Häiriköitä on ihan liikaa tälläkin palstalla
Kuinka sinä idioottimainen, moukkamainen ja öykkärimäinen persuääliö kehtasit syyttää minua valheiden ja törkypaskan suoltamisesta ja haukkua minua persuksi? Minä en ole suoltanut mitään valheita enkä törkypaskaa enkä todellakaan ole mikään persu.
Sinä itse suolsit valheita ja ääliömäistä törkypaskaa ja sinä itse olet tosi kuvottava ja vastenmielinen persuääliö. Valheiden ja ääliömäisen törkypaskan suoltaminen on sitä sinun kaltaisesi oksettavan persuääliön sananvapautta. Mikä ihmeen idioottimainen häirikkö sinä persuääliö oikein olet?
Ja sitten kun minä nostan esiin, kuinka väärin ja loukkaavasti tuo persuääliö minua kohteli, niin sitten kaiken maailman typerykset, jotka ovat henkisesti yhtä alhaisella tasolla tuon tyhmän ja typerän persuääliön kanssa, käskevät minun painua helvettiin ja v*ttuun ja minulle auotaan päätä.
Vika ja syy ei olekaan tuossa persuääliössä, joka kohteli minua väärin ja loukkaavasti. Vika ja syy onkin minussa, kun ihan oikeutetusti ja aiheellisesti nostan esille tuon persuääliön epäoikeudenmukaista kohtelua ja käytöstä minua kohtaan ja kun ihan oikeutetusti annan tuolle persuääliölle ihan ansionsa mukaan.
Minun ja kaikkien muidenkin pitäisi vaan hyväksyä, kuinka väärin lukuisat typerykset tuon persuääliön kanssa kohtelevat tällä palstalla toisia ihmisiä.
Painukaa te typerykset tuon persuääliön kanssa helvettiin ja v*ttuun täältä minua ja toisia kiusaamasta! Te olette niitä ei-toivottuja henkilöitä tällä palstalla, en minä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
oikein hyvää alkanutta viikkoa sullekin
Kiitos samoin.
Ilahduin tosi paljon siitä, että joku toivotti minulle täällä oikein hyvää alkanutta viikkoa. Se lämmitti mieltäni tosi paljon, sillä se osoittaa, että tältä sivustolta löytyy myös asiallisia, fiksuja ja mukavia ihmisiä.
Ja ihan vaan tiedoksi kaikille, että minä käyttäydyn tällä palstalla toisia kohtaan niin kuin he itse käyttäytyvät minua ja toisia kohtaan.
Jos joku häirikkö esimerkiksi syyttää minua "valheiden ja törkypaskan suoltamisesta" tai käyttää toisista alatyylisiä ja halveeraavia ilmaisuja kuten "bimbo" tai "amisääliö", niin ei siinä ihan hirveästi tee mieli toivotella hyviä päivänjatkoja.
Minä ihan oman harkintani mukaan joko annan heille ansionsa mukaan tai sitten en reagoi mitenkään heidän asiattomiin ja typeriin kommentteihinsa.
Jos taas osaatte käyttäytyä asiallisesti ja pysytte asiassa, niin silloin teidän kanssanne on ilo käydä keskusteluja.
Minä en todellakaan ole läski sen enempää henkisesti kuin fyysisestikään. Sinä kiusaaja olet itse läski sekä henkisesti että fyysisesti.
Muista sinä sekoilusta höpissyt toinen kiusaaja ottaa vaan kuule itse lääkkeesi.
Ja sinä tuossa edellä ambulanssista horissut kolmas kiusaaja voisit itse opetella olemaan. Sinut pitäisi kuskata ambulanssilla ihan minne tahansa, kun kehtaat jauhaa toisista tuollaista joutavaa ja turhaa paskaa.
Ja olen muuten pistänyt jo poistoon kaikki nuo teidän asiattomat ja loukkaavat päänaukomisviestinne. Teidän pitäisi opetella myötätuntoa ja ymmärrystä toisia kohtaan tuon turhanpäiväisen päänaukomisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Tymhä saatankin olla, mutta tyhmä en ole. Minä olen tosi fiksu, järkevä ja älykäs ihminen. Sinä puolestasi olet tyhmääkin tyhmempi persuääliö, joka ei mieti lainkaan, mitä kirjoittaa. Tein jo ilmoituksen tuosta sinun asiattomasta viestistäsi, joten se poistetaan hyvin pian.
Minäpä poistan koko älyvapaan ketjusi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tymhä saatankin olla, mutta tyhmä en ole. Minä olen tosi fiksu, järkevä ja älykäs ihminen. Sinä puolestasi olet tyhmääkin tyhmempi persuääliö, joka ei mieti lainkaan, mitä kirjoittaa. Tein jo ilmoituksen tuosta sinun asiattomasta viestistäsi, joten se poistetaan hyvin pian.
Rauhoitu ja hengitä. Sinähän olet järkevä ja älykäs ihminen, joten osaat varmaankin valita taistelusi? Tuulimyllyjä vastaan taistelu ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Läheskään kaikki eivät tunnu tälläkään palstalla ymmärtävän, kuinka väärin tuo kyseinen inhottava persuääliö minua kohteli. Onko teidän mielestänne oikein syyttää toista "valheiden ja törkypaskan suoltamisesta"? Vika onkin minussa, jonka mieli on ihan oikeutetusti pahoittunut eikä tuossa kyseisessä tyhmässä ja typerässä persuääliössä, joka kohteli minua väärin.
Tervetuloa internettiin, hermanni.
Vaikutat sekavalta, ap. Lääkkeet ottamatta?
Miksi et voi puhua vaikka Puppa trolleista?
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat sekavalta, ap. Lääkkeet ottamatta?
Montakohan tuhatta mt potilasta täällä vierailee kuukaudessa?
Miksi pilkkaatte politiikkaa mutta ette itse asetu ehdolle pistämään toiveitanne käytäntöön?
Politiikka vaatii paljon henkistä itsevarmuutta ja pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en todellakaan ole läski sen enempää henkisesti kuin fyysisestikään. Sinä kiusaaja olet itse läski sekä henkisesti että fyysisesti.
Muista sinä sekoilusta höpissyt toinen kiusaaja ottaa vaan kuule itse lääkkeesi.
Ja sinä tuossa edellä ambulanssista horissut kolmas kiusaaja voisit itse opetella olemaan. Sinut pitäisi kuskata ambulanssilla ihan minne tahansa, kun kehtaat jauhaa toisista tuollaista joutavaa ja turhaa paskaa.
Ja olen muuten pistänyt jo poistoon kaikki nuo teidän asiattomat ja loukkaavat päänaukomisviestinne. Teidän pitäisi opetella myötätuntoa ja ymmärrystä toisia kohtaan tuon turhanpäiväisen päänaukomisen sijaan.
SITÄ SAA MITÄ TILAA.
Vierailija kirjoitti:
Silakkaliike on tämän palstan suurin häirikkö Sieltä on masinoitu tänne aamusta iltaan jatkuva organisoitu päivystys jankuttamaan persua, ilmiantelemaan ketjuja ja jankuttamaan kaikenlaista törkyä.
Silakka on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pilkkaatte politiikkaa mutta ette itse asetu ehdolle pistämään toiveitanne käytäntöön?
Poliitikon tulee kestää arvostelua. Niinhän se oli, että empatia ei kuulu politiikkaan.
Miksi kirjoitat kuin persu, jos et ole persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silakkaliike on tämän palstan suurin häirikkö Sieltä on masinoitu tänne aamusta iltaan jatkuva organisoitu päivystys jankuttamaan persua, ilmiantelemaan ketjuja ja jankuttamaan kaikenlaista törkyä.
Silakka on housuissas.
Osui ja upposi kommentistasi päätellen. Johannes Koski olkoon ikuisesti ylistetty, Suomen maalittaja numero yksi!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat kuin persu, jos et ole persu?
Eihän hän kirjoittanut kuin persu vaan kuten kunnon toveri.
Ap:n kannattaisi ehkä vilkaista peiliin ja muidenkin persua hokevien tässä ketjussa. Käytös on itsellä aivan alle kaiken arvostelun.
oikein hyvää alkanutta viikkoa sullekin