Kaksi intialaista miestä sanoi, että voinko auttaa kun eivät löydä vuokraamansa pakettiauton avaimia. Naisena pelotti.
Ovet kuulemma aukesi äpillä.
Avaimien kuulemma pitäisi olla pakussa sisällä jossain. Avasivat oven ja näyttivät että menisin sisään. Katselin ovelta ja toinen miehistä painoi minua selästä sisään kevyesti. En mennyt.
Siis olivat ilmeisesti Suomessa matkalla ja vuokranneet pakun. Eli käsitin, että äpillä saavat ovet auki ja avaimet ovat autossa. Mutta eivät löytäneet.
Onko tämä siis käytäntö? Kuulosti kyllä hieman oudolta.
Varmaan tarvitsivat oikeasti apua. Oli vaan niin outo juttu... Että pelästyin. Toinen miehistä näytti äppiä puhelimesta, mutta en muista siitä muuta. Olin vähän peloissani.
Pahoittelin kun eivät löydä avaimia ja lähdin. Mitähän sekin oli.
Kommentit (8)
Minua on autettu ulkomailla
Se tuli tilanteessa mieleen
Vaikka tämä nyt onkin taas trollaus, niin olen muutamia kertoja vuokrannut pakun juuri noin, että ovet aukeavat joko linkin tai äpin kautta.
Intian seksipojat ei ole seksikkäitä enää Suomessa se liittyy ilmastoon . Naiset huumataan seksimyyntiin.
Ei kyllä ole normaalia, että ketään työnnettäisiin autoon vastentahtoaan.
Ehkä he ajattelevivat että täällä on yleisesti tapana joku tietty paikka missä ne ovat ja minä tiedän kun olen paikallinen. Tai näin pohdin itsekseni.