Uskaltaisitko lähteä vielä ennen puolta yötä kauppaan
Kommentit (46)
Ei ole meidän kylällä kaupat auki puoleenyöhön, mutta läheisessä pikkukaupungissa kyllä. Jo vain uskaltaisin sinne lähteä ajelemaan, ei tässä sentään missään Mogadishussa asuta.
Vierailija kirjoitti:
Asun melkein Vaasanpuistikkoa vastapäätä, eli siis vanhaa kunnon Piritoria. En enää uskalla nykyään ulkoilla tässä pimeän tullen, ennen koronaa uskalsin.
Onneksi asuntoni on niin korkealla ja parvekkeeton ettei tänne julkisivua pitkin niin vain kamapäissä kiipeillä ellei ole joku itse spiderman.
Pelle Miljoona muutti tästä pois kun joku kamapetteri laittoi tämän auton takalasin säpäleiksi yöllä.
Asun myös Kurvissa. Wolttaan mielummin jos ihan pakko saada jotain klo 21 jälkeen. Ulos en mene ennen aamunkoittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meidän kylällä kaupat auki puoleenyöhön, mutta läheisessä pikkukaupungissa kyllä. Jo vain uskaltaisin sinne lähteä ajelemaan, ei tässä sentään missään Mogadishussa asuta.
Ei mua Kalliolaisena pelota mitkään somalit vaan ihan huumehörhöt jotka harhoissaan ovat todella vaarallisia. Ja 99% näistä on kantiksia.
Juu, yleensä käyn siihen aikaan. Ei oo perheitä ja muutenkin vähemmän ruuhkaa, paitsi kassajonoa voi olla, koska on vain yksi tai kaksi kassaa. Mutta kuponkitarjoukset loppuvat viikon vaihtuessa juuri puoliltaöin, joten kassalla on oltava riittävän ajoissa siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Öööh 👻
Huiii!😱
Vierailija kirjoitti:
Mulla on "yöppärinä" Chanel 5, voisi olla kaupassa hauskaa, kun olisi se päällä.
Olet kuin Marilyn <3
Olin Hesassa jokin aika takaperin ja liikuin yöllä ja hiljaista piteli, ei siellä mitään tapahtunut, uskaltaa hyvin käydä kaupassa.
Tekis mieli limpparia, mutta ei sitä enää tähän aikaan uskalla lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua Kalliolaisena pelota mitkään somalit vaan ihan huumehörhöt jotka harhoissaan ovat todella vaarallisia. Ja 99% näistä on kantiksia.
On se kaupungissa asuminen vaan niin ihanaa.
Esimerkiksi klo 16 on ennen puolta yötä.
Harvoin kuulee että kamapäissä olisi ison vahvan miehen kimppuun käyty, tajuaako kamapäinenkin valita uhrinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukku- ja piripäät voivat oikeasti olla vaarallisia harhaisina ja sekavina.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kuulee että kamapäissä olisi ison vahvan miehen kimppuun käyty, tajuaako kamapäinenkin valita uhrinsa?
Ei tajua kun näkee sillä hetkellä ihan jotain muuta kuin todellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli limpparia, mutta ei sitä enää tähän aikaan uskalla lähteä.
Wolt tai kauppa jolla on ympärivuorokautinen ruokarobokuljetus?
Käyn välillä kaupassa iltaisin ryöstöhälytin taskussa. Onkohan vieläkin laitonta tehdä oma pippurisumute?🤔
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi. Kettu tai siili voi hyökätä kimppuun.
Mahtaisi muuten olla hienoa keskellä yötä alkaa ensiavussa/päivystyksessä selittää että kettu kusi jaloille tai siili puri varpaaseen :D
Perhana, enhän mä mihinkään pääse kun meni polvi sijoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyn välillä kaupassa iltaisin ryöstöhälytin taskussa. Onkohan vieläkin laitonta tehdä oma pippurisumute?🤔
Kyllä ihan Axen dödöllä tai pienellä hiuslakkapullolla saa vastapuoli ihan riittävästi silmilleen.
Mikä on juoppojen aika? Aamulla klo 9 kun kaljan myynti alkaa vai marketin yhteydessä olevan Alkon aukioloaika?