Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on "kantasuomalainen"

Vierailija
12.08.2026 |

Suomi on niin nuori maa, enemmistö kantaa ruotsalaista, venäläistä ja eurooppalaista DNA-pohjaa. Suomalaisten komeus, kauneus ja älykkyys johtuu siitä, että maa oli läpikulkumaa. Oudointa on, että toiset haluavat toitottaa, että olisimme sisäsiittoisia ja jotain mystistä suomalaisuutta.

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan suomalaisuutta. Olen ylpeä suomalaisista juuristani. Paljon on tullut Suomeen vieraita paremman elintason perässä. Siihen on löyhä rakentaa suomalaisuutta. 

Vierailija
42/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neek eri tai arabi = ei-suomalainen

On, jos on saanut kansalaisuuden. Geenit eivät siitä muutu, mutta juridinen asema muuttuu.

Etnisyys ei muutu kansalaisuuden myötä. 

Niinhän minä juuri sanoin. Mutta juridinen asema muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan nazima ei ole kantasuomalainen - ei ole mikään suomalainen.

Hän on suomalainen, koska passissaan lukee niin. Kantasuomalainen hän ei ole, mutta juridinen on.

Minulle hän ei tule koskaan olemaan suomalainen

-eri

Mitä väliä? Juridisesti hän on suomalainen, vaikka sanoisit mitä. Teidän Majesteettinne sana ei paljon paina.

Vierailija
44/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtiomme on nuori, kansamme ei. Suomalaiset heimot ovat eläneet täällä jo vuosituhansia.

Saamelaiset ovat asuneet täällä tuhansiavuosia, ei suomalaiset. Ymmärrän hyvin Saamaelaisten turhautumisen, sinun kaltaiseen ajatteluun.

Huomattavasti turhautuneempia saamelaiset olisivat sinuun, joka et tunne historiasta kuin alkeet.

Perustele kommettisi. Kun luulen että tiedän paljon enemmän historiasta kuin sinä. Tyhjä töksäytys ei minua loukkaa.

Vierailija
45/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdasrotuinen valkoihoinen jonka geneettiset juuret ulottuva täällä jääkauden jälkeiseen aikaan. Vastoin mokuttajien huuhaata suomalaiset eivät ole sekakansa vaan geneettisesti puhtain ja ympäröivistä kansoista erottuva kansa.

Kaikkein vähiten suomalaisia ovat tänne muista kuin luonnollisista syistä,  pari-kolme vuosikymmentä tulleet ihmiset. Alkavat koppavasti arvostella kantasuomalaisia jotta ette mitään ole, maa on meidän. Ei suomalainen olisi unissaankaan niin röyhkeä. 

Vierailija
46/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kommentoijan mielestä suomalaisuuteen riittää valkoihoisuus.

Eli siis valkoihoinen venäläinen on suomalainen.

Vierailija
47/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on suomalainen alkuperä

Vierailija
48/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neek eri tai arabi = ei-suomalainen

On, jos on saanut kansalaisuuden. Geenit eivät siitä muutu, mutta juridinen asema muuttuu.

Etnisyys ei muutu kansalaisuuden myötä. 

Niinhän minä juuri sanoin. Mutta juridinen asema muuttuu.

Juridiikka on vain paperia jolla voi pyyhkiä vaikka perseensä. Ainut mikä merkitsee on verenperintö ja puhdas geneettinen linja.

Vierailija
49/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 2 kesämökkiä jne.

Vierailija
50/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dna määrittää sukujuuresi,Olen aito Suomalainen ja jotain muuta erikoista Jumalan lapsi.

DNA määrittää mistä olet kotoisin, muttei sitä mikä sinusta yksilönä tulee. Jumalan lapsia me kaikki olemme joka tapauksessa.

Vierailija
51/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtiomme on nuori, kansamme ei. Suomalaiset heimot ovat eläneet täällä jo vuosituhansia.

Saamelaiset ovat asuneet täällä tuhansiavuosia, ei suomalaiset. Ymmärrän hyvin Saamaelaisten turhautumisen, sinun kaltaiseen ajatteluun.

Huomattavasti turhautuneempia saamelaiset olisivat sinuun, joka et tunne historiasta kuin alkeet.

Perustele kommettisi. Kun luulen että tiedän paljon enemmän historiasta kuin sinä. Tyhjä töksäytys ei minua loukkaa.

