Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä EN enää JAKSA TUOTA HUUTOA!

Vierailija
25.05.2007 |

Rinnasta vieroitus menossa ja meinaan koko ajan sortua imettämään. Tekee niin pahaa oman lapsen huuto, kun anelee kaikkein rakkainta.

Kuinka nopeasti teillä on " selvitty" vastaavasta. Mua lohduttaisi, jos olisi joku ns raja, mihin tähdätä (vielä 5 päivää / yötä...) Esikoinen, 8kk, kyseessä ja oon ihan hukassa. Eikai tästä jkauhean pahoja traumoja lapselle jää?

Kiitos, jos viitsit vasta!

T ekakertalainen äippä

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kysyn, miksi korviketta, jos vielä eiliseen asti imetit vähintään 6 kertaa päivässä? Ja jos on tarkoitus luopua yösyötöistä niin miten se vellipullo on parempi vaihtoehto kuin rintaruokinta?

Muuten olen samaa mieltä kuin muutama muukin vastaaja, että hitaasti ja vähän kerrallaan vieroitus on parempi vaihtoehto kuin tuollainen kertarytinä - sanoi neuvola nyt sitten ihan mitä tahansa.

Totta on myös se, ettei huudatus unikoulu kaikilla toimi - mielestäni se on muutenkin tosi raaka tapa toimia. Mahtaa lapsella olla aika turvaton olo, kun kerralla viedään sekä rinta, äidin viereen nukahtaminen että huudatetaan pelokasta.

Itse imetin esikoista 1v4kk ja imetys loppui kumman kivuttomasti, kun jätin aina yhden imetyskerran päivästä pois ja sitten 2 viikon jälkeen taas yhden kerran ja sitten taas 2 viikkoa ja yksi kerta pois jne. Minkäänlaista huutoa ei tullut missään vaiheessa. Viimeiseksi kerraksi jätin aamuyön imetyksen (klo 5-6 aikoihin).

Tsemppiä teille joka tapauksessa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi