Eihän tuo vielä mitään. Itsekin ajattelin vain kokeilla tinderiä 10 vuotta sitten - nyt on kaks lasta eri naisen kanssa, velkaa ja helvetisti stressiä.

Pelkästään elareihin menee 150 000 € 18 vuoden aikana ja käräjiin useampi kymppitonni, kun joutuu taisteleen vieraannuttajaa ja valtiota vastaan, että saa tavata omaa lastaan, joka on lainvastaisesti evätty, ja josta on myös eduskunnan oikeusasiamiehen lausunto, että sosiaaliviranomainen on rikkonut hallintolakia ja lapsen oikeuksia.

Miehet, miettikää tarkkaan kannattaako tehdä lapsia Suomeen. Moni mies on luovuttanut, kun ei ole jaksanut taistella vuosikausia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin huijari ei ole nigerialainen prinssi, vaan ihan tavallinen, kalpea, suomalainen nainen...

Vierailija
2/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin huijari ei ole nigerialainen prinssi, vaan ihan tavallinen, kalpea, suomalainen nainen...

Haaveilet vaan siellä kellarissasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitis on kalpea ja ruma.

Suurimmat elarit maksaa mies ulkomailla ja vielä naisen elatuksen päälle, hihii.

Vierailija
4/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin ennemmin nigerialaiselta prinssiltä nakkia, kuin koskisin palstamammaan.

Vierailija
5/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitis on kalpea ja ruma.

Suurimmat elarit maksaa mies ulkomailla ja vielä naisen elatuksen päälle, hihii.

Suomessa se koko elari menee verottomana naiselle. Kukaan ei valvo mihin sitä käyttää. Suomalainen nainen on rasisti.

Vierailija
6/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumiin lisäksi myös rahapussi.

Vierailija
7/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tietoisesti valintani tehnyt, koska halusin lapsia. Tuon silti esiin millainen valtio Suomi on, jotta useampi mies ymmärtäisi valita esim. ulkomaalaisen naisen.

Vierailija
8/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oli ap pakko ilmeisesti tehdä joka tinder-deitin kanssa lapsi vai?

Vierailija
9/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin ennemmin nigerialaiselta prinssiltä nakkia, kuin koskisin palstamammaan.

Menehän nyt hakemaan se leveäperseinen latinosi jostain slummista. Siihen sulla voi olla varaa korkeintaan. Hei hei!

Vierailija
10/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka poistoon

Vierailija
11/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pup piss💋

Vierailija
12/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menehän nyt hakemaan se leveäperseinen latinosi jostain slummista. Siihen sulla voi olla varaa korkeintaan. Hei hei!

en ole kaivannut ollenkaan suomalaisten naisten rasistisia ja sarkastisia heittoja, kun eivät muuten osaa kommunikoida treffeillä

edelleen kyllä harmittaa toisaalta, että jätin yhden latinan aikanaan

Vierailija
13/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka poistoon

totuus kiihottaa

Vierailija
14/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tietoisesti valintani tehnyt, koska halusin lapsia. Tuon silti esiin millainen valtio Suomi on, jotta useampi mies ymmärtäisi valita esim. ulkomaalaisen naisen.

Paitsi että erotilastoissa kantis-ei-kantis-on suhteellisesti enemmän edustettuina😂 You go baby! 

Vierailija
15/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että melkein kaikkea olen testannut paitsi ihan 100% intialaista naista. Tosi vaikea löytää. Samoin en myöskään romania, jotka ovat myös intiasta lähtöisin. Jopa somalinaisen kanssa olen ollut, mutten koskaan intialaisen.

Vierailija
16/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että erotilastoissa kantis-ei-kantis-on suhteellisesti enemmän edustettuina😂 You go baby! 

Nyt puhuttiin lapsista. Et kai kuvittele että lapsen tekoon tarvitaan parisuhde? :D

Vierailija
17/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapsen ja eksäni halusi yksinhuoltajuuden ja valehteli että juon paljon viinaa ja olen agressiivinen. Oikeus antoi huoltajuuden joten tein niin että otin loparit töistä joten eksä ei saa elareita. En juonut viinaa enkä ole koskaan ollut väkivaltainen. Piilotin rahani ulkomaille ja otin paljon käteistä. Eksä ei saa lanttiakaan elareita. En ole halunnut tavata lasstani edes väärin syytösten takia enkä tapaa ennen kun eksäni korjaa vääryyden. Se lähettelee viestejä että tarvii lapsen vahtiakin ja se tarvii kaikkea leluja ja harrastusrahaa. Sanoin sen asianajajalle etti kiiinnosta.