Pakkaan tänään kesävaatteet pois
Vien ne sen jälkeen autotalliin odottamaan seuraavaa kesää.
Kuinka sinä toimit kesävaatteiden suhteen?
Kommentit (51)
Kyllä ne samat vaatteet menevät yleensä seuraavanakin kesänä päälle. Pian on taas marraskuu ja loskaa. Silloin ei tarvi pellavaisia kesämekkoja tai -housuja.
Kuinka paljon sulla oikein on kesävaatteita, jos niitä pitää säilyttää autotallissa?
Mä pakkaan ne kohta muuttolaatikkoon. Ihanaa! Pääsen muuttamaan ihan just ja se on niin ihanaa, ettei haittaa viileä kesäkään ja että kesävaatteet jäi pitämättä.
Olen tarvinnut kesävaatteita kahtena päivänä. Ei ole paljon pakattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tarvinnut kesävaatteita kahtena päivänä. Ei ole paljon pakattavaa.
Minäkin taisin käyttää jotain vähän kevyempää nättiä paitaa kaksi kertaa.
En pakkaa vielä mihinkään, mutta on ollut tapana joko pakata vaatehuoneen ylähyllylle tai viedä varastoon. Nyt on vielä sen verran kesäistä, että käytän mekkoja joko sukkisten kanssa tai ilman ja osa mekoista on sen värisiä, että käytän niitä läpi vuoden. Olen miettinyt, että en oikein enää edes osta pelkkiä kesävaatteita, sillä samat lyhythihaiset menevät talvella neuletakin alla ja kesähousujakin käytän talvella pitkän talvitakin alla toimistolle mennessä ilman välikerroksia.
Kesämekkoa tarvittiin tänä kesänä kolme kertaa. Takaisin kaapin pohjalle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sulla oikein on kesävaatteita, jos niitä pitää säilyttää autotallissa?
Samalla vaivalla nostan autotallista neulevaatteet takaisin vaatekaappiin. Molemmille ei riitä kaapista tilaa.
En pane. Mulla kesäloma ja mekko päällä.
Samoja vaatteita käytän kesät ja talvet.
Erona talveen on vain talvitakki ja talvikengät.
Hieno homma. Mutta mitä sitten? Se on sun valinta.
Toukokuusta asti menty shortseilla+t-paidalla tai kesämekolla. Pitkähihaista/takkia en ole pitänyt koko kesänä, varmaan syyskuussa vasta otan käyttöön jos/kun lämpötilat laskee alle 10. Äsken tunnin lenkki hiestä märkänä täydessä auringonpaisteessa shortseissa ja t-paidassa. Vkl nousee taas lämpötilat yli 20 eli lämpöä piisaa edelleen ja kämppä kuumenee.
Lämpötila oli tänä aamuna 9 astetta. Ei kovin kesäistä.
Syyskuun puolessa välissä aikaisintaan.
Toivottavasti ne helteet palaavat viikonloppuna. Kiva sitten toppatakissa tepastella.
Minä käytän t-paitoja ympäri vuoden. Kesämekoille saan jatkoaikaa siten, että laitan niiden alle merinovillaisen alusmekon ja paksut sukkahousut jalkaan. Käytän niiden kanssa pitkiä takkeja eli en palele talvellakaan. Olen välillä laittanut myös poolon mekon alle.
No mitä sä tänne tuut siittä vinkuun?