Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään 13-vuotiaat näyttää 16-vuotiailta?

Vierailija
13.08.2026 |

Paksu pakkelikerros naamassa ja massiiviset ripsienpidennykset. Kovin itsevarman oloisina jauhavat purkkaa. 

Kylläpä on lapsuus lyhentynyt. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottavat mallia somesta ja somesta mallia ottavilta äideiltään. MTV:n uutisissa haastateltiin eilen jotain 14-vuotiasta, joka oli laittanut tissit tyrkylle kuin sometyrkky. On varmaan äidiltään opittua.

Kaivappa esiin kuvia ysäriteineistä tissit paljastavine napapaitoineen ja matalavyötäröisistä farkuista paistavine valaanpyrstöineen ja mieti, onko se some sittenkään kaiken pahan alku ja juuri. 

Tai jos ysäri on liian tuoretta, kaivele esiin. barokin ajan öljymaalauksia ja katso, miten ne tissit ovat tyrkyllä niissä. 

En kaiva. Jätän sen homman Wille Rydmanille.

Vierailija
22/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvun puolivälissä nuorimmatkin Dingo-fanit meikkasivat itsensä sen ajan tyylillä 30-vuotiaan näköisiksi, vaikka oikea ikä oli jotain 10-11 v. Normaalia muotiaaltojen vuorottelua. Välillä yritetään näyttää siltä kuin ei olisi meikattu naamaa pari tuntia meikittömän näköiseksi.

Tai ei ne nuorimpia faneja olleet, mutta you know what I mean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma on itsensä

Ei ole, se vain peittää epävarmuutensa. Mutta 13-vuotiaat ovat aina pyrkineet olemaan aikuisen näköisiä, ja sitä miehet käyttävät hyväkseen.

Tarkoitat siis p3rvot

Vierailija
24/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottavat jo vieraskulttuurista nahkapamputtajaa lettu levällään, siksi pakkelit ja ho ro-pukeutumiset. Tietyissä kulttuureissa tykätään kovasti nuoremmista tytöistä aina uskonnollisen profe etan esimerkin mukaisesti.

Onko ihan normaalia ja tervettä että kun keskustelunaiheena on teinien meikkaaminen ja pukeutuminen, sinulla on heti ensimmäisenä mielessä seksi m-muuttajien kanssa?

Kyllä on, meikkaaminen osoittaa että nainen on normaali ja terve, hän haluaa vietellä miehen jonka kanssa pääsee rakastelemaan.

Vierailija
25/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa se oli jo 70-luvulla kun itse olin sen ikäinen. Katsele vanhoja luokkakuvia.

Minä olen ysärillä syntynyt ja ei omassa koulussa alettu meikkaamaan kuin vasta kasilla tai ysillä. Nykyään näkee meikkiä jo 9-vuotiailla. Ap

Eli olet ollut 8.-9. luokkalainen joskus vuosina 2005-2015 riippuen syntymävuodestasi ja sinun koulussasi kukaan ei meikannut sitä nuorempana? Pitäisiköhän paikkansa? Vähän kiinnostaisi kuulla, mistä koulusta on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä