Uskaltaisitko lähteä vielä ennen puolta yötä kauppaan
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kuulee että kamapäissä olisi ison vahvan miehen kimppuun käyty, tajuaako kamapäinenkin valita uhrinsa?
Ei sillä ole paljoa väliä kuinka iso mies on jos tekijöitä on useampia. Kaksi voittaa aina yhden. Tai jos isku tulee yllättäen tai vaikka veitsellä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisella alueella kyllä. Jossain hgin keskustassa mieluiten en.
Ihmettelenpä missä asuu henkilö jonka lähikauppa on Elielinaukiolla. Mutta kaipa siellä sitten on asuntoja. Todennäköisemmin kuitenkin ap asuu jossain perskylässä isin ja äitin perskammarissa.
Olen käynyt usein yöllä kaupassa. Kello 02.00, klo 04. 00 jne. Ihan parasta, kun on ihan tyhjä kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn välillä kaupassa iltaisin ryöstöhälytin taskussa. Onkohan vieläkin laitonta tehdä oma pippurisumute?🤔
Kyllä ihan Axen dödöllä tai pienellä hiuslakkapullolla saa vastapuoli ihan riittävästi silmilleen.
On laitonta suihkutella mitään toisen silmille.
Joku peukkunarkki tulee uhkailemaan puukolla, niin saako jostain Elnetin tai Axen suihkuttelusta tuomion?😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meidän kylällä kaupat auki puoleenyöhön, mutta läheisessä pikkukaupungissa kyllä. Jo vain uskaltaisin sinne lähteä ajelemaan, ei tässä sentään missään Mogadishussa asuta.
Ei mua Kalliolaisena pelota mitkään somalit vaan ihan huumehörhöt jotka harhoissaan ovat todella vaarallisia. Ja 99% näistä on kantiksia.
Peukku- ja piripäät voivat oikeasti olla vaarallisia harhaisina ja sekavina.
Ei näitä kaupassa ole. Itse käyn Itäkeskuksessa yöllä.
On laitonta suihkutella mitään toisen silmille.