Se oli sitä uussuomalaisen tietotasoa.  Se on hirvittävän heikko, olen huomannut erinäisistä kommenteista. Tai peräti sitä ikiomaa, jota ei suomalaisissa tai länsimaisissa kouluissa opeteta. 

Vierailija
52/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on suomalainen, hyväksyit tai et. Harmittaako?

Joku kansallisuus tarkoittaa myös tiettyä,  omalla rajoitetulla alueellaan esiintyvää kulttuuria. Tuohon Razmyarin taustaan vaikuttaa paljon hänen uskontonsa, joka pyyhkii kansallisuuksien ym. identiteettien yli, ollen aina etusijalla.  Se ei ole suomalaista perinnettä.   Muodollisesti voi olla mitä vain kansallisuutta. Razmyar ei ole luopunut siitä vaikka olisi täysi vapaus siihen. Mikä on motiivi toimia mukamas Suomen hyväksi?  

Razmyar on suomalainen, halusit sitä tai et ja selvästi sinua harmittaa tuosta sekavasta sopotuksesta päätellen.

Hän toimii Suomen hyväksi, koska kokee tämän kodikseen. Vastaavasti Purra ei toimi vaikka on supisuomalainen.

Vierailija
53/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kommentoijan mielestä suomalaisuuteen riittää valkoihoisuus.

Eli siis valkoihoinen venäläinen on suomalainen.

Ei voi olla kantasuomalaista joka ei ole valkoihoinen. Se on vähimmäisvaatimus. Jos tutkittaisiin jotakin hautausmaata 1000v takaa ei sieltä löydy värillistä perimää.

Vierailija
54/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kantasuomalaisissakin  t y h m i ä   a p i n o i t a, kuten se espoolainen suvivirttä vastustava hiirivanukas. 

Vierailija
55/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vihervasemmistolaisista ja rkp:n puupäistä johtuva typeryys on vain väliaikaista. Muutamien vuosikymmenten päästä täällä ei ole rupuisista maista tulleita juurikaan, koska emme heitä jatkossa ota, olemassa olevat kuolevat ja ovat luojan kiitos heikkoja lisääntymään. 

Uhoa vain, nazzi, sitä on hauska lukea. 

Muistelepa mitä Hitlerille kävi.

Vierailija
56/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kantasuomalainen syntynyt Suomessa, niin on minun vanhemmatkin, isovanhemmista kolme on syntynyt Suomessa, yksi itärajan takana mutta ei ollut Stalin vielä Suomelle itsenäisyyttä antanut, eli periaatteessa ovat kaikki neljä isovanhempaa syntynyt samassa maassa 

Vierailija
57/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdasrotuinen valkoihoinen jonka geneettiset juuret ulottuva täällä jääkauden jälkeiseen aikaan. Vastoin mokuttajien huuhaata suomalaiset eivät ole sekakansa vaan geneettisesti puhtain ja ympäröivistä kansoista erottuva kansa.

Noin se menee jonkun etnonationalistin märässä unessa. Todellisuudessa olemme nimen omaan sekakansa, joka polveutuu useammassa aallossa tänne tulleista ihmisistä.

Vierailija
58/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, K V G

Ei siellä lukenut.

Vierailija
59/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kansallisuus tarkoittaa myös tiettyä,  omalla rajoitetulla alueellaan esiintyvää kulttuuria. Tuohon Razmyarin taustaan vaikuttaa paljon hänen uskontonsa, joka pyyhkii kansallisuuksien ym. identiteettien yli, ollen aina etusijalla.  Se ei ole suomalaista perinnettä.   Muodollisesti voi olla mitä vain kansallisuutta. Razmyar ei ole luopunut siitä vaikka olisi täysi vapaus siihen. Mikä on motiivi toimia mukamas Suomen hyväksi?  

Razmyar on suomalainen, halusit sitä tai et ja selvästi sinua harmittaa tuosta sekavasta sopotuksesta päätellen.

Hän toimii Suomen hyväksi, koska kokee tämän kodikseen. Vastaavasti Purra ei toimi vaikka on supisuomalainen.

Nazimassa virtaa  m u t i a i s  ja  p u n i k k i  veri. Vastusti aitaa rajalla, vastusti Natoa, vastustaa ylipäätään kaikkea, mitä kunnolliset kantasuomalaiset edustavat. 

Vierailija
60/171 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo valkoinen kuin lakana pitää olla - ja laktoosi-intoleranssia ei saa olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä