Kertokaa meneekö tälläiset tavarat kaupaksi kirppispöydällä vai vienkö turhaan ??
-Iso Jysk seinäkello
-Jysk valaisimia
-2 pimennysverhot (uudet, Ikea, ja joku muu)
-3 verhokappaa
-Tynnynpäällisiä (halpis, hieman kuluneet)
-Erilaisia koriste-esineitä pieniä ja isoja
-Akryylimaalauksia 10 kpl ( itsetehtyjä)
-Sekalaisia astioita
-2 farkut (pilli)
Ehkä jotain muuta jos löydän
Olisi kiva tietää, ettei turhaan maksa pöytämaksua
Kommentit (21)
Vie kierrätyskeskukseen tai johonkin muuhun missä otetaan tavaralahjoituksia? Tai tori.fi
Riippuu miten ajattelit hinnoitella. Kerro ne myös, niin raati miettii ostaisiko, vai millä hinnalla lähtis mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten ajattelit hinnoitella. Kerro ne myös, niin raati miettii ostaisiko, vai millä hinnalla lähtis mukaan.
No edullisesti. Tajuan kyllä että kukaan ei osta kalliita kirppistuotteita.
Riippuu hinnasta ja kunnosta. Koriste- ja sisustustavarat tuntuvat menevän kaupaksi, vaatteita on joka paikassa että ne ei välttämättä tule myydyksi.
Itsetehdyt akryylimaalaukset kannattaa jättää pois tuosta
Itsetehdyt maalukset on kyllä vähän niin ja näin. Voi tietty mennäkin, jos joku sopiva ostaja sattuu kohdalle, mutta todnnäköisesti suurin osa niistä jää myymättä. Jos tuossa on kaikki mitä sinulla on laittaa myyntiin, niin laskemitä saisit jos kaikki menisi kaupaksi, ja huomioi että vain noin puolet todellisuudessa menee. Jäätkö silti voitolle pöytävuokran jälkeen?
Laita ennemmin myyntiin tori.fi kautta.
Vierailija kirjoitti:
Itsetehdyt akryylimaalaukset kannattaa jättää pois tuosta
No en tiiä. Kun hinta on halpa, saattaa mennäkki. Itse etsin juhlavaatteisiin oranssia somistetta ja löysin kirpputorilta oranssit itsetehdyt korvakorut. Ok hinta (olisko ollu alle vitosen) ja ostin. Kerranhan mä niitä pidin niiden juhlavaatteiden kanssa, mut tallessa on vielä. On liian isot arkikäyttöön.
Noista tuskin tulee edes pöytävuokran hintaa.
Muistat vaan laittaa hinnat reilusti alle mitä maksoit. Vaikka ei ois käytettykkään. Kaupastakin kun saattaa saada ne - 50% hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä postitus hommaa? miten pakkaus yms. Ettei säry jne. Ja mistä tietää hinnan (paketin)
Kuulostaa rojukasalta, ei mitään mitä ostaisin. Noilla et saa edes toripöydän hintaa maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa rojukasalta, ei mitään mitä ostaisin. Noilla et saa edes toripöydän hintaa maksettua.
ihmisethän ostaa rojua kirppiksiltä
Laita niiden tavaroiden mitat kunnolla esille. Se ärsyttää kun ei kerrota esimerkiksi verhon kokoa. En ole ikinä nähnyt kirpputorilla verhoja, joiden koko olisi kerrottu. Senhän voi kirjoittaa maalarinteippiin ja laittaa maalarinteipin niihin verhoihin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä postitus hommaa? miten pakkaus yms. Ettei säry jne. Ja mistä tietää hinnan (paketin)
Laita toimituksessa, että pelkkä nouto tai jos kulkeutuu mukanasi jonnekin, vaikka kaupungin keskustaan tms. Myytävää tavaraa pitää olla enemmän, jotta saisit pöytävuokran kuitattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postin ja matkahuollon sivuilta näkee hinnat. Pakkaa johonkin pahvilaatikkoon ja suojaa sanomalehdellä tai mitä nyt sattuu löytymään.
Jäät luultavasti tappiolle jos viet itsepalvelu kirppikselle. Tori on kätevä, eikä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Laita niiden tavaroiden mitat kunnolla esille. Se ärsyttää kun ei kerrota esimerkiksi verhon kokoa. En ole ikinä nähnyt kirpputorilla verhoja, joiden koko olisi kerrottu. Senhän voi kirjoittaa maalarinteippiin ja laittaa maalarinteipin niihin verhoihin kiinni.
Ei maalarinteippiä kangasta repimään! Kyllä ne mitat voi kirjoittaa hintalappuunkin.
Voi mennä, mutta riippuu hinnasta